Miksi nykyään on ihan OK pettää puolisoaan?
Minusta on kummallista tämä nykyinen asenne pettämiseen. Kiljutaan, että yksityisasia, ei kuulu muille.
Jos kykenee pettämään läheisintään, puolisoaan, miten kukaan voi luottaa, ettei tuosta vaan pettäisi muitakin ihmisiä?
Kommentit (14)
Rakkaus on tallottu irstailun ja himojen alttarille.
Saa tana nauraa.
Ja psyyken lääkkeet menee kaupaksi.
Minun aviopuolison petti minua. En ollut ainoa, jota petti, monessa asiassa. En todellakaan luottaisi missään muussakaan.
Häh, ennenhän se vasta ok olikin, asiasta ei vaan puhuttu kun se oli itsestään selvää ja yksityisasia. Nykyään ollaan vaan vähemmän häveliäitä.
Ja jossain dokkarissa kaksi limaista ukkoa ja puhkinssitun näköinen nainen selittävät kuinka polyamorinen suhde on niiin ihanaa.
Järvi ei kuulema soutamalla kulu, ja jopa vuosien salapaneminen on ihan ok, kun eihän sellainen satuta mitä toinen ei tiedä.
Kakkoset huutaa kilpaa kuinka he eivät ole syyllisiä, vaan tietenkin se varattu pettäjä. Vailla minkäänlaista moraalia nämäkin. Kun enhän minä mitään sille voi, että kolmen lapsen isä tulee aina ovelleni kolkuttelemaan. Ja tarvitseehan hänkin helpotusta, kun vaimo on esim. synnyttämässä ja silleen.
Ja "onhan nyt ihan käsittämätöntä olla vuosien liitossa saman kanssa ilman muita seksikumppaneita". Johan siinä kaikki halut kuolee ja elämä on yhtä kidutusta. Mä en kyllä itse ole tällaista huomannut, päinvastoin.
Ei ole. Jos tulen petetyksi, eroan ja nettoan noin puoli milliä. Valintojen maailma.
Jos toinen kuolaa jatkuvasti muita, tylyttää puolisoaan, jättää kertomatta asioita, ei halua sinua.
Minusta on silloin se ja sama jos tuollaista puolisoa petetään.
Saatana on jo niin vallassa maan päällä. Täällä suorastaan juhlitaan synnillä. Pahasta tehdään hyvää ja hyvästä pahaa.
Elämme lopunajassa.
Vierailija kirjoitti:
Saatana on jo niin vallassa maan päällä. Täällä suorastaan juhlitaan synnillä. Pahasta tehdään hyvää ja hyvästä pahaa.
Elämme lopunajassa.
Tämän kaiken saastan esittelyvideona voisi hyvin toimia tämä viimeisin ällöttävä bensan hamstrauspätkä. Täysin avoimesti varastetaan, kun virhe on sattunut. Peukkua siihen päälle vaan. Mihin kaikkeen muuhun laittomaan, sellaisen veteen piirretyn viivan tyyppiseen, tuollaiset pystyvätkään.
Yksiavioisuus on yhteiskuntarauhaa ylläpitävä hallinnollinen rakenne, jolle on keksitty uskontoon perusteet.
Kun valitsee kauniin ja kunniallisen naisen, niin ei tulisi mieleenkään vilkuilla muita naisia.
Miksi nykyään on ihan OK tehdä tyhmiä aloituksia?
Jotkut pettää aina, ja se on luonnekysymys, ei mikään muoti-ilmiö.
Kysy niiltä.
Aika harvassa on nykyäänkin ne ihmiset jotka hyväksyy pettämisen. Se jos erikseen sovitaan että saa panna muitakin on eri asia, eihän se ole silloin pettämistä kun on lupa. Se jos joku pariskunta haluaa sellaisen valinnan tehdä on tietenkin ihan ok ja heidän oma asia.
Koska himon tyydyttäminen on tärkeintä. Se menee kaiken muun ohi. Näin meille tyrkytetään mediassa. Ihan samoin kuin kumppanissa, ulkonäkö ja seksikkyys menee kaiken muun ohi. Pitää olla p*ntavan näköinen koko ajan. Muuten kumppani saa luvan katsella vieraita.
Mikä siinä orkussa ja sen jatkuvassa tavoittelussa on niin ihmeellistä? Se on kuitenkin vain seksiä ja sen jälkeen on yleensä tyhjä, jopa apea olo. Mitä muuta on saavutettu kuin yksi laukeaminen. Seuraavaa mietitään jo. Miten yksitoikkoista elämää.
Ihmisen pahuus ja itsekkyys on ottanut vallan.