Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit - jos menisit pomosi kanssa lounaalle

Vierailija
13.12.2005 |

ja hän siinä lounaan ohessa huomauttaisi sinulle

" hei, olet tosi kiva ja säteilevä ihminen, mutta sulla on noi hampaat yksi risti kaksi - laita ne kuntoon"

olin eilen seminaarissa jossa eräs iso työnantaja kertoi toimivansa aina suorapuheisesti, tässä oli hänen esimerkkinsä suoruudesta

mä olin aivan järkyttynyt

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmahan siinä säästää kun ei tarvi maksella sairasajan palkkaa joka johtuu purentavian aiheuttamista päänsäryistä jne.

Vierailija
2/7 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomattoman kusipäisesti sanottu. Mutta paha tilanne sillain, että pomolle on aika hankalaa lohkaista mitään takaisin. Mut sylje sen kahvikuppiin jossain sopivassa kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ole paremmassa asiakaspalvelutehtävässä tulevaisuutta, jos hampaat on vinksin vonksin. Kai se menee siihen täälläkin vähitellen kun kilpailu kiristyy.

Vierailija
4/7 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et varmaan halua toistaa sitä mitä äsken sanoit, jota siis en kuullut, koska sulla on sen jälkeen hampaat yksi risti kaksi.

Vierailija
5/7 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis mun pomoon mulla on noin hyvä suhde että jotain tuollaista vois laukoakin.

Vierailija
6/7 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitaa tehda "management sandwich":

Ensin jotain positiivista, sitten se negatiivine palaute, jota tassa ollaan varsinaisesti kommunikoimassa, ja sitten viela jotain positiivista ja rohkaisevaa lopuksi.

Vierailija
7/7 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaisin että jos tämä aloite tulee pomolta (=työnantajan edustaja) niin sitten toimenpiteen saa tehdä firman piikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme