Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hän hän hän ja vielä kerran hän

Vierailija
13.12.2005 |

Onko minulla jotenkin epätavallisen itsekeskeinen mies? Jos sanon, että päätä särkee hän vastaa hänelläkin. Jos sanon, että hermot menee hän sanoo hänelläkin. Eilen sanoin, että olipa ihanaa olla pari tuntia yksin ostoksilla kun niin harvoin pääsen mihinkään ilman lasta niin vastaus taas " harvoin hänkään mihinkään pääsee" (joka toinen vkl käynyt kaljalla kavereidensa kanssa ja käynyt pelaamassa tennistä kun olen kahdestaan muksun kanssa kotona"

Eli joka ikiseen juttuun on vastauksena hän! miten häntäkin ja hänkään koskaan. Miksi vertaa kaiken itseensä mitä sanon?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on nimittäin samanlainen mies. Jos minulla on jokin asia huonosti, on se hänellä aina huonommin. Eli minulla ei ikäänkuin olisi syytä valittaa mistään. Kerran olin kaupassa 1,5 tuntia se oli paljon hänestä, hänkun ei koskaan pääse kauppaan. Vaikka oikeasti oli saman päivän aamuna 2 tuntia shoppailemassa?

Vierailija
2/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi aina selvitä kaupasta supernopeasti jos mies vaikka odottaa autossa. Jos sattuu olemaan vaikka jonoa tai muuten kestää niin hirveä marmatus autossa kun palaan.

Mutta sitten kun minä odotan autossa ja mies käy jossain niin kummasti jää suustaan kiinni kaikkien kumminkaimojen kanssa ja ei tajua kuinka kauan ollaan lapsen kanssa autossa odotettu.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja kaikessa vaan HÄN! Eikä menny jakeluun vaikka asiasta puhuttiin ja itse suhtauduin hänen päänsärkyihinsä toisin.

Pahinta oli kun masennuin pahasti(diagnosoitu, lääkitys) ja mun olis pitäny vaan häntä hoitaa ja ymmärtää kun hän ei kestä mun masennusta! Sit lähti ryyppäämään kun oli niin stressaantunu vaimon masennuksesta ja pelas kaikki rahat ja sitten minä järjestelin sukulaisilta ruokaa lapselle loppukuuksi.

Kävi oikeen ammattilaisella hakemassa vahvistusta että HÄNEN ei tarvi minua tukea ja hoivata se ei ole hänen tehtävä... Että silleen myötä ja vastamäessä!

Onneks on EX!

Vierailija
4/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis miehen tapa " osallistua" valitukseesi. Itselläni taitaa nimittäin olla tuollainen tapa. Jos mies sanoo, että häntä väsyttää, vastaan melkein automaattisesti: " Niin minuakin!" Enkä tarkoita sillä tosiaankaan mitenkään vähätellä miehen väsymystä!

Vierailija
5/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vaan kypsyttämään kun koitan häntä ottaa huomioon ja kannustaa työssä yms ja koko maailma tuntuu pyörivän hänen napansa ympärillä. Töissäkin menee niin hyvin, että on tainnut sekin nousta huppuun. minähän olen tällä hetkellä vain köyhä kotiäiti kotona...

AP

Vierailija
6/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mies niin mihkä sitä vaihtamaan. Vituttaa vaan välillä. Olin niin hyvällä tuulella eilen kun sain rauhassa olla kaupungilla ja sitten toinen marmattaa kun ei pääse mihkään :/ vaikka käy triplasti enemmän missään kuin minä...

Vierailija
7/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan purkauduttua. tyypillinen Vesimies tuo mies vissiin...

AP

Vierailija
8/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli ihan samanlainen kuspää.

Vierailija
9/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sanot että selkää särkee, vastaus tietenkin niin hänenkin

Sitten vähän joka paikkaa särkee, ja vastaus aina niin hänenkin

Sinne sekaan kun nakkaat että munasarjoja kouristaa, tuleekohan siihenkin vastaus niin hänenkin? Saat ainakin makeat naurut!

Tollainen on tosi ärsyttävää! Onneksi mun mies ei ole tuommoinen.

Vierailija
10/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kiusantekoa ja härnäämistä esiintyy myös kuin keskenkasvuisella nulikalla. Sitten ihmisten ilmoilla ollaan taas niin kypsää että. ARGH

AP

Vierailija
11/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
12/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kuulostaa niin tutulta!

Jos sanoin olevani väsynyt, oli hän väsyneempi jne.

Parasta oli kun raskaana ollessani sanoin, että supistelee niin kuulema hänelläkin supistelee =)

Koko raskauden ajan minulla ei ollut oikeutta olla väsynyt, koska hän oli väsyneempi.

Lapsen ollessa pieni kaipailin omaa aikaa (koska sitä ei ollut), niinpä hänkin huokaili omaa aikaa - ei laisinkaan tajunnut, että hänellä oli päivittäin omaa aikaa (kävi kavereiden kanssa kahvilla, harrastuksissa jne.)

Eipä tarvitse ihmetellä miksi on ex. Niin, ja minä olin se itsekäs ja lapsellinen joka vaatii liikaa (= edes kerran viikossa hetkinen omaa aikaa).

Vierailija
13/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on kuitenkin omaa aikaa päivisin kun on kiertävä työ ja saa olla päivisin niin paljon kahvilla kun huvittaa. Ei ymmärrä, että olen päivät lapsen kanssa. Odotan niin, että pääsen töihin.

Vierailija
14/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka päivä tulee tilanteita, jolloin pitää laskea kymmeneen ja toiseenkin, ettei vedä sitä hernettä..

Vierailija
15/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun exän on nyt kyllä alkanut muuttu mutta siihen on tarvittu ero minun kanssa ja eron uhka nykyisen kanssa sekä terapeuttiset keskustelut minun kanssa siitä mikä meni vikaan ja aikaa noin 5v ... ihan helppoa ei ole saada miestä katsomaan peiliin ja näkemään että parisuhteessa saattaa olla joskus niinkin että miehessäkin on vikaa eikä vain nalkuttavassa akassa.

Vierailija
16/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä nimittäin on tollainen tapa kans ja se ärsyttää mua. Toisaalta tiedän että mies on huolissaan jaksamisestani jne. joten uskon miehen itse asiassa tarkoittavan " tiedän kulta miltä susta tuntuu"

Vierailija
17/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on tunnevammainen äiti ja miehen ensikommentti mun valitukseen on sama: on mullakin vaikeaa tai en minäkään minnekään pääse. Emme siis koskaan puhu minusta vaan aina puhe kääntyy häneen. En usko, että kyse on itsekeskeisyydestä vaan osaamattomuudesta. Tunnetko miehesi vanhemmat, millaisia he ovat puheissaan? Osaavatko puhua teidän asioistanne suoraan vai onko puhe aina selän takana puhumista - myös kehut?

Vierailija
18/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhempien kehuja kuulemme enemmän mieheni mummon kautta kun heiltä suoraan. Haukuista en sitten tiedä mitä selän takana puhuvat. Rasittavaa vain kun aiheet kääntyvät aina mieheen. Puhumme varmaan 90 % ajasta hänen työstään jolle hän on niin omistautunut. Yritän olla kiinnostunut ja kannustaa. Lomalla saatan jo sanoa, että työasioista ei tarvitse nyt puhua. Jos olemme kylässäkin niin hän puhuu melkein kokoajan työstään, se jo alkaa hävettämään...

AP

Vierailija
19/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt iän kartuttua (37v) on tasaisempi ja vähemmän äänessä. Vieläkään hän ei ole mikään seuramies ja hyvä keskustelija, mutta osaa sentään ottaa muutkin huomioon eikä dominoi puheenaiheita. Monesti kyllä harmittelen, kun hänen kanssaan ei voi kunnolla paneutua minun asioihini... sitä tarkoitusta varten pitäisi olla muutama hyvä tyttökaveri?

18

Vierailija
20/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökavereiden kanssa tuleekin sitten juteltua. Kaikki vaan ollaan niin hajaannuttu ympäri suomea ja ulkomaita myöden, että harvemmin nähdään. Netissä ja puhelimessa turistaan.

Tekisi vaan mieli antaa pieni opetus miehelle, että oppisi näkemään muutakin kuin oman napansa...

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä