Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++++Ensikot Tiistaina+++++

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinnuu Pepsis kulta.. ja itse asiassa meitä muitakin. Ollaan niin kovan vauvakuumeen kourissa, että valitettaavasti ollaan tietoisia näistä alkuraskauden keskeytymisistä.

Eikös se ole tutkittu, että noin puolet alkaneista raskauksista keskeytyy sen alkamisesta kenenkään tietämättä.

Voin vain kuvitella kuinka pahalta sinusta tuntuu, mutta toivoahan on. Nyt tiedät että voit tulla raskaaksi. Luonto on vaan sellainen, että pitää meistä ihmisistä huolta omalla tavallaan.

Antoihan testit minullekkin viime kierrossa plussan (haamu) Mutta tätihän sieltä tuli kuitenkin.

Mennään Pepsis odotus puolelle heti tammikuussa joohan :)

Vierailija
2/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, olin tippua penkiltä, Onnea ihan suunnattoman paljon!!!

Olet ollut aina niin ystävällinen ja kannustava meitä kaikkia kohtaan, sinulle tämä onni on kuin tehty :)

Me tullaan ihan heti perässä, ihan kohta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, Q!!!!! Kylläpä tuli hymy naamalle kun luin sun plussasta! Oot sen kyllä ansainnu - vaikka niinhän meistä on jokainen! Mutta siinäs näet, me oltiin oikeassa, sieltä se tuli! =) Voi miten ihanaa, onnitteluja sylintäydeltä!!! Q:lle tulee vauva!!!!!!!!!! =D

Pepsi, pahoittelut sinne. Voin ainakin kuvitella tunteen, mullehan sanottiin sillon pari kiertoa sitten että olin hyvinkin todnäk ollut raskaana, vaikka testi ei sitä vielä näyttänytkään. Ja olin ite kanssa täysin varma raskaudesta, sen vaan jotenkin tunsi, joten suru kävi täälläkin. Kyllä siinä aika pohjalla käy sellasen uutisen kuultuaan, mutta kyllä sieltä sitten ylös tullaan! Nyt suret surusi ja uutta yritystä kehiin!! Olen tosi pahoillani teidän puolesta!

Vierailija
4/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taida viäl tammikuussa plussata, ennustajaellin mukaan kun EKA laskettu aika on 23.11.2006.! =) Eihän noihin uskoo voi mutta tuli kyllä hyvä mieli ku sitä luki. EE:n mukaan meille tulee 3 tyttöä, 2006, 2009 ja 2014. Miehus ei ollut kovin innoissaan, se kun kovasti toivois poikaa! ;) Mut sano se lopulta et kelpais toi tollanenki järjestely. Hih! Nyt oon kyllä jo ihan hurahtanu!

Onko muut kokeillu tota EE:ä?

Vierailija
5/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ensiksi pahoittelut Pepsikselle. Kyllä elämä joskus on niin epäoikeudenmukaista. *hali* Uuten yritykseen vain. Kyllä mekin vielä tuonne odotuspuolelle päästään.

Ja OIKEIN paljon onnea Quiero!! Olet kyllä plussasi ansainnut, paljon onnea matkaan sekä tarrasukkia ja super tehokasta liimaa=))) Oli kyllä TOSI iloinen yllätys kun avasin koneen...

Omassa navassa ei kummoisempia. Vasta kp 8/25. On niin ihana ja aurinkoinen ilma! Pieni joululoma tekisi nyt terää, pääsisi ulkoilemaan ja nauttimaan kauniista talvesta. Mutta kun ei lomia ole jäljellä niin ensi vuoteen se on odotettava... Ei mahda mittään!

Tiistain jatkoa kaikille, nyt töiden kimppuun:(

Vierailija
6/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna tulee puoli vuotta yritystä täyteen ja kyllä se tuntuu jo pitkältä ajalta. Vaikka toki tiedän, että moni on yrittänyt paljon kauemminkin.

Toisaalta nämä nykyajan testit on ehkä " huonoja" siitä että ne näyttää raskauden niin pian, ja sitten joutuu pettymään kun raskaus ei jatkukaan. Monestihan sitä alkuraskauden keskenmenoa ei varmaan muuten edes huomaisi vaan luulisi menkoiksi.

Jos malttaisi olla kärsivällinen eikä testaisi ihan heti... mutta kukapa sitä niin kärsivällinen olisi, ei kukaan!

Kummasti se nyt täälläkin piinailuttaa, vaikka tiedän sen olevan melko turhaa koska meillä ei mielestäni ollut edes yritystä oikeaan aikaan kun mies ei ollut kotona. Tulisi se täti nyt sitten, että pääsisi uuteen kiertoon!

Vierailija
7/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut vähän hiljaiseloa palstailusta kun on ollut vähän mieli maassa... Eräs tuttuni sai tyttövauvan mutta ei itse selvinnyt. Jotenkin tuntuu hölmöltä itse tässä kuumeilla mut ei pidä antaa asian vaikuttaa sillä tavalla. Onneks tollanen on TOSI harvinaista! Ei mua pelota, kuumeilen edelleen :-)

Lohtuhali täältäkin Pepsikselle, ei muuta kun uuteen yritykseen! Uskon kyllä että tollanen vie mielen matalaksi mutta niinkun sanotaan, aika parantaa haavat.. Tsemppiä!

Mutta sitten Q minkä teitkään! Aivan mahtavaa!! Iiiso onnitteluhali sulle ja terkkuja masuasukille :-D Oot totisesti tämän ansainnu, hienoa!

Ja omaan napaan tietysti, täällä mennään kp 19/28-30 ja toivotaan että ois tärpänny... En oikeen ovista osaa bongata kun tuntuu vähän sillon sun tällön jotain nippailuja enkä nyt oikeen niitä limojakaan tunnista joten ihan näin tjot-meiningillä mennään... silti joka kerta on sellanen kutina et oiskos? Tikkuja en meinaa kyllä hommata vieläkään vaikka ei oiskaan tärpänny!

Huhhui, en oo vieläkään ostanu yhtään joululahjaa, aargh! Onko kukaan muu yhtä mattimyöhänen?!? Jos vaikka tänään tai huomenna töitten jälkeen ehtis kaupoille. En kyllä meinannut mitään ihmeellistä ostaa. Mites teillä joulusiivot? Mä yritän saada tulevana viikonloppuna aikaseksi...

Nyt jatkan töitä. Palaillaan!

J

Vierailija
8/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suruunne pepsimax :(. Plussan jälkeen ehtii jo luottaa siihen, että kyllä se vauvaksi kasvaa. Mutta kun ei niin ei :/ :(. Tulet varmasti pian perässä, niin uskoisin!

Q:lle puolestaan superonnittelut! Muistui kyllä mieleen reilu kaks viikkoa sitten omat fiilikset selkeen plussan jälkeen. Se HYMY omasta pikku salaisuudesta jää päälle vielä pitkäksi aikaa, kunnes masu kasvaa niin isoksi, että jää kiinni :D

Voimia ja jaksuja kaikille pimeään talveen.

Vierailija
9/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi olen todella pahoillani puelestanne. Surkaa surunne nyt yhdessä ja antakaa ajan parantaa haavat, uskon, että kaikella tällä on jokin tarkoitus vaikka se vaikeaa onkin uskoa. Ehkä enkelinne ei ollut vain valmis tähän rajuun maailmaan ja näin ollen lensi taivaaseen. Oikein paljon voimia ja halauksia suruunne!

Q sinulle oikein paljon onnea plussasta! olettekos kauankin(huonomuisti) yrittäneet tätä pientä ihmettä? ja clomejako tässä keirrossa söit?

Joku oli menettänyt ystävänsä(nimimerkki unohtu) olen todella pahoillani ystäväsi menetyksestä, mutta ei sitä voi ruveta pelkäämään koska tuommoinen on todella harvinaista.

Omassa navassa ei mitää kummallista täti tuli eilen ja nyt siis mennään kp2/25-30 ja olo on ihan ok, tähän on jo tottunut niin hyvin ettei enää ees suututa. Joulun aikaan tulee puolen vuoden etappi meille täyteen tätä yritystä, kierroista lähti 21 käyntiin, mutta ehkäpä se meiänkin aika on joskus saada se oma nyytti, uskon ainakin niin!

Oikein hyvää joulun odotusta kaikille!

Vierailija
10/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vilpittömästi iloinen sun plussasta!veti naaman hymyyn kun luin sun uutiset!

Täällä ollaan kovissa vatsakivuissa,kaks lääkettä jo ottanu ja raskausoireet on vielä päällä.Huoh,kyllä väsyttäää.Ja virtsatientulehus iski kans kimppuun,onneks mulla on lääkkeitä kotona kun se aina vähän väliä nostaa päätään.Kiitoksia tuestanne!

Vierailija
11/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä aallokkoa tämän päivän uutiset; toiset käy ihan pohjamudissa ja toiset taas siellä kivemmassa ääripäässä : )

Onnea Q ihan uskomattoman hienosta uutisesta! Pieni jouluihme tämäkin : ) Tsemppiä odotusajalle, ja superglueta matkaan!

Noista alkuraskauden keskenmenoista vielä, että niistä tosiaan saa kuitenkin sen varmuuden, että pystyy ylipäänsä raskautumaan - vaikkei todella olekaan mukavaa enkä kenellekään sellaista toivo, mutta jos hakemalla haetaan siis näistä jotain positiivistakin...

Tahtoo myös tammikuun plussaajiin!! Toisaalta laskeskelin että jos oikein hyvin käy, niin plussa olisi mahdollinen vielä uudeksivuodeksi (koska nyt kp 14 /28-32). Sovitaanko siis Naksu, ja Ull-Maj ja keitäs muita siinä olikaan mukana, että tammikuussa sitten siirrytään porukalla tuonne Odottajiin?

t. yx ylioptimisti : )

Vierailija
12/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin luin pepsiksen viestin ja kyynel tuli silmään! Tuntuu niin pahalta, että ensin annetaan ja sitten viedään pois... Voimia ja kohti uusia yrityksiä!

Juuri, kun ehdin pyykiä kyyneleet pepsiksen uutisen jälkeen luin Q:n viestin.. On tämä maailma ihmeellinen! Onnitteluhalaus ja tosiaankin superliimaa sinne masuun, että matkaaja pysyy mukana.

Omaa napaa. Ei oiken tuntemuksia mihinkään suuntaan kp35/28-?. Tulisi se täti, niin voisin liittyä teidän tammikuussa plussaa toivovien joukkoon... Ainakin ajatuksissa olen jo teidän mukana tekemässä tammikuun + aaltoa!

Nyt takaisin töihin!

Sippu

Vierailija
13/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta ja tulehan tuonne meidän seuraksi odotuspuolelle! Oli pakko tulla kesken työpäivän kurkkimaan miten sulla menee ja hyvinhän sulla pyyhkii!!! =D

Näetkös nyt, kyllä se 10 % on täysin riittävä annos simppoja!

T: Siriin ja masukki rv 23+6

Vierailija
14/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vitsi, täähän on sit kai pieni ihme, kun itse et ollut niin kovin luottavainen tuohon 1/10 mahdollisuuteen! Kylläpä tekin ootte tosiaan tuon plussan ansainneet, kaiken vastoinkäymisen jälkeen!!!

Tarrasukkia ja vauvaliimaa tulokkaalle matkaan!!! [color=red]♥[/color]

Toivottavasti me seurataan pian sun perässä!

Niin, ja kiitti mua tukeneille! Sippuliini ainakin, ja oliko se Amy... Yritän odotella ukon kotiutumista rauhassa, mutta pelonsekaisin tuntein.

t. Diotima kp 4/29-46 eli ovikseen huonolla tsägällä vielä melkeen 4 viikkoa. Samperi näitä pitkiä kiertoja! :(

Vierailija
15/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quierolle piti sanoa, että jos vielä jaksat ja ehdit jossain välissä tuota meidän pinoa päivitää, niin voisit korjata tietoihini yrityksen aloittamisen tiedot. Pinossa lukee aloitetaan tammikuussa 2006, mutta hätähousuna pillerit heitettiin nurkkaan jo marraskuussa 2005. Eli marraskuusta asti periaatteella tjot menty eteenpäin. 2. kiekka siis menossa=)

++++ tuulia kaikille ja mukavaa päivän jatkoa!!

Vierailija
16/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsis: pahoitteluni tapahtumasta =O( Mutta ensi kierrosta uutta kehiin¿

Q:lle onnea plussasta +++++ Uutena tulokkaana en minäkään tiedä onko teillä ollut yritystä kauankin??

Joku kysyi joululahjoista? Minä olen yhtä mattimyöhänen. Yhen lahjan sentään oon saanut ostettua, mutta on ollut jotenkin vaan muuta tekemistä eikä oo oikein innostanut tuonne kaupungille ruuhkiin lähteä. Aattelinkin joku aamu ottaa töistä vapaata ja käydä heti aamutuimaan niin pahimmilta ruuhkilta välttys.

Omaa napaa: kp 30/28-32 Täällä vielä tuskaillaan. Pari yötä sitten näin unta että menkat alko ja heti perään kuitenkin tein jo testiä jossa näkyi pari viivaa, mutta ne katos..???? Toissa yönä olin jo raskaana ja kertomassa uutisia sukulaisille ¿?? =) Viime yö menikin sairastaessa, tullut nimittäin hirveä röhä, tuntuu että yskii keuhkot pihalle =( ja alamahaan sattuu yskiessä, oisko raskausoireita¿.

Yritän olla vähän varovainen toiveissa ja eilen kyllä tuntui ihan menkkakivuilta ja oottelinkin että ne alkas yöllä, mutta ei vaan vielä näy. Nooh, torstaihin mennään¿

Oliko teillä muuten eka kierron aikana sellasia vähän sekavia tunteita tästä asiasta: Kun mulla tuntuu että toisaalta hirveesti jännittää ja toivoo, mutta toisaalta taas pelottaa koko asia, että pärjätäänkö ja meneekö kaikki hyvin¿?? Kertokaapas omia tuntemuksia¿

Ja eikun äkkiä kotiin ja kortit pitäs saada postiin¿

Vierailija
17/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut päivä! Näkyy löytyvän täältä koko elämän kirjo: suuret onnen tunteet ja ne kovin musertavat ja synkät hetket myös. Onnitteluja Q:lle ja voimahaleja Pepsikselle!!!

Itse tässä olen pienoisen joulunalusflussan kourissa ja mietin kovasti vaikka minkälaisia juttuja. Meillähän on menossa ensimmäinen " yrityskierto" , mutta samalla on vasta toinen ihan luomukierto ilman pillereitä. Jos kiertojen tasaisuus jatkuu (mitä kyllä epäilen) niin viikonloppuna ois tädin aika. Oisko siis noin kp 26/29? Kauhee into päällä, joko vois alkaa testaileen, mutta jotenkin haluun kuitenkin odottaa, että josko ne menkat ensin myöhästyis ja sen jälkeen sitten testille. Samaan aikaan odotan kauheesti, että plussa paukahtais heti, mutta järki sanoo, että turha toivoa näin pian. Ja sitten kun vielä lukee näitä juttuja, kuinka helposti siinä käy kuitenkin niin huonosti ihan alkumetreillä... HUH! Vähemmästäkin menee pienen ihmisen pää pyörälle!

Hämmentyneenä ja räkäisenä, Amy

ps. voimia kaikille viime pyrähdyksiin ennen joulua! :0)

Vierailija
18/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kovasti sinulle - kyllä on niin väärin, että plussa tulee ja sitten menee kesken!!!! Ei oo reilua!!!! Jaksuja sinulle ja haleja kovasti***

Voi Q - onnea kovasti teille!!! Uskomaton pieni ihme on sun masussa!!! tai tottakai me siihen uskottiin, mutta sä olit välillä epäileväinen!! Nyt tulee se lila nuttu käyttöön!!!!:=) ONNEA!!! ja vaaviliimaa ja tooo-oooosi pitävät tarrasukat matkaan!!! JEEE!!!

Jessica ja naksu ja muut - juu, mä tuun mukaan tammikuun plussaajiin:=) Hih! Onpa sitten uuden vuoden ylläri, kun ei joululahjaa tullut. Ja Pepsis kanssa - toivottavasti toivut pikaisesti ja tuut meidän mukaan!! JEEE-JEEEE!!

-mooli-booli

Vierailija
19/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

......mukaan tammikuun PLUSSAAJIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeeee!!!!!!!

Hih,kuten huomaatte,tunteet menee yhtä vuoristorataa ;)Oiskohan maanis-depressiivisyyttä........;)

Nyt mies jo kysyi multa(siis aatelkaaa) että millon meidän on aika olla sillee seuraavan kerran ;)Mä sit tokasin että ens viikolla ainakin keskiviikkona ja perjantaina ollaan......Nyt mä sit vissii voin aina ilmotella sille että millo ois tärppipäivät käsillä eikä tartte jännätä sitä(niiku näissä 8:ssa kierrossa)saako sen oikeeseen aikaan houkuteltua.Mies ilmaisi selvästi tänään ja sanoi " Mä haluun vauvan" ja piste!Hihiiii*kihertää täällä*

Mooli-mussukkani:millos skoolataan boolia!? ;)

Q:lle vielä onnitteluhali!Aika kettu oot ;)

-Pepsi kp1/24-31..huoh.....ja taas lähtee........

Vierailija
20/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos teille kaikille onnitteluista! Oon lukenu niitä ihan tippa linssissä, ja vieläkään en voi tajuta, että meille se plussa vihdoin tuli! Myönnetään, että olitte oikeassa siinä, että se oli kuin olikin mahdollista! Kauankohan tätä pumpulimaisen ihanaa oloa kestää? :)

Me sovittiin miehen kanssa, että ei murehdita etukäteen mitään, vaan nautitaan nyt vaan joka hetkestä ja tästä ihanasta lahjasta ihan täysillä. Jos jotain kurjaa sitten tapahtuu, niin sitten tullaan pilvilinnoista rytinällä alas¿

Kaikki on mahdollista, kuten pepsin surullinen tapas osoittaa. :( Vielä kerran haleja ja jaksuja sinne! Olipa kiva kuitenkin kuulla, että sun mies on nyt noin innolla mukana teidän projektissa. Tammikuussa tässä pinossa on kuulemma hurjasti plussaajia, joten hypätkää siihen kelkkaan! :)

Uusille tiedoksi meidän historia lyhennettynä:

Yritys aloitettu suunnilleen päivälleen vuosi sitten. Syyskuussa todettu, että en ovuloi ollenkaan & miehen simppatesteistä tosi huonot tulokset, minkä vuoksi jouduttiin lapsettomuushoitoihin Väestöliittoon. Ensikäynti siellä oli lokakuun lopussa. Sain clomit, joilla minut saatiin ovuloimaan ja ekaan clomikiertoon tehtiin inseminaatio pari viikkoa sitten. Lääkäri antoi huonon ennusteen, vain 10% mahdollisuudet, kun normaalisti inssissä on 20%. Ja tässä nyt ollaan, plussa kourassa! :)

Kiva mooli, kun muistit mun nuttujutut :) Meille tuleekin ihan loppukesän vauva, joten ihanaa, pääsen neulomaan vaikka mitä nuttuja ja tumppuja ja myssyjä ja tossuja!

Diolle tsemppiä! Toivottavasti pääset kaikesta huolimatta jatkamaan kuumeilua!

Jonnelille osanottoni ystävän menetyksen johdosta, todella surullista.

Brookelle, amylle ja Nikille peukutuksia piinahetkiin!!!++++++++++++

Hei! Nyt osaan jo tämän (kävin Tekayn sivuilla katsomassa kiekosta):

-Q- ja -q- rv 4+1 ;)