Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen sterilisaatio

Vierailija
12.12.2005 |

Onko täällä palstalla ketään naista, jolle olisi tehty sterilisaatio? Pähkäiln itse asian kanssa. Ikää riittävästi ja lapset tehty. Kuulisin mieluusti onko toimenpiteestä ollut jollakin pitkäaikaisia sivuvaikutuksia tai kenties suoranaista haittaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse pelätä raskautta (vaikka niitäkin kuulemma on sterilisaatiosta huolimatta alkanut) Aivan luksusta!!!

Vierailija
2/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siihen jotan lapsikiintiötäeli pitääköolla tietty määrälapsia saatuna?

Miten tehdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutuksessa vatsaontelon kautta tähystäen tehdään..

2

Vierailija
4/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö kauan " olla ihan kuin mitään ei olisi tehtykään" -kunnossa?

Vierailija
5/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutuksessa tehdään.. Mä menin leikkuriin klo 8.00, heräsin 9.30.. Tunnin makuuttivat, vaikka olin jo aamukahville menossa kovaa vauhtia... Puoli yhdeltätoista sain nousta, juoda kahvia, vähän syömistä ja klo 12 sain lähteä... Haavoja kiristi pari päivää, mut siihen lääkettä vaan niin hyvä on... Aikuinen saattaja pitää olla kun lähtee ja yön yli pitää olla myös aikuinen seuralainen..

Vierailija
6/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä se turvotus oli pahinta.

Mä en tekis jos nyt tietäisin millaisia " ongelmia" tulee. Mulla alko vaihdevuosioireet about vuosi sterilisaation jälkeen, pari muutakin tuttavaa on kärsinyt samasta asiasta. Eikä meistä kukaan ole 35-v. vanhempi...

Vierailija
7/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olinkin ihan älyttömän kipee 3 päivää. Nukutusaineet ei sovi mulle, tuli ihan mega-kankkunen kolmeksi päiväksi. Sterilisaation jälkeen kiertokin on palautunut normaaliksi ja parasta on se, että halut ovat palanneet. Vaikka mitäpä niillä haluilla, kun ei ole edes miestä :o

Vierailija
8/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä olin suunnitellut että teen neljännen nyt heti kolmosen perään ja saman tien sterilisaatio synnytyksen jälkeen (tai sairaalassa ollessa), mutta minulla ikää tällä hetkellä vasta 22vuotta, onnistuukohan se...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän