Kannattaako ottaa mies mukaan luokkakokoukseen?
Kommentit (9)
Siksi yllätyin, kun sain kutsun. Olenko juntti, jos jätän miehen kotiin?
ap
Siellä on kuitenkin se ensirakkaus ja mies on jumalattoman mustasukkainen ja mököttää sitten viikkokausia...
Luokkakokous ilman aveceja on hauska. Silloin kaikki taantuvat mukavasti kouluvuosien tasolle ja kaikilla on hauskaa.
ja esittele miehenäsi. Vuokraatte myös limusiinin viemään teidät juhlapaikkaan. Ovatpahan ainakin kateellisia.
Luokkakokkous on samalla luokalla oleille ihmisille! Eli ei mitkään avecbileet. Tarkoitushan on muistella kouluaikojen juttuja! Ei mun miestä vois ainakaan vähempää kiinnostaa!
hän on hyvännäköinen ja fiksu :) Mutta olisi ollut hauskempi muistella menneitä luokkakavereiden kanssa ilman aveceja.
ap
Kiva sitten kuunnella koko ilta muistelmia jutuista, joista ei ole mitään hajua... Jätä miehesi kotiin.
mutta niihin luokkakokouksiin, joita olen itse ollut järjestämässä, ei ole kutsuttu avecceja. Äidilläni taas on ollut juuri noita avec-tilaisuuksia.
Tai itse ainakin haluaisin, että muut näkisivät mieheni ja että mieheni ennen kaikkea näkisi kaikki.