Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa mies mukaan luokkakokoukseen?

Vierailija
12.12.2005 |

Sain kutsun ja siinä lukee yllättäen avec.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itse ainakin haluaisin, että muut näkisivät mieheni ja että mieheni ennen kaikkea näkisi kaikki.

Vierailija
2/9 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi yllätyin, kun sain kutsun. Olenko juntti, jos jätän miehen kotiin?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kuitenkin se ensirakkaus ja mies on jumalattoman mustasukkainen ja mököttää sitten viikkokausia...

Vierailija
4/9 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokous ilman aveceja on hauska. Silloin kaikki taantuvat mukavasti kouluvuosien tasolle ja kaikilla on hauskaa.

Vierailija
5/9 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esittele miehenäsi. Vuokraatte myös limusiinin viemään teidät juhlapaikkaan. Ovatpahan ainakin kateellisia.

Vierailija
6/9 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokkous on samalla luokalla oleille ihmisille! Eli ei mitkään avecbileet. Tarkoitushan on muistella kouluaikojen juttuja! Ei mun miestä vois ainakaan vähempää kiinnostaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on hyvännäköinen ja fiksu :) Mutta olisi ollut hauskempi muistella menneitä luokkakavereiden kanssa ilman aveceja.



ap

Vierailija
8/9 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sitten kuunnella koko ilta muistelmia jutuista, joista ei ole mitään hajua... Jätä miehesi kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niihin luokkakokouksiin, joita olen itse ollut järjestämässä, ei ole kutsuttu avecceja. Äidilläni taas on ollut juuri noita avec-tilaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi