Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko meneillä mitään hyväntekeväisyyskeräystä, jonne voisi lahjoittaa käytettyjä leluja/vaatteita?

Vierailija
12.12.2005 |

Joulupuu -keräyksessä vaatimuksena on uusi tai itsetehty paketti. Meillä ei ole antaa rahaa nyt, mutta käytettyä leluja ja lasten vaatteita olisi. Mikä olisi hyvä kohde?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa en saa tähän laitetuksi, mutta lupaan laittaa heti tänne palstalle kun mahdollisen tiedon saan. Tietäiskö joku muu mua nopeammin?

Täällä Lauttasaaressa on mm. srk yhdessä paikallisen kiinteistövälittäjän kanssa keränneet Viroon kamaa ja itse olen roudannut Kirkkonummen Kantvikiin vaate- ja lelutavaraa menemään avustustyöntekijöiden mukana mm. Karjalaan, Teerijoelle perustettuun lastenkotiin.

Eli onhan noita kohteita. Jos olisi meillä isommat tilat, niin keräisin tavaraa ja välittäisin vähävaraisillekotimaan lapsiperheille täällä Hgissä. Tätäkin tekee varmaan moni, Hursti juniorikin, mutta tarkemmat tiedot avustustyötä tekevistä on kaivettava itse esiin.

Terveisin: 3 pienen mamma Hgistä

Vierailija
2/2 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tietoa en saa tähän laitetuksi, mutta lupaan laittaa heti tänne palstalle kun mahdollisen tiedon saan. Tietäiskö joku muu mua nopeammin?

Täällä Lauttasaaressa on mm. srk yhdessä paikallisen kiinteistövälittäjän kanssa keränneet Viroon kamaa ja itse olen roudannut Kirkkonummen Kantvikiin vaate- ja lelutavaraa menemään avustustyöntekijöiden mukana mm. Karjalaan, Teerijoelle perustettuun lastenkotiin.

Eli onhan noita kohteita. Jos olisi meillä isommat tilat, niin keräisin tavaraa ja välittäisin vähävaraisillekotimaan lapsiperheille täällä Hgissä. Tätäkin tekee varmaan moni, Hursti juniorikin, mutta tarkemmat tiedot avustustyötä tekevistä on kaivettava itse esiin.

Terveisin: 3 pienen mamma Hgistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi