Kuinka pian olette saaneet kelakortin?
Eli siinähän se kyssäri jo tulikin. Kuinka pian ristiäisten jälkeen kelakortti on tullut? Muistelisin että esikoisen aikaan kortti tuli tosi nopeasti, mutta nyt ei ole kuulunut (ristiäiset oli 26.11.) Eihän siitäkään nyt tietty vielä kovin pitkä aika ole, mutta kuitenkin :)
Entäs sitten Espoolaiset, kuinka nopeasti kastetun nimi on ollut Essessä (eli Espoon seurakuntasanomat)? Mua vaan huolettaa kun se pappi on vähän hajamielinen... onkohan muistanut edes ilmoittaa että on kastanut meidän tytön ;D
Emppu
Kommentit (5)
tuli kelakortti postissa kaksi viikkoo ristiäisten jälkeen,15 pvää tarkalleen.
ainakin aamulehdessä ilmoitetaan heti seuraavana maanantaina kastetuissa.(tai siis jos ristiäiset on sunnuntaina,niin ei seuraavana vaan sitä seuraavana maanantaina.)
näin siis meillä! :)
-k-k kera auroran
Meillä samana päivänä ristiäiset oli eikä oo vielä kelakorttia näkyny. Eikä myöskään ollu nimi essessä vielä viime viikolla, joka olis ollut ensimmäinen mahdollisuus, että josko sitten tällä viikolla jo :).
Saisi kyllä jo tulla tällä viikolla :)
[b]riikka78[/b], olisi kiva jos ilmoittaisit kun olet itse sen kortin saanut! Vaikka tähän samaan viestiin... mäkin sit kerron jos meille tulee eka :)
ja kelakortti tuli eilen postissa...
Näin Raumalla...
Ristiäiset meillä oli 21.8. sunnuntaina ja kortti tuli syyskuun ensimmäisinä päivinä. Sellainen muistikuva on, että Kelan kirje olisi päivätty 30.8. ja siitä sitten muutaman päivän kuluttua oli kortti kotona asti. Kortin tulohan vähän tietty riippuu siitä milloin pappi on paperit eteenpäin laittanut ( tai itse on paperin maistraattiin toimittanut jo ennen kastetta).
Näin siis Turussa