Naiset: tykkäättekö antaa miehen naida tissienne väliin?
Kiihottaako se teitä? Annatteko sperman roiskua kaulalle/kasvoille?
Kommentit (52)
Tykkään kun naidaan tissien väliin.olen lihava mies
Unelmoin siit! Se ois sairaan seksikäst ja ihanaa antaa mällien roiskuu mun tisseille ja suuhun namnam ahhh jos saisin nyt jonkun miehen munan mun rintojen väliin oisin tosi tyytyväinen ja öljyisin mun tissit tietty hyvin!! Toivottavasti lähiaikoina
[quote author="Vierailija" time="12.12.2005 klo 12:31"]
Kiihottaako se teitä? Annatteko sperman roiskua kaulalle/kasvoille?
[/quote]
Luulisi että nainen kunnioittaisi miehen haluja ja tekisi jotain ihan vain toisen mieliksi niinkuin mieskin tekee. Aika pinnallista tuollainen ... Ei kaikesta tarvitse aina saada itse sitä nautintoa muuten kuin henkisellä puolella =)
Tykkään, kiihottaa ja annan, mut mielummin suuhun. Välillä suihinottoo välillä ja taas takas tissien väliin :>
Varaamalla aika plastiikkakirurgille ja laittamalla isot sillarit niin ei ole niin lauta aa.
Vaimolla on sen verran pienet rinnat ettei väliin nainti oikein onnistu. Joskus vaimo antaa mielikseni laueta niille suihinoton tai yhdynnän päätteeksi ja se tuntuu todella hyvältä ja kiihottavalta. Hän nostaa rinnat käsillään ylös kaluni eteen ja hyväilee niitä, samalla hyväilen itseäni kunnes hetken kuluttua spermat lennähtävät rinnoille.
En erityisesti, mutta se kiihottaa miestä niin paljon, että annan kyllä. Mies tulee myös silloin aikasen nopeasti ja paineella. Saa laueta kasvoille tai suuhun. Paineen takia harvemmin rinnoille.
Laitoin kerran tekstiviestin miehelle töihin, että arvaa minne saat panna illalla... Mukaan kuva rinnoista. Keskittyminen työhön oli kuulemma vaikeaa ja oli pakko käydä helpottamassa painetta housuissa työpaikan vessassa heti kun tuli tilaisuus. Teltta housuissa ei sitä työtä tehdä.
Toki nautin siitä kun toinen nauttii ja myös pikku kiusoittelusta. Minulla on aika isot rinnat.
Ei se fyysisesti sinänsä tunnu missään kun tissien väliin lykitään, mutta kyllä mä koen sen kuitenkin kiihottavaksi.
Visuaalisesti kiihottavaa kun näkee omat kiimasta turvonneet tissit yhteen puristettuina, paisuneen falloksen niiden välissä, yläpuolella miehen seksikäs pyykkilautavatsa, komeat kasvot ja kiihottunut, alistava ilme aaah.
Siitä voi myös välillä ottaa suihin ja sekään ei luonnollisesti itseä fyysisesti stimuloi, mutta henkisesti on aina äärimmäisen kiihottavaa olla miehen alla ja nähdä hänen päämäärätietoinen, hallitseva olemus ja ilme, tehdä kuten mies haluaa.
Se on se, mistä minä kostun äärimmilleen ja lopulta tulen panemalla ja/tai suuseksiä saadessani.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2005 klo 00:16"]
[/quote]ei kiitos ruikine vaikka koiraasi