Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostatte miehellenne joululahjaksi?

12.12.2005 |

Taas on sama ongelma, joka tuntuu toistuvan liian usein, kuten jouluna, syntymäpäivänä... En millään keksi lahjaideaa. Ei tuu mieleen mitä mies tarvitsisi. Kertokaa te ostoksistanne, josko sieltä löytyisi hyviä ideoita.

Tinttu81

rv 25+4

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa tänä jouluna peltorin radiokuulosuojaimet, ompi sit mukava ajella vanhalla valmetilla ja kuunnella poppia samalla. vanhat kuulokkeet on perusmallia...

lisäksi paketissa boksereita ja pitkät kalsarit. villasukat varmaan vielä laitan, ne onkin sit ihan aidot lampaanvillasta käsin tehdyt ja kudotut.

synttärit on tässä vielä ennen joulua, ja paketissa on kengitysopin käsikirja.

" asutaan maalla ja tallissa hevosia"

Vierailija
22/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lähden itse mukaan, joten lahjasta on paljon iloa myös minulle;-)) Mietin pitkään mitä hankin, mutta päätin pröystäillä, koska kesäinen ulkomaan matka peruttiin muuton takia ja keväällä kun vauva syntyy emme pääse kahdestaan enää, minulla on lapsia ennestään, joten en ole matkustelemaan päässyt minäkään:-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin ostaa - mies on aloittanut nuoruuden harrastuksen ukkoporukalla uudestaan;)

Vierailija
24/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa hyviä lahajideoita teillä!! =) tekis mieli ostaa... mutta meillä on sopimus että ei osteta lahjoja toisillemme. näin ollut jo vuosia. menemme sitten alennusmyyntiin ostoksille. tänä vuonna ostetaan varmaan videokamera.

usein on ostettu veronpalautuksilla esim huonekaluja.

tsempiä ostoksille =)