Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sitten Tiimarin joulukortit maksavat, kun niitä ei ilkeä lähettää?

Vierailija
12.12.2005 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ilahdun jokaikisestä kortista jonka saan, oli se sitten tiimarista tai itse tehty tai mistä vaan hankittu!! Ei tulisi mieleenikään miettiä mitä kortti on maksanut, joku on kuitenkin ajatellut just mua lähettänyt kortin.

Tekstiviesteistä/nettikorteista sen puoleen en tykkää yhtään.

Vierailija
2/12 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin just eilen että meillä menee rahaa joulukortteihin 48.50¿ (kortit/kuoret ja postimerkit) eli aika summa laittaa kotihoidontuesta :(

Lapsi(6v)piirsi koneella hienon joulukuvan jonka teetin kortiksi eli meillä ei tiimarin kortteja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rihkamataivaaseen, ja tuli sieltä 10 kortin kanssa. Ihmetyksekseni huomasin, etteivät ne olleet edes pahan näköisiä, ihan nättejä jopa.

Vierailija
4/12 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

rihkamataivaaseen, ja tuli sieltä 10 kortin kanssa. Ihmetyksekseni huomasin, etteivät ne olleet edes pahan näköisiä, ihan nättejä jopa.

Siis pitäiskö korttien olla rumia, jos ne on ostettu Tiimarista?

Minä olen pitänyt Tiimarin kortteja tosi kauniina ja lähetellyt niitä.

En taida ymmärtää tätä maailman menoa. Kortti ei ol ekaunis jos se maksaa vähän. Lahja ei ole hyvä, jos se ei maksa paljoa. Tärkentä on siis raha ei itse kortti tai lahja. Ei joulu ole enää joulu vaan näyttämisen paikka, mahdollisuus leveillä rahoilla. Kylläpä joulumieli katosi, kun luin tämän ketjun.

Vierailija
5/12 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut ketjua mutta se ei minun joulumieleeni ole vaikuttanut.

Ai, mut luin myös viime joulun alla ketjun jossa haukuttiin kaikki lapsikuva-joulukortit. Olen kai tottunut kritiikkiin.

Vierailija
6/12 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kalliimpaa sen parempaa vai?? huh huh

Vierailija
7/12 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" huonosti tehdyn" näköisiä. Nyt niissä oli kiiltävät pinnat (ei sameat kuten aiemmin) ja kimalletta ja oikeasti kauniita kuvia.

Vierailija
8/12 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko painaa joulukortteja,joissa kamelit kuvattu takaapäin katsomassa (töllistelemässä) joulun tähteä. Takapäät näkyvästi esillä,kiitos. samoin voisi kuvata poroja. Näitä kortteja voisi lähettää, kun ei ole tullut raha-avustusta.

Vierailija
9/12 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiennyt tätäkään, että Tiimarin kortit oli nounou-listalla. Kyllä mä niitä toisinaan ostin ja lähetin. Hitto, mitähän saajat on ajatellut...

Vierailija
10/12 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimaria ei enää ole :'( RIP

Vierailija
11/12 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiimaria ei enää ole :'( RIP

No niinpä - ainakin ne kortit on sit tosi vanhoja.

Vierailija
12/12 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimarin kortit oli aikoinaan varmaan ihan ok. Nykyään ostan edullisesti vanhempia käyttämättömiä kortteja Systeemi netistä. Sieltä saa joskus uusiakin kortteja puoleen hintaan tai alle, kun kaupasta ostaen ovat aika kalliita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä