Siis apua! Kattokaa tota Vaimot vaihtoon!
Kommentit (92)
1.isompien lasten tehtävä ei ole huolehtia pienemmistä(silloin tällöin on ihan ok)
2.jatkuvasti kouluissa ja päiväkodeissa puhutaan kuinka tärkeää on tuo terveelinen aamupala ja lapsi tarvitsee selkeän pävärytmin!
säännöt on jo rakkautta ,se osoittaa että vanhemmat rakastaa heitä
ja puhtaus ennen kaikkea.lakanat on helpompi pestä kuin petivaatteet!
ei perheessä tarvitse aina olla a ongelmaa,ilman sitäkin lapset voi voida huonosti!
itselläni on murrosikäisiä jos olisin tuollainen äiti niin he häpeäisivät kuulemma mua!
Tuo on sitä tekstiä, jonka olisin itse voinut kirjoittaa
lapset olis vähän aikaa YES mutta varmaan pienen hetken päästä soittaisivat joonkin ja ilmoittaisivat että mutsi on SEONNUT!
Ja semmoinen huomio vielä, että yh-äidin lapset oli kuitenkin ihan normaalipainoisia. Eli ei ne pelkästään karkkia ja jätskiä voi oikeasti syödä. Mutta kyllähän tuossa moni asia oli päin seiniä ja toivottavasti äiti sais palautetta joka herättäis sen petraamaan.
Tuo perhe on kaukana normaalista, äiti on mielisairas ja isommat tytöt yrittävät saada arjen pyörimään parhaan taitonsa mukaan. Toivottavasti he saavat apua, sillä ei tuollainen ole lapselle hyväksi. Äidin ainoa mielenkiinto oli oma napa ja barbit. Asunnossa ei ollut edes siivousvälineitä, lapsille sänkyjä eikä vuodevaatteita. Barbeihin oli rahaa ja roskaruokaan oikein taksilla mentiin ostamaan lisäainepaskaa Lidlistä (sieltäkin saisi ihan oikeaa ruokaa jos haluaisi).
Ja joku sen ammattikunnan edustajista ohjelman varmasti näki. Aivan oikeasti järkyttävää, näin ohjelmasta vain loppuosan enkä tiedä haluanko edes nähdä uusintaa, sen verran jo tuo näkemäni ahdisti.
ja ja toi perhe on todella tuollainen.
Nyt kyllä tekee mieli soittaa johonki. Tuo perhe on vasta kesällä muuttanu tohon asuntoon. Ja en mäkään ole tienny muuta kun mitä naapurit kertonu. Sen naisen mies on laivalla töissä ja siksi nuo lapset tolla akalla.Mutta kyllä ne sillä miehelläkin on joka on kyllä kanssa aika outo.
Millä kirjaimella alkaa tie, jolla hän asuu? Ihan niin kuin olisi ollut mun entinen kotitalo, jossa asuivat... Jäi vaivaamaan...
näytä tulevan uusintaa koska kuvat on poistettu
Vierailija:
näytä tulevan uusintaa koska kuvat on poistettu
Jos lohduttaa, niin minä en ainakaan tunne ketään sieltä enää, asuin siellä siis 5 vuotta sitten... Mutta vaan se eka kirjain, pliis! Meillä on miehen kanssa nimittäin kiista, minusta se oli mun vanha kotitalo ja miehen mielestä ei...
Vai on siellä tuollaista menoa nykyään... Pitääköhän lähteä lenkille sinne päin...
punapään kuva poistettu.Nyt on jonkun toisen perheiden kuvat näkyvillä.Vissiin ei tule uusintaa punapään tempuista.
Vierailija:
punapään kuva poistettu.Nyt on jonkun toisen perheiden kuvat näkyvillä.Vissiin ei tule uusintaa punapään tempuista.
ja kuinkahan paljon löytyy Suomestakin tälläisiä perheitä?tuntuu niin pahalta kun joku aikuinen tahallaan pilaa lapsien elämän,mitenköhän se on pärjänny silloin ku lapset ovat olleet ihan vauvoja??Huonosti...