Iso selvitys ulkomaalaisten seksuaalirikollisuudesta
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005933247.html
Joku ala-asteen matematiikan ymmärtävä voisi huolestua lukemista ja prosenttiluvuista.
Mutta harva säälivitosellä läpi päässyt osaa edes perus prosenttilaskuja.
Kommentit (23)
Ihanaa! R*nkkumateriaalia persuille!
Eikö sua pelota tuo tosiasia. Mua pelottaa enkä todellakaan ole persu
Vierailija kirjoitti:
Muslimi on raiskaaja
Demarit rakastaa vauvoja raiskaavia muslimeja.
Ruotsin korkea sijoitus selittyy myöskin lähi-idästä tulleilla miehillä jotka tekee rikosksia Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin korkea sijoitus selittyy myöskin lähi-idästä tulleilla miehillä jotka tekee rikosksia Suomessa.
Sitä se islam teettää.
Noita tilastoja voidaan heitellä jokapäivä vuodesta toiseen, muttei ne mihinkään lopulta vaikuta. Nuo ihmiset elää omissa yhteisöisään täällä eikä heitä kiinnosta meidän paheksunta. Ja harva suomalai nen on edelleenkään valmis ajamaan noita pois täältä tai edes ääneen puuttumaan heidän tekemisiin muuta kin anonyymiuden turvin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä sen sijaan et tee ongelmalle yhtään mitään, vaan hyväksyt sen. Olet osasyyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä sen sijaan et tee ongelmalle yhtään mitään, vaan hyväksyt sen. Olet osasyyllinen.
Vielä pahempii, yrittää ala-arvoisella kommentoinnilla siirtää syytä eikä pysty hyväksymään faktoja niinkuin viisas ihminen.
Muhammad=🐷💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Ja ripulimuslimit seuraa tuota pedofiilia.
Kun olin 2015 Rajat Kiinni mielenosoituksissa, niin eipä paljon näkynyt naisia ainakaan meidän puolella. Vastamielenosoittajissa sensijaan heitä oli todella paljon huutamassa ja sylkemässä meidän päälle. Ehkä tuo on sitten toivottua kehitystä naisten mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 2015 Rajat Kiinni mielenosoituksissa, niin eipä paljon näkynyt naisia ainakaan meidän puolella. Vastamielenosoittajissa sensijaan heitä oli todella paljon huutamassa ja sylkemässä meidän päälle. Ehkä tuo on sitten toivottua kehitystä naisten mielestä?
Tämän takia nähdessäni muslimin raiskaamassa suominaista kysyn ensin mitä mieltä on persuista. Jos sanoo mitään negatiivista niin nauran ja jatkan matkaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia nähdessäni muslimin raiskaamassa suominaista kysyn ensin mitä mieltä on persuista. Jos sanoo mitään negatiivista niin nauran ja jatkan matkaani.
Ei kannata edes katsoa sinne päin. Muista vanha sanonta, et nähnyt mitään, et kuullut mitään, kävelet vaan pois paikalta.
Ei tarvi auttaa ketään Suomalaista tuollaisessa tilanteessa. Luultavammin sai mitä ansaitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata edes katsoa sinne päin. Muista vanha sanonta, et nähnyt mitään, et kuullut mitään, kävelet vaan pois paikalta.
Ei tarvi auttaa ketään Suomalaista tuollaisessa tilanteessa. Luultavammin sai mitä ansaitsi.
Useimmat noiden uhreistahan ovat nimenomaan niitä hyvisteeskentelijöitä, jotka päästävät Ahmedin lähelle. Kuten esim. 2019 Hämeenlinnassa päänsä menettänyt 19-vuotias Sanni, joka somessa raivokkaasti ja näkyvästi hyvesignaloi. No, oma Ahmed leikkasi pään irti.
Persut runkannut tuolle uutiselle jo kahdeksan vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat noiden uhreistahan ovat nimenomaan niitä hyvisteeskentelijöitä, jotka päästävät Ahmedin lähelle. Kuten esim. 2019 Hämeenlinnassa päänsä menettänyt 19-vuotias Sanni, joka somessa raivokkaasti ja näkyvästi hyvesignaloi. No, oma Ahmed leikkasi pään irti.
Oliko niitä Persujen kutsumia vuodelta 2015.
Vierailija kirjoitti:
Istuit vielä potalla.
Noita tilastoja per 10 000 kansalaista kun katsoo niin Suomalainen on aikamoinen enkeli verrattuna tuontitavaraan.