Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään kuka aidosti pitää anopistaan ja ottaa anopin ohjeita vastaan?

Vierailija
18.12.2005 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin ruoka-asioissa kysyn neuvoa, allergista sukua kun ollaan ja anoppi työnsä vuoksi tietää allergisoivista jutuista paljon.

Vierailija
2/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ollaan anopin kanssa todella hyvät ystävykset. Vietetään aikaa yhdessä ja otan jopa mielelläni neuvoja vastaan.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ihmetellen lueskelen näitä anoppi-vihan ketjuja... miten kukaan voi elää sellaisen vihan kanssa päivittäin!?

Vierailija
4/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme hiukan eri maailmoista ja olimme kovaa vauhtia ajautumassa sellaiseen näennäisen asialliseen suhteeseen, kuitenkin niin ettäanoppi sotkeentui aika paljon meidän asioihin ja minä otin nokkiini kaikesta ja varmaan kävin sitten täälläkin nyrpistelemässä.

sattui kerran kuitenkin anoppilassa vieraillessamme eräs (en jaksa kertoa eikä ole kauhean kiinnostava) lapsen hoitoon liittynyt ongelma-tapaus ja kuinka ollakaan anoppi hoiti hommat kotiin ihan kuus-nolla! itse en osannut tehdä mitään hyödyllistä siinä tilanteessa! olin niin onnellinen ja helpottunut tilanteen hoitumisesta että kiitin anoppia vuolaasti sydämeni pohjasta, ja varmaan puhkesin oikein ylistämään hänen kokemustaan ja taitojaan.

kumma juttu, mutta tämän tapauksen jälkeen meidän välit on aina vaan muuttuneet mukavammiksi. minä en ota nokkiini juuri mistään ja anoppi ihan oikeasti on vähentänyt turhaa sekaantumista. en osaa sen tyhjentävämmin selittää logiikkaa tämän positiivisen muutoksen takana, mutta jotenkin tuntuu että anopin on helpompi arvostaa minun äitiyttäni ja tapaani hoitaa lasta nyt kun minä olen suoraan ja vilpittömästi osoittanut arvostavani häntä ja hänen tapaansa.

Vierailija
5/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu aika lähellä, mutta ei koskaan tuppaa kysymättä kylään. Ei puutu perheemme asioihin millään tavalla, vaan ymmärtää poikansa olevan jo aikuinen joka osaa hoitaa omat asiansa. Neuvoo vain kysyttäessä, ja tahdikkaasti. Ystävällinen ja hauska nainen.

Vierailija
6/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta annan joidenkin hänen ohjeittensa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Esim. pakastin olisi pitänyt sulattaa ennen marjojen pakastusta vaikka ei ollut kauan aikaa siitä, kun se oli sulatettu. Ei se onneksi minulle kovin paljon ohjeita sanelekaan, kun tietää, että minulla on omakin mielipide ja teen sen mukaan. Välillä sen hössöttäminen ärsyttää, mutta suurimman osan aikaa on ihan mukava tyyppi.

Vierailija
7/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ottanut minut aivan tyttärekseen eikä puutu elämäämme negatiivisella tavalla koskaan. Neuvoja saan pyytäessäni, lähinnä käsitöihin ja ammattiin liittyen (työskentelemme samassa ammatissa)

Vierailija
8/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuputa neuvoja, mutta kertoo mielipiteensä jos kysytään.