Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikkoja 36+4, millaisia tuntemuksia muilla?

11.12.2005 |

Olisin tiedustellut muilta millaisia tuntemuksia muilla on näin lopussa. Mulla viikkoja on jo 36 plakkarissa. Mulla supistelee aika paljon, käveleminen on erittäin hankalaa, ja tuntuu että välillä vauva vääntelee tuolla ihan alhaalla niin että ulos tuntuu tulevan ja miten nukkuminen onnistuuko ollenkaan. Yhtäkkiä tuntuu et omat unet on jääneet, ei onnistu kyljellään eikä selällään nukkuminen. Välillä tuntuu että voisko synnytys olla myös lähellä.Esikoisesta meni vesi joten se helpotti laitokselle lähtemistä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä olo on ihan normaali..ihan kuin ei olisi raskaana ollenkaan =D

maha on suuren suuri ja liikkuminen hankalaa. on päiviä jolloin närästää hirveästi mutta sekin menee ohi kun ottaa rennietä.

yöt nukun edellee hyvin (7-11tuntii), olen nukkunu koko raskauden ajan.

nyt tosin vaivaksi on tullu repivä kipu alapäähän kun liikkuu, mutta muuten on hyvä olla.

kovasti odottelen tulevaa synnytystä, esikoista odotellaan.. =)

nekkuli 36+2

Vierailija
2/2 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellessä menee maha kivikovaksi vaikka hiljaa tepastelisi. Nukkuminen on todella hankalaa ja kivistää vähän joka puolelle. Kyljen kääntäminen on suuren luokan operaatio kaikkien tyynyjen siirtämisineen, mutta sen joutuu tekemään tosi usein kun asento kuin asento alkaa pian sattua.

Maggy 34+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla