Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitää JSSAP, mutta tarvitsen vähän rohkaisua

Vierailija
11.12.2005 |

Kauanko teillä muilla eronneilla on mennyt siihen, että elämä alkaa taas näyttää valoisalta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vakavasti masentunut, mutta kieltäytyy kaikesta avusta. Ei käy töissä, ei hoida lapsia (lapset pitkää päivää päiväkodissa mun työpäivän ajan), ei tee kotitöitä, kieltäytyy perheterapiasta, kieltäytyy ottamasta vastuuta mistään, pikkuasioistakaan. Katsoo telkkaria, nettailee, nukkuu, nukkuu, nukkuu, syö, ja jättää likaiset astiat ja roskat pöydille lojumaan. No, ei sentään juo viinaa juurikaan, eikä lyö. Minä saan hoitaa meillä kaiken. Täytän jopa sen työttömyyskorvaushakemukset, kun itse sillä ei ole mitään huolta mistään, edes meidän raha-asioista. Viimeisin hakemus lähti kolme viikkoa " myöhässä" (tiedän, myöntäähän ne ne rahat takautuvasti, mutta vastaavasti kolme viikkoa myöhemmin).

Ja nyt vain en enää jaksa. Pelkään, että alan itse vajota tuohon samaan suohon tätä menoa.

Ap

Vierailija
2/6 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalitoimistossa ja lähdet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko jotain ikävää, kun hän noin masentui ?

Vierailija
4/6 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinä perheneuvolaan käy yksin, pyydä heiltä apua ja neuvoja.

Pelasta itsesi ja lapsesi, myös lapset voivat masentua tuollaisesta isän käytöksestä!

Vierailija
5/6 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysille: Olen yrittänyt miestä kiristää terapiaan tai lääkäriin sanomalla että joko menet tai otan eron. Aina se lupaa mutta ei kuitenkaan mene. Siksi ajattelin nyt vain hankkia sen asunnon ja ilmoittaa, että nyt lähden ja otan lapset mukaan.

Tulevat tapaamisetkin huolettavat, että miten uskallan antaa lapset miehelle esim. viikonlopuksi.

Ap

Vierailija
6/6 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies masentuneisuuksissaan tekisi itselleen ja lapsille jotain tai ei kykene hoitamaan heitä, voit vaatia valvottuja tapaamisia. Ainakin pk-seudulla on paikkoja missä etävanhempi voi rauhassa tavata lapsia ja siellä on kolmas osapuoli mukana (sossun täti tms) seuraamassa miten tapaaminen menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä