Anopista asiaa
Ja ei., nyt ei ole kyse haukkumisesta :P
Olen seurustellut nyt hiukan reilun vuoden miesystäväni kanssa. Emme asu yhdessä. Olen tavannut miehen vanhemmat muutaman kerran, ja he vaikuttavat kovin mukavilta :) Olisi kiva pitää anoppiin yhteyttä suoraan, ilman että mies on välikätenä, mutta en oikein tiedä miten moista kysyisin tai ehdottaisin. Onko se sopivaa edes?
Mies lähinnä pitää yhteyttä vanhempiinsa sähköpostitse (mies inhoaa puhelimessa puhumista), ja näin minäkin ajattelin anoppi-suhdetta hoitaa :)
Onko liian tunkeilevaa kysyä anopin mailiosoitetta? Tai pyytää miestä laittamaan anopille minun osoitteeni ja vinkkaamaan että " kirjoita jos kiinnostaa" (kuulostaa deitti-ilmoituksen vastaukselta :D).
Nyt joku ihmettelee että kuinka hullu olen jos haluan pitää anoppiin yhteyttä ;) Meillä tuntui olevan anopin kanssa samoja kiinnostuksen kohteita taiteen, kirjallisuuden ym. kulttuurin parista :) Olisi kiva turista niistäkin sen jonninjoutavan höpötyksen seassa.
Kommentit (3)
Muija hermostui viime kesänä kun anopin kanssa saunottiin,ppulämmitteisessä rantasaunassa kahestaav molemmat oltiin alasti , ei ollut eka kerta.ollaan tunnettu jo 15 vuotta
no mitä pahaa siinä on ?
Ihmeen hyvän näköiset rinnat mun anopilla vielä on sen ikäiseksi
rouvaksi. ollut jo muutaman vuoden elääkkeellä.
Elä sie ole niin varovainen sen oman anoppis kanssa
mie kerran paukkasin auton oven kiinni seururtelua alkuaikoina ja appiukon sormet jäi väliin!!!
Julle Chigacosta
Yleensä tuollaiset ystävyydet kehittyvät luontevasti jos yhteisiä kiinnostuksenkohteita on. Anoppisi saattaa kuitenkin haluta antaa tilaa teille, kyllähän noita tuppautuvia anoppeja on ihan liiankin kanssa.
enkä jaksanu lukea pidemmälle.. ;) ei sellaista anoppii oo olemassakaan, selvä provo!!!!