******KESÄKERTUT SUNNUNTAINA******
Kommentit (28)
tämä on nyt kolmas päivä kun päätä särkee (mistä ihmeestä tää vois johtua) eilen ei edes särkylääkkeet auttaneet ja koko äivä meni vaan koomaillessa kotona
viime yönä heräsin sata kertaa...ja aina vaan särki hirveesti päätä :(
ja nyt sitte alko tää sama vaiva mikä esikoisenki kanssa :( mitään ei voi tehdä ilman että selkä/ alaselkä tulee ihan mielettömän kipeäksi...
nyt oon sitte täällä ihan raihnaisena :( voi itku...tää ei oo kivaa...
just näihin aikoihin meillä tuli entisessä työpaikassa ekat matsit pomon kanssa...kun tulin töihin (olin enimmäkseen kassalla) enkä voinut olla yhdessä asennossa kauaa tai paikat tuli kipeeks... en voinut esim istua kassalla kuin maks 2tuntia.. ja jos jouduin istumaan koko päivän se tarkoitti semmosta 3päivän sairaslomaa ainaski!
pomo ei uskonut että mun selkä on tullut oikeasti kipeäksi ja sanoikin mulle kerran naama punasena näin: " Ei sulla mikään selkä ole kipeä, Miljoonat muutkin naiset ovat tällä hetkellä raskaana eikä heilläkään ole selät kipeänä!!!"
että semmosta
Lytte: kiva kun pidät tota listaa :D
mä voisin esittää toiveen siihen...kun siinä on ne ketkä on toivoneet tyttöä, niin ne näkyy kovin huonosti/ heikosti kun se on niin vaalea väri...
mä en tiiä tarkkaan miten noi toimii, mutta tiiä että netistä löytyy lisää noita väri komentoja...eli kun meet www.google.fi niin laita sinne hakusanax värikartta
sielt löytyyy sitte hirmusti erilaisii värei ...jos niitä vois käyttää tossa listassakin :))kauheen sekavasti...selittelin siis...
nyt lopetan, eihän tätä paasaamista jaksa edes kukaan lukea loppuun asti :D katellaan myöhemmin, moi!
krisse, tytöt 3vee, 1.5vee+ Allu rv13+1
Minäkin täällä vielä mukana kerttuilen, vaikka en nyt vähään aikaan ole kirjoitusta aikaan saanutkaan. Olen kyllä yrittänyt lueskella juttujanne aina kun aikaa ja voimaa on riittänyt;-) Ihan kaikkea en kyllä ole kerennyt lukea -olette ahkeria kirjoittajia!
Mutta sitten omaan napaan... Eli mulla l.a muuttu parilla päivällä ollen nyt 26.6. Saapa nähdä olemmeko taas juhlapäivänä synnärillä? Edellinen kun syntyi vappuaattona. Huono olo on hieman helpottanut, tulee enää aaltoina ja lähinnä iltaisin. Väsymystä sen sijaan on ja siksipä ei tänne koneellekaan tahdo jaksaa.
Päänsärystä muuten vasta luin jostakin, että on aika yleistä odottavilla äideillä. Tuo on kyllä tosi ikävää että öisinkin herättää. Tsemppiä siis jaksamiseen! Selkäsäryt ovat taas minun arkipäivää ja etenkin jos en pääse tarpeeksi liikkumaan. Nyt on sit sellainen tilanne ja todella kipeä alkaa alaselkä olla. Pakko olis vissiin vääntäytyä liikkeelle!
Ennustuksista... Meillä on kaks poikaa, joten tietysti tyttökin olis tervetullut taloon. Ekassa ultrassa viikolla 8, lääkäri kuitenkin oli näkevinään " viuhakkeet" jalkovälissä. Uutinen ei kuitenkaan tuntunut musertavalta, pääasiaksi nousi se että vauva on olemassa! Eli meillä nyt sit puhutaan aika paljon pojasta ja pojan nimiä nuo tulevat veljet miettivät. Raskausoireista ajattelin itse, että vois olla tyttö, kun on niin erilaiset oireet. Niin että ottaapa tästä nyt selkoa. Oliskohan lopputulos nyt kuitenkin poika???
Suvetar 11+6 ja pojat 4 ja 6 vuotta
Täällä edelleen pahoinvointia aamuisin hampaiden pesun yhteydessä. Oksentamaankin joutuu vielä pari kertaa viikossa. Väsymys on hiukan helpottanut, nyt välillä pystyy valvomaan illalla jopa kymmeneen entisen kahdeksan sijasta. Maha on todellakin pullahtanut esiin ja eilen sain ostettua mammafarkutkin. JEE. Pari vkoa sitten kiersin kaikki vaatekaupat ja kaikilla oli tarjota eioota. Eilen sitten soitin yhteen liikkeeseen ja ne farkut oli just tehty tälle mammalle. Monta kertaa piti illalla miehelle sanoa, et ihanaa nyt on ne housut löytyny ja ostettu. Tuumaili vain et onpas rouva vähästä tyytyväinen. No kyllähän se tuota " elämänlaatua" kummasti nostaa kun ei housut purista.
Perjantaina käytiin np-ultrassa. Niskaturvotusta 2.3mm, kaikki kunnossa. Raja on kuulemma 3mm. No hetihän piti miettiä kun tytöllä v.-01 oli 1.6mm (pojasta-99 ei vielä tutkimusta ollutkaan), että onko se aivan sama mikä lukema kunhan vaan on alle sen 3mm. Tietääkö kukaan??
Vauva vastasi viikkoja, tosin sairaala laskee eri tavalla ja laittoi ultran perusteella la:n päivää aiemmin. Tiedä nyt kumman mukaan lasketaan. Täytynee kysyä neuvolasta, täytyyhän sitä laskuissa pysyä mukana...Heh.
Ultran jälkeen kerrottiin sitten lapsillekin. Molemmat vaan tuijotti ihmeissään eivätkä saaneet sanaa suustaan. Siten poika pyyhkäisi syliin, että kai tähän saa vielä tulla. Ja nyt kaikille kaupoissakin toitottavat, että meidän äitillä on muuten mahassa vauva...Tyttö on niin pollea kun on jo pitkään toivonut tulevansa isosiskoksi. Ongelma on vaan, että poika toivoo poikaa ja tyttö tyttöä. Poika sitten keksi vauvalle työnimen, se on sitten Wagner.
Niin ja pitäähän sitä veikkaukseen osallistua...Luulen, että Wagner on tyttö ja syntyy 13.6.
No, tästä on näköjään tulossa taas romaani (pitäisiköhän kirjoittaa hiukan useammin??)
Ja pahoittelut kaikille, joille kesävauvaa ei olekkaan tulossa.
Lyydia 13+2
[color=#E41AD4]täältä ainakin löytyy kivasti mieleinen väri kun saa valita niin tarkkaan:
♥
http://koti.mbnet.fi/winuus/varikartta.php?hue_x=219&hue_y=53&light_y=1…
♥
nyt meen kyllä laittaan tytöille puurot kun kerran molemmat heräs...moikka
p.s.tää väri mikä mulla on käytössä tässä sen koodi on: #E41AD4
krisse rv 13+1
Voi Krisse, mitähän tohon särkyyn keksis... Ja jaksoimpas lukea loppuun:-) Täytyy katsastaa värejä, oon itte miettiny samaa, mut saamattomuus vaivaa. Onkos ne niskat jumis tai jotain. Auttaiskos lämpö ja kevyt venyttely siihen päähän? Tuo selkä juili on vihoviimestä ja ottaa kyl päähän jos ei uskota. Itte makasin enskassa kerran kaks tuntia ja sit kun en ylös päässy ni lääkärin kommentti - ai, sä oot ihan oikeesti kipee ja 2 vko saikkuu. Joo ihan kiva kun uskotaan eli ei.
Täällä meillä on harmaata ja sumusta, missähän se taivas on tänään. Illan voipumuksen jälkeen aamulla on taas ihan mallikas olo. Jaa jaa kaipa se loppuu viimeistään heinäkuussa...Tiettävästi ei kukaan ole vielä massuun jäänny. Iskää tässä ootellaan töistä kotiin ja sit ois tarkotus lähteä joululahjaostoksille. Tämä on vaihe, jonka kuvittelin jo olevan hallussa, mutta aina näitä ilmaantuu - vielä vois sellasta kattoa ja jotain muuta. Miehelle oon vihjaillu kaikin mahdollisin tavoin, et uusi puhelin ois must ja varvassukat:-) Katsotaan aattona meneekö perille...
Lytte ja masukki 13+1 taidetaan mennä samoilla päivillä:)
[color=#E31B61]Olette juuri vapauttaneet värihirviön:-)
joo noi värit on kyllä kivoja :))
olit tuosta sydän jutusta kysellyt.. eli sydämmen saa tehtyä niin kun kirjoitat
& hearts; (otat vaan tuo välilyönnin pois tuosta & merkin jälkeen)
sitten se näyttää tältä: ♥
[color=#E41AD4][size=5]&hearts[/size][/color]
niin ja tuohon otsikkoon ei kait pysty käyttämään nuita värejä :/
krisse rv 13+1
Ihania nuo värikokeilut =) Paljon mukavampi kyllä lukea kun joku jaksaa noita sinne näprätä..Minulla ei onnistu, kun pitää nämä viestit muutenkin väsätä vauhdilla tenavan roikkuessa hihassa ;-)
Meillä oli eilen hyväruokaiset pikkujoulut! Maha tuntui vain kutistuneen niin, etten jaksanut syödä paljon mitään..No pääasia että maut olivat hyviä, enkä edes pahaa närästystä saanut mukaani!
Maha näkyy niin selvästi, että nyt jo yksi kaveri jolle ei ole kerrottu kysyi eilen.. No viikossa oli masu kasvanut niin, että ei housuja ollut puhettakaan saada kiinni! Onneksi oli reikäkuminauhaa ja pitkä neule!!!
Päänsärky täälläkin tuttu kaveri, valitettavasti. Panadol ei minulla tehoa, joten en nykyään sitä viitsi edes ottaa. Joku sanoi että kannattaisi kokeilla veden juonnin lisäämistä, mutta itselläni ainakin vedenjuonti saa pahanolon aikaan.. Selkä kipeytyy myös nukkuessa..tulee meillä tuo uusien patjojen ostaminen heti vuodenvaihteessa ajankohtaiseksi...enää kun ei voi mahallaaan tai selällään nukkua, niin huonolla patjalla selkä on entistä enemmän kierossa kyljellään nukkuessa! (anteeksi taas tuli vali vali..)
Mutta oikein mukavaa sunnuntaita kaikille!
Hattara rv11+1 ja lapset 99, 01, 04
[color=DarkTurquoise]Täällä oli hienoja värejä selkeesti kans http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/colorhuge.htm
[color=Magenta3]Olo on tänään ihan hyvä :) Ainakin verrattuna eiliseen, itkin koko illan yleistä kurjuutta ja kaikkea vaikka asiat on oikeesti ihan hyvin. Kamala kriisi siitä, että ykskään kiva paita ei oo enää hyvä ja paruin että haluun mun oman vartalon takasin. Vaikka olen toivonu sitä massua näkyviin pitkän aikaa. Olin jopa surullinen siitä, että sain lotossa 4oikein ja mieheni ei voittanu mitään :D
[color=RoyalBlue3]Sais toi mieliala jo loppua. Onko muilla samaa vikaa, et itkee ilman syytä ja naurettavista asioista????
[color=LimeGreen]Kivi 13+6 (huomenna JO 14!!)
[color=plum] Eilen oli rankka pvä. Jouluostoksilla pvän, sitte tytön jumpan jouluesityksessä, joka kesti aina puol 9 asti illal ja sitte poja kuume nousi yli 40 kaiken kaikkiaan (emillä kuumekouristus riski) joten yökin meni sitte harakoille :/
[color=fucshia] Eilen illal ei isoa pahaa oloa ollut, kuvotusta vaan ja nyt aamullakin oli pitkästä aikaa, tosin johtui varmaan siitä et sain nukkua pidempään ja maha ehti tyhjetä. No, nyt sekin on korjattu ja aamupala murkinoitu ;)
[color=purple] Meilläkin on patjojenvaihto edessä sänkyn. Meillä alkaa olee niin huonot jousipatjat ettei todellista :( Ja mullakin tuo selkä oireilee (alkoi kuopusta oottaessa) ja tuskin siis jättää mua tässääkään raskaudessa väliin vaikkei vielä olekkaan iskeytynyt..
[color=violet] Päänsärkyä kauan kärsineenä ja lääkkeiden tehottomuuden huomanneena olen käynyt kerran vkossa hierojalla, ja ei ole tietoakaan päänsäryistä ollut sen jälkeen. Nyt siis jo useamman vuoden käyneenä, olen saanut nakata vahvimmatkin lääkkeet roskiin aikoja sitten :)
color=red] LYTTE, lisätäänkö tuo arvuuttelu listä tuonne esittelypinoon vai mites tehdää? JA onko se nyt siis arvuuttelua kumpi tulee mutu phjalla vai onko siel sekä että, arvuuttelut ja toiveet? Ajattelin et mun kutu on eri kuin toive ;)
Mutta pidemmoittä puheitta menen suihkuun jne...
[color=pink] Marieela ja Paapero 12+0 tasan :)
krisse-79:
tämä on nyt kolmas päivä kun päätä särkee (mistä ihmeestä tää vois johtua) eilen ei edes särkylääkkeet auttaneet ja koko äivä meni vaan koomaillessa kotona.Mulla on ollut kans kovaa päänsärkyä,mutta tällä hetkellä olen välttänyt sen aika hyvin. Mulla ainakin auttaa kun juon iltaisin ennen nukkumaan menoa kaksi isoa lasia vettä ja aamulla ensimmäisenä vettä. Sen jälkeen yritiän pitkin päivää juoda mahdollisimman paljon. Kun ton aloitin niin päätä ei ole särkenyt kuin kerran ja sen sain pois kahvilla. Kannattaa kokeilla.(ettei sulla olis vaan nesteen puutetta!)
Ja sitten neuvolantäti suositteli ulkoilua jos päänsärky yllättää ja mikään ei auta.
kirjoittelen nyt sitten kuulumisia.
Tänään me ajateltiin lähteä vähän kaupungille katseleen kaikenlaista kivaa ja mies ajatteli siinä samalla hakea pari lahjaa. (vaikka olinkin eilen jo ostoksilla) Mutta on niin tylsä odottaa,että kauppa aukee kl 12 kun itse herää jo seittemän aikaan.
Masussa eilen tunsin taas muka jotain liikettä. Muka kun tunnustelin kohtua niin tunsin vasemmalla puolella jonkun jalan tai käden tai jotain sellasta. Sitten kun pyysin miestä kokeileen niin sitä ei ollutkaan enää sielä. Varmaan kuvittelen vaan. Ei sellasta voi varmaan edes tuntea masun päältä. Ihme mitä kaikkee odottava äiti kuvitteleekaan, Ei voi muuta kun nauraa itselleen ;)
Kahvi ja tähtitortut on maistua aamulla taas erinomaisen hyvälle. Niistä tulikin mieleen,että äitinikin nauroi kun kerroin,että olin juonut glögiä olin aivan taivaassa sen jälkeen. Siinä oli se huvittavaa kun en ikinä ole glögistä tykännyt ja toinen mistä en ikinä ole erityisemmin välittänyt on porkkanalaatikko ja nyt sitä ilman en voisi olla. Kyllä tää on ihmeellistä kun alkaa pitämään sellasista mitä on aina inhonnu!Mutta onneksi on ihan terveellisiä haluja :)
Noh joo sellasta tänne päin tänään
Lilli81 15+1
noiden viikkojen kanssa. En ole itse edes huomannut,että neuvolatädin antamat viikot ei täsmää laskettuun aikaan,mikä oli siinä synnärillä tehdyssä ultrassa.
Tälläsen tuloksen sain liberon sivuilta:
Näin raskautesi etenee
Laskettu aika: 6.6.2006
Lapsi hedelmöitettiin: 13.9.2005
Olet viikolla: 15
Olet kuukaudella: 3
Raskausviikkojen ja –päivien määrä: 14 viikkojen 5 päivien
Näin monta päivää synnytykseen: 177
Ja neuvolatädin mukaan mulla olis tosiaan tänään se 15+1. Kumpi on oikeessa?
Ompas typerä ongelma! Ihan hävettää!
onko se nyt muuttunut tuoksi 6.6?
enivei :)
mulla kanssa neuvolantäti laski ihan eri tavalla kuin laskurit ja synnärillä ja täälläkin...joten tulin siihen tulokseen ettei se osaa laskea noita :D tai sitten laski vahingossa väärin :)
mun la 17.6 ja oon nyt menossa 13+1...
sun la 6.6 ? ja 14+5 tai 15+1
noita jos vertailee niinmun laskutoimitusten perusteella sulla olis menossa 14+6 tai 15+0...en tiiä osaanko itekkään laskea noita oikein ;)
kertokaas joku kellä ajatus kulkee
krisse rv 13+1
Lilli81:
noiden viikkojen kanssa. En ole itse edes huomannut,että neuvolatädin antamat viikot ei täsmää laskettuun aikaan,mikä oli siinä synnärillä tehdyssä ultrassa.Tälläsen tuloksen sain liberon sivuilta:
Näin raskautesi etenee
Raskausviikkojen ja ¿päivien määrä: 14 viikkojen 5 päivien
Huomenet kaikille! yli-hanaa herätä vasta kymmenen korvilla!!! Mieskin heräs vasta sillon ja kiros et mä oon opettanut hänet aamu-uniseksi! :D Viikolla hän herää aina neljän viiden aikaan ihan älyttömän pirteenä ja lauantaisin kun mulla soi kello puol kasi ja häntä yrittää saada sillon heräileen niin se on ihan ylivoimasta... outoo!
Joku kyseli eilen niitä naapuri kaupunkeja eli täällä on Rauma ja Uusikaupunki.
Jä mä oon päässyt aika vähillä oireilla mut jos jotain kamalaa miettii niin se on kyl sen väsymyksen ja päänsäryn yhdistetty tila, järkky olo!!! Mä pystyn välttään sen onneks ku juo runsaasti vettä, oon aina kitannut sitä paljon mut nyt sit ainakin puol litraa normaalia enemmän.
Meidän työnimeks on muuten nyt tullut Mutteri!! :D Se tuli ihan siitä kun viikolla 9 oltiin siella ultrassa ja miehen eka kommentti oli et aikast sätkivä mutteri (isopää ja hyvin pienivartalo nii siinähän se ilmi selvä mutteri). Ekaks en ees tajunnut et puhuteltiin häntä siitä lähtien jo mutteriks!!! :D jee IHANAA! jotenki konkretisoituu koko juttu!
Ensviikolla ois toinen neuvola käynti, toivottavasti kuunneltais sydänäänet, ois nii ihana kuulla taas että siellä on elämää, sitten kahden viikon päästä on se np-ultra, voi että ootan sitä!
Alan taas tekee älytöntä romaania jos vielä jatkan, oon vaan NIIN hyvällä tuulella tänään ja kaikki on hyvin nii tekstiäkin tulis vaikka toisille jaettavaks! :D
Iloiset sunnutain jatkot kaikille kertuille!!! (täällä muuten paistaa aurinko:D)
odottavaparturi ja Mutteri 11+2
Silmiä kirvelee ja muka(?) väsyttää.. Illalla oli pää kipee mullaki ja panadolin otin ja aikasin(puol11) nukkumaan. Tänä aamuna mies anto nukkua melkein kymmeneen ja vieläki on semmonen höntti olo...
Eilen oltiin 2v neitin synttäreillä ja tänään toisen neitin 2v ois luvassa. Ja huomasin ettei housut sujahtanukkaan enää jalkaan ja loppuiltapäivästä ahisti jo tosi paljo. Vielä kun tämän päivän selviäis niillä nii sit ei ois juhlia vähään aikaan... Kummasti housuvalikoima vähentyny, mut yritän sinnitellä tammikuun lopulle ku mennään ultraan ouluun..Jos ei sit jostain kuvastosta löydy... Täällä ku ei oo ku yks vaatekauppa nii valinnan varaa ei jären oo..
Ja illalla tunsin taas jotain myllerrystä,erilaista ku ennen ja välillä kipeetäki kävi...Mitä lie...
Pappa kävi hakee pojan mäenlaskuun ja sain laitettua vähä lisää jouluhommeleita. Ja raakalla kädellä vähensin leluja ku joka paikassa alkaa olla. Tuohan se pukki lisää ja siitä 4 päivää nii herralla on 2v synttärit...
Tosta päänsärystä,mäkin oon kuullu siitä vedenjuonnin lisäämisestä ja itekki yrittäny lisäillä. Jännä miten hyvälle se kylmä vesi maistuukaan... En nimittäin normaalisti juo vettä kovin,vaan nyt ei maito maistu ku teessä ja kaakaossa....
Jahas ruokahommiin....
Suhmura+ Napura 14+3
[size=6][color=#DC143C]♥
[size=4][color=#FA8072]♥
[size=2][color=#CD5C5C]♥
Pakko testata, saa nähdä onnistuuko.
Sitten asiaan eli Krisse; mulla on myös ollut pää kipeä, ei tosin niin pahasti että olisi pitänyt vielä särkylääkkeitä ottaa, mutta kuitenkin ja aika säännöllisesti. Samoin selkä tulee kipeäksi kun istuu tarpeeksi kauan, töissä on onneksi sähköpöytä niin voin vaihdella työasentoa. Niin ja aika idiootti pomo sinulla ollut, suorastaan ääliö.
Joulu tuntuu olevan taas vähän lähempänä (mutta hei, niinhän se onkin!), ja tunnelma tiivistyy. Joululahjat loppusuoralla, enää ihan pari ja se on siinä. Siivouksen suurimmat hommat hoidettu. Vielä ihan ylläpitoa ja pölyjen pyyhkimistä niin tupa on joulukunnossa, niin ja vois kaivaa loput joulukoristeet esiin.
Miltä Kerttujen jouluvalmistelut näyttää? Niin, en muuten ole hoksannut (kun niin innoissani olen joulusta), että juhliiko kaikki edes joulua?
Reilu viikko niin kerron pomolle, seuraavan neuvolakäynnin jälkeen. Ihan haluan kuulla sydänäänet uudelleen ja sitten vasta kertoa. Jonkinlaista varmistelua, ehkä..
Mrs.Marple & Rääpäle, rv 14+1
siis la on tai siis ei ole muuttunut. Eli esittelyssä,mulla on se
5.6.06,mutta sitten ne silloin joskus puhui,ettei sitä alettais muuttamaan yhdellä päivällä. Mutta itse olen sitten sisäistänyt sen 6.6.06 jostain syystä, en oikeen tiedä miksi.
Ja en sitten noista viikoistakaan ole mitenkään varma nyt enää sitten. La aika on muuttunut jo raskauden aikana 4 kertaa. Ensi laski harjoittelija ajaksi neuvolassa 2.5.sitten se muuttui yksityisen ultrassa 4.6. sen jälkeen muuttui neuvolassa jostain syystä 5.6. taas synnärin ultrassa 6.6.06. Joten en yhtään ihmettele kuinka olen ihan hukassa.
Kait mä sitten noudatan tota sun ohjetta ja lasken sen 14+5 tai 15+0 tai jotain. No se selviää sitten lopullisesti tammikuun ekalla viikolla kun menen 3D ultraan.
Kuinkas sitten on jos on odotettavissa,että vaavi kasvaa käyrän alarajalla. Kuinka ne sitten sen lasketun ajan kans? Muuttaako ne sitä taas sitten jos se on vähän pienempi kuin normaalikokoinen sen viikkoinen vaavi?
Tulipa taas epäselvää juttua!
krisse-79:
onko se nyt muuttunut tuoksi 6.6?
enivei :)
mulla kanssa neuvolantäti laski ihan eri tavalla kuin laskurit ja synnärillä ja täälläkin...joten tulin siihen tulokseen ettei se osaa laskea noita :D tai sitten laski vahingossa väärin :)mun la 17.6 ja oon nyt menossa 13+1...
sun la 6.6 ? ja 14+5 tai 15+1
noita jos vertailee niinmun laskutoimitusten perusteella sulla olis menossa 14+6 tai 15+0...en tiiä osaanko itekkään laskea noita oikein ;)
kertokaas joku kellä ajatus kulkee
krisse rv 13+1Lilli81:
noiden viikkojen kanssa. En ole itse edes huomannut,että neuvolatädin antamat viikot ei täsmää laskettuun aikaan,mikä oli siinä synnärillä tehdyssä ultrassa.Tälläsen tuloksen sain liberon sivuilta:
Näin raskautesi etenee
Raskausviikkojen ja –päivien määrä: 14 viikkojen 5 päivien
[size=4][color=red]KesäKerttusten epävirallisen virallinen arvuuttelulista[/size][/color]
[size=3][color=blue]Tällä listalla ovat kesäkuussa -06 pienokaisiaan syntyväksi odottavien äitien arvaukset lapsen sukupuolesta ja tulevasta syntymäpäivästä.[/size][/color]
[size=2][color=green]Jamessiina poika 2.5.2006 (14+4)[/size][/color]
[size=2][color=green]suhmura80 poika 28.5.2006 (13+5) [/size][/color]
[size=2][color=green]bombo poika 1.6.2006 (12+4) [/size][/color]
[size=2][color=green]Nearoosa poika 2.6.2006 (14+5) [/size][/color]
[size=2][color=green]Magpie poika 3.6.2006 (14+6) [/size][/color]
[size=2][color=green]tammenterho poika 4.6.2006 (13+5) [/size][/color]
[size=2][color=green]krisse-79 poika 7.6.2006 (12+3) [/size][/color]
[size=2][color=green]Miitsu poika 7.6.2006 (12+3) [/size][/color]
[size=2][color=green]susse77 poika 10.6.2006 (12+5) [/size][/color]
[size=2][color=green]s@n poika 15.6. tai 18.6.2006 (13+2) [/size][/color]
[size=2][color=green]mammat77 poika 16.6.2006 (12+6) [/size][/color]
[size=2][color=green]Miiris poika 17.6.2006 (12+5) [/size][/color]