Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mies oli todella huomaavainen, kun hoiti vauvaa vierailuni aikana...

10.12.2005 |

Siis oli jotenkin aivan mahtavaa nähtävää, kun olin kaverillani kylässä ennen kuin oma poikamme oli syntynyt niin siellä isi syötti tytön(n.3kk silloin) ja vaihtoi vaipan aivan omatoimisesti ja me saimme juoruta kaverini kanssa rauhassa ;) . Paljon on asiaa kun harvoin ehtii tavata.

Onko tälläisiä miehiä vielä olemassa?Olkaa erittäin ylpeitä heistä :) . Meillä ei isi tee ikinä oikein mitään. Poika nyt 9kk ja ehkä alle kymmenen kertaa on just ja just vaipan vaihtanut ja senkin vaan minun ruikuttamisen ansiosta :/ .Ei oikein osaa/uskalla hoitaa poikaamme. Ei ole ikinä edes kylvettänyt jne. Mutta en valita, koska sentään on muuten täydellinen :)) ...

Ja pian tämä maalismami aloittelee osa-aikaisesti töitä ( yhyy, äitiysloma loppui eilen :( ) niin saas nähä kuin isi pärjää.Varmaan ihan hyvin!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei välttämättä ole isin töistä tultua koti siistinä, astiat ja pyykit pestynä, ruoka valmiina jne...Jos näin ei ole, meidän isä alkaa lapata likaisia astioita koneeseen, laittaa pyykkejä kuivumaan, tekee ruokaa, teki piparkakkutalon viime viikonloppuna...Lapsia on kolme, kaikki alle 5 vuotta, vauva parikuinen. Meidän isä ottaa täysillä osaa kotitöihin ja lastenhoitoon. Hänelle se ei ole riesa, vaan yleensä hän tekee sen ilolla, se on vastapainoa hänen työlleen. Ja toki minäkin teen oman osuuteni, mutta meillä saattaa lasten kanssa joskus päivä kulua siihen, kun käymme kerhoissa tms. (tai käytän esikoista kerhossa) eli en voi ottaa liikaa stressiä kotitöistä. Enkä yhtään tätä häpeile tunnustaa. Tiedän, että olen melkein " lottovoittaja" , kun olen tällaisen miehen saanut. Eikä mieheni ole mikään tossun alla-tyyppi, kyllä osaa myös sanoa vastaan, jos vaimo liikaa pompottaa. Mutta tämä kaikki vaatii mieheltä tietysti uhrautumista. Kyllä minunkin mieheni varmasti haluaisi esim. harrastaa enemmän urheilua tai matkustella ympäri maailmaa, mutta nyt vain on tällainen elämänvaihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla