Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä oireet pari päivää ennen ovista?

Vierailija
10.12.2005 |

No niin siis, ovistikuthan näyttävät sen, että ovulaatio tapahtuu nyt tässä näin melkein kohta. Mutta jos haluan uskoa vanhoihin viisauksiin " tytön saa pupuilemalla ennen ovista" , niin mitä oireita täytyy silloin seurata? Eli mitkä ovat oireet pari päivää ennen ovista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kaikillahan ei ole oireita edes oviksesta.. mutta itselläni ovis tuntuu vihlontana alamahassa..

Limat muuttuu kierron aikana, itse en ole kernnyt kun yhden kierron vasta niitä seurailemaan.. mutta lueppa vaikka täältä jos se auttaisi jotakin..

http://www.schulzmedia.no/mei/Ovulaatiomenetelma.htm

Vierailija
2/3 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ovisoireita jo noin 3-4 päivää ennen ovista. Alavatsan aristusta (eli kun painaa ni maha tuntuu kipeeltä ja saattaa vihlaista), myös menkkamaisia nipistyksiä, pahoinvointia, turvotuksen tunnetta ja flunssaista oloa (palelua), joissakin kierroissa myös kiukunpuuskia, ihan kuin menkkojen eka päivinä.

Vaihtelua kyllä esiintyy, joinakin kuukausina ei esim. vatsa ole ollenkaan arka. Pysyvin oire mulla lähestyvästä oviksesta on äklö olo ja pahoinvointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noi mun oireet tulee jo ennen limojen muuttumista. Itse bongaan noi kananmunalimat aika hyvin ja ne on yleensä mulla päivää ennen ku ovistikku näyttää huipun.