vaimollani on vieras
Kysyisin neuvoa:
Vaimoni on seurustellut työkaverini pikkuveljen kanssa selkäni takana vajaan vuoden. Suhde on ollut seksipitoinen ja " ukon" nimi tuli vahingossa korviini.
Asiassa on myös hyvät puolet. Hänen seksinälkänsä on kasvanut ja myös minä saan enemmän seksiä. Sunnuntai-iltapäivällä, kun hän palaa noin vuorokauden reissulta väsyneenä ja voipuneena saan myös osani. Hänen taidot ovat karttuneet ja ennakkoluulot karisseet. Aikaisemmin esimerkiksi kalun imemisestä ei tullut mitään tai anaalipanosta - nyt molemmat sujuvat aivan vaivatta.
Kysynkin naisilta että miten pitäisi edetä jotta suhteemme säilyisi tulevaisuudessa elossa. Kuinka toimia ja asennoitua tilanteeseen?
Onko toivo menetetty?
Kommentit (25)
Niinpä. Veljelleni kävi samalla lailla. Heillä oli vielä 2 lasta aikuisten TEATTERIA seuraamassa jne.
Löydät paremmankin. Niin teki veljenikin- 2 vuotta katseli näytöstä ja sitten vaihtoivat sukunimeä...Seksi on vain osa elämää. Ja seksiä saa...
T: Isosisko
Kuule, jos olisit NAINEN, niin tilanne kuuloistaisi uskomattomalta. Laita rajat vaimollesi. Jos osaat hoitaa mahdollisia lapsia, niin löydät kyllä luotettavammankin uuden vaimon.Rajat vaimosi vapaudelle.
se kynnyskysymys jost että " löydä uuden paremman"
helpommin sanottu kuin tehty
naiset löytää kyllä mutta miesten vaikeampaa
tosin monet miehet korjaa rohkeuden viinalla.
no naiset rakastuu mieluummin renttuihin kuin ......
-mici-
Ei kannata alistua kumppanin huonoon kohteluun - se ei lopu- ellei sille laiteta rajoja. Jos kerran puoliso pettää, kuten tässä tapauksessa, niin pitää vaan päättää, että jatkaako entiseen malliin eli hyväksyy pettämisen vai laittaako rajat, eikä hyväksy pettämistä. Se mitä rajojen asettamisesta seuraa, on eri asia - yleensä ero tai sitten pettäjä lopettaa pettämisen ( mikä on yleensä vaikeaa, jos on taipumus pettämiseen- siihen ei välttämättä vaikuta parisuhteen laatu, sillä " don juanismi" on tietynlainen sairaus- aina löytyy uusi valloitettava...mikä taas kertoo pettäjän huonosta itsetunnosta- ja sitä on vaikea toisen puolison parantaa...)
Isosisko
Ei mulla sellainen suhde joka olisi täydellinen
mutta siksipä tiedän että siihen voisi joku päästä väliin jos ....
mutta en petä ja luulen ettei vaimonikaan (varma en voi olla)
mutta minun luonto ei anna periksi pettää
ennen sitä on vanha suhde lopetettava ja jne jne
ja pettämisen rajana pidän suutelua
tutustua voisi johonkin naiseen
-mici-