Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutusasiaa, auttakaahan kiitos!

Vierailija
10.12.2005 |

Oon tänään laskenu kalorit kaikesta syömästäni. Voiko tosiaan pitää paikkaansa, että jää alle 1200kcl ???Näyttääkö tuo lista läpiluettuna oikeesti siltä ? Tuntuu, että olen voinut syödä tosi paljon siihen määrään.

Elikäs:

raejuustoa puol prk

maitoa desi

vispipuuroa 100g

nuudelia 60g

voileipäkeksiä 4kpl

näkkileipää 3kpl

kevytlevitettä n.3tl

kinkkusiivu

ruisleipä

omena

porkkanoita3kpl

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttajan saa syödä ja pitääkin syödä isoja määriä ruokaa, mutta kevyttä ruokaa. Jos syö liian vähän niin ei oikeastaan laihdu, kun elimistö menee " säästöliekille" .

Vierailija
2/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oon tänään laskenu kalorit kaikesta syömästäni. Voiko tosiaan pitää paikkaansa, että jää alle 1200kcl ???Näyttääkö tuo lista läpiluettuna oikeesti siltä ? Tuntuu, että olen voinut syödä tosi paljon siihen määrään.

Elikäs:

raejuustoa puol prk

maitoa desi

vispipuuroa 100g

nuudelia 60g

voileipäkeksiä 4kpl

näkkileipää 3kpl

kevytlevitettä n.3tl

kinkkusiivu

ruisleipä

omena

porkkanoita3kpl

Voi noi kalorit pitää paikkansa. Muista kuitenkin, että ihmisen tulisi saada 30E% rasvoista, 25E% proteiinista ja vasta se loppu hiilareista. Siis ihan virallisterveellisen totuuden mukaan. Sulla on proteiinia varmaan 5E%, rasvaa ei paljoo enempää ja kamalasti hiilareita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tossa 1200 kaloria? Veikkaan että vähemmän on?

Itse olin aikanaan pv:ssä ja söin ton 1200kaloria/pvä, ja söin kyllä enemmän mun mielestä.

Esim. aamulla puuron, mehua lasin, päivällä nuudelipussin, välipalalla leivän kinkkuineen, iltaruokana perunaa ja kastike ja iltapalalla vielä leipä/puuro/jogurttia tms..

Kantsii pitää huoli että syö kuitenkin tarpeeksi, sillä jos syöt vähemmän kun 1200kal. niin laihtuminen hidastuu, elimistä alkaa laihduttaa lihaksia eikä rasvaa.

Vierailija
4/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200kcal ruokavaliolla nimittäin on todella hankalaa saada kaikki tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet.

Vierailija
5/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä ole siis paljoakaan liikakiloja. Pari kiloa olis tarkotus tiputtaa ja syödä kevyemmin näin ennen joulua.

Vierailija
6/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kantsii syödä se 1200 heti. Näin mäö ainakin pääsin hyvään vauhtiin aikanani.

Ja tosiaan kantsii aloittaa jokin monivitamiinikuuri, mä en ja mulla lähti kilojen (11kg/4kuussa) lisäksi hiukset, siis ihan pälviksi ja kesti jokusen aikaa kasvaa takas!

Mä söin ihan hirveesti just noita nuudeleita ja jätin lihan aikas vähille, oli ehkä virhe se...mene ja tiedä.