Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF vko 49 - PIINAPINO -

10.12.2005 |

Tässäpä piinapinoa. Luvut nimen perässä suluissa: Munasolut, hedelmöittyneet, pakastetut.

[color=fuchsia]Amalia1976: Punktio 2.12 Diacor, (34/20/5), 1 alkio siirretty 5.12[/color]

[color=blue]Patience: Punktio 4.12, (6/4/?)[/color]

[color=fuchsia]Figlio: Punktio 5.12 Felicitas, (8/5/0), 2 alkiota siirretty 8.12[/color]

[color=blue]Dreammom: Punktio 7.12 TYKS (9/5/4), 1 alkio siirretty 9.12[/color]

[color=fuchsia]Toivo76: Punktio 7.12 (10/?/?), 2alkiota siirretty 9.12[/color]

[color=blue]Waimo: Punktio 7.12 VL/Oulu (18/13/11), 1 alkio siirretty 9.12, virallinen testipäivä 25.12, todennäköinen testipäivä 24.12[/color]

Saa nähdä onnistuko, eka kerran kokeilen värejä.... iik... toivotaan parasta! Ja sitten tuntemuksia naiset! Sana on vapaa=D

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän litran litkiminen päivässä on rakolle kova juttu. Tässä juostaan suunnilleen puolen tunnin välein vessassa. 60 km matkalla kävin lähtiessä pissalla, 30km jälkeen pissalla ja kotiin päästyä taas pissalla. Ja auta armias, jos en heti pääse kun on hätä. Rupee munasarjat särkemään ihan tajuttomasti eikä voi edes kunnolla seistä suorassa.

Muuten kaikki OK! Vähän stressiä, jota ihan tieten tahtoen yritän välttää.

Mites muilla?

JA IHANAA WAIMO, KUN VIITSIT PITÄÄ LISTAA MEISTÄ ;-)

*kumartaa*

Vierailija
2/49 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on kipeä ja turvonnut, kauttaaltaan tai oikeastaan enemmän ylämahasta kuin alhaalta mistä on ronkittu? Johtuukohan tämä lugeista? Olo on hyvä kun makaa mutta kun liikkuu niin ylämahaan sattuu ja on ällöttävä olo. Muistan että tämmöistä oli myös edellisessä raskaudessa että ehkä tämä on pregesteronin oire? Noh, kyllä tämän sietää...

dreammom: ajattelin että pitäis ihan huvikseen laittaa viiva aina ko käy vessassa, tulis varmaan kymmeniä päivän mittaan... huh huh.

Mikä teillä on lugeannos? Mulla on 400mg 2x/pv. Ja en todellakaan tajunnut aikaisemmin että ne tosiaankin valuu ulos... täyty heti käydä ostamassa pikkuhousunsuojia. Amalia kyseli että miten muistetaan ottaa, mä olen ottamassa vasta toista päivää ja vielä olen muistanut mutta ymmärrän kyllä että jos sulla annostus 3x/pv niin otto mahtaa olla päivällä hankalaa??? Otatko sitten suun kautta vai pistätkö kesken päivän maate ½ tunniksi?

Mikähän mahtaa olla patiencen tilanne?

Ja mikä teillä muilla on testipäivä? Teettekö kotitestin vai veritestiin? Mulle siis sanottiin että tuo 25.12 ois hyvä, silloin pitäisi näkyä kotitestissäkin jo. Uskonpa etten siihen asti odota, mulla on herkkiä testejä pari kaapissa että viimeistään jouluaattona testaan JOS on vielä aihetta...

Waimo pp1 *jee*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa alkaa vedellä niitä viivoja. Viime yönä kävin kolme kertaa pissalla 8 tunnin aikana, enkä edes juonut yöllä kun pari desiä kuivaan suuhun. Eiköhän tuo tuosta helpota.

Lugeannoksena mulla on 300mgx2. Ja kyllä.. Ne valuu aika pikaiseen alaspäin.

Testipäiväksi annettiin 23.11. eli pp14, ja tässä ihmettelen mikset Waimo voisi silloin testata? Kun esim. inssissä testipäivä on pp16, mutta kaikki alkaa vasta ovulaatiosta. IVF:ssä pp14 on siis sama kuin inssin pp16.

Ja ajattele mikä joululahja siitä voi tulla. Tai tietenkin toisaalta millainen joulu siitä voi tulla :(

Äh, mutta joululahjaahan tässä odotellaan, joten kaikki " surkupuheet" -->hus hus

-dreammom ja " tahvo" pp2-

Vierailija
4/49 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mullakin ylävatsalla eilen aamulla. Ihan jo mietin, että onkos se vatsahaava nyt sitten tulossa kaupan päälle. Mutta onneksi olo helpottui. Voihan se olla tätä turvotusta yms. mikä sitten saa koko vatsan oireilemaan, tiedä häntä. Lugeja mulla menee 3 X 200, eikä ohjeena ole ollut mitenkään erityisesti pötkötellä niiden laiton jälkeen. Ihan normaalia elämää saa viettää. Lääkäri on sanonut, että niistä varmasti imetyy tarpeellinen määrä. Ja kyllähän tässä pitää suht normaalisti yrittää elellä kaiken kaikkiaan, jottei ajatukset liiaksi ala pyöriä oman mahan ja jokaisen pikkunipistyksen ympärillä, tulee pian stressiä siitäkin. Jaksamista joulumammat!!!!! :-)

Vierailija
5/49 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki! Sorry hiljaisuus. Heti omaan napaan: meillä oli siis siirto perjantaina. Neljästä oli enää jäljellä kaksi: yksi oli ehtinyt blastokystaksi asti, jee! Ne kaksi muuta hiipuivat matkalla, hedelmöittyivät kylläkin, mutta eivät sitten lähteneet kehittymään kunnolla. Takaisin laitettiin molemmat hyvät ja pakkaseen ei siis mitään. Nyt ollaan jalat ristissä - testipäivä la 17.12. Täälläpäin maailmaa annetaan siirron jälkeen sairaslomaa! Ensiksi olin aivan järkyttynyt että mun pitäisi olla tekemättä mitään kokonainen viikko, mutta nyt on tosi mukava makoilla kotona sohvalla ajatellen positiivisia ajatuksia ja rentoutua ;)

Mitä teille muille on sanottu, erityisesti heti siirron jälkeisestä olemisesta? Mua makuutettiin siirron jälkeen 30min ja sitten oon ollut ihan hiljaa.

Mulla progesteroni 2x200mg päivässä, plus ruiskeena 3 kertaa piiniksen aikana. Nyt kyllä vähän huolettaa koska alavatsassa tuntuu ihan tavalliselta kuten yleensä tähän aikaan kuussa :( Toivottavasti täti pysyy loitolla!

Kiva kuulla että muilla menee hyvin. Nyty vaan kaikki peliin! Tsemppiä meille ja pitkää pinnaa!

Vierailija
6/49 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas kotona viikonlopun vietosta, tuntuu ihanalta olla kotona!

Lugeista kyselin aikaisemmin: itselläni on annos 200mg x 3, joten joudun myös laittaa kesken työpäiviän kapselit paikoilleen. No, eihän ne kuulat tipu ulos mutta se valuminen on niiiiiiiin inhottavaa. Lääkärini oli myös sitä mieltä että vaikuttava aine on kyllä imeytynyt ennenkuin se valuu pois. Limakalvojen kautta lääke kuin lääke imeytyy tehokkaasti.

Testipäivä minulla on 19.12 ja en muuten meinaa testata aikaisemmin!Toivon plussaa mutta pelkään miinusta, joten säästän piinan ja käyn verikokeissa. Oletteko ajatelleet " salatestata" aikaisemmin?

Vierailija
7/49 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut aikaisemmin missaan pinoissa kun kone on temppuillut,mutta tiistaina 6.12 oli punktio. Saaliksi saatiin 15 munista joista 12 hedelmottyi. Panivat heti 6 suoraan pakkaseen ja 6 jakautumaan. Taalla meidan maassa (asutaan ulkomailla nyt) on tapana tehda siirto vasta 5 paivana jos saadaan tarpeeksi muniksia. Eilen sunnuntaina oli sitten siirto ja kaksi blastokystaa siirrettiin ja 4 muuta 16-soluvaiheessa jaljella olevaa odottelevat mahdollista pakastamista.

Paastiin muuten katsomaan noita meidan siirrettavia blastokystia mikroskoopilla ennen siirtoa. Oli aika jannaa!!! Nyt sitten pari viikkoa piinailua edessa!

Kaikki muut nayttaa olevan jo pian ekan viikon piinailleet,Onnea kaikille! Miten teidan miehet suhtautuu piinailuun? Minusta tuntuu etta minulla on enemman jarki maassa kuin miehellani. Yhtena iltana yllatin hanet netista katsomasta lastenvanuja,liikuttavaa. Ei anna minun enaa siivota,pitaisi kuulemma vaan levata sohvalla ja katsoa telkkaria ja ottaa rennosti . =)

Mulla on muuten luget pistos hoitona. Kerran paivassa pitaa peppulihakseen pistaa. Hoidon alussa olin tosta eniten huolissaan kun piikki on mieleton kun laake on oljymuodossa,mutta kun en itse nae piikkia niin ollut paljon helpompaa kuin noi muut piikitykset.

Onnea kaikille piinailuun viela!!!!

Vierailija
8/49 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvut nimen perässä suluissa: Munasolut, hedelmöittyneet, pakastetut.

[color=fuchsia]Amalia1976:[/color] Punktio 2.12, (34/20/5), 1 alkio siirretty 5.12, testi 19.12

[color=blue]Patience:[/color] Punktio 4.12, (6/4/0) 2 alkiota siirretty 9.12, testi 17.12

[color=fuchsia]Figlio:[/color] Punktio 5.12, (8/5/0), 2 alkiota siirretty 8.12

[color=blue]Dreammom:[/color] Punktio 7.12 (9/5/4), 1 alkio siirretty 9.12, testi 23.12

[color=fuchsia]Toivo76:[/color] Punktio 7.12 (10/?/?), 2 alkiota siirretty 9.12[/color]

[color=blue]Waimo:[/color] Punktio 7.12 (18/13/11), 1 alkio siirretty 9.12, testi 25.12

[color=fuchsia]Maylee:[/color] Punktio 6.12 (15/12/10) 2 alkiota siirretty 11.12

Vierailija
9/49 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon Maylee! Tosi paljon teilläkin alkioita ja mahtava juttu kun kaksi blastokystaa siirretty, onnistumisprosentti taitaa olla jo isompi? Meillä kans mies on tavallista innokkaampi tekemään kotitöitä ja antaa minun huilata=) ja aina välillä käy silittelemässä mahaa ja puhelemassa sille...

Dreammom: joo pitäis näkyä testissä jo tuolloin 23. päivä. VL:sta vain sanoivat että he antavat ohjeen 2vkoa 2pv testiin ja siihen asti kannattaa lugeja käyttää. Ajattelin itsekseni testata tuolloin 24. päivä jos on yhtään siihen viittaavaa oiretta että ois voinut onnistua. Muussa tapauksessa testaan vasta 25. päivä ettei mee turhaan joulu pilalle.

Toivo:Mulle annettiin ohjeeksi makoilla ½h lugejen laiton jälkeen että lääkeaine ehtii imeytyä. Kello soittaa siis aamulla ½ h ennen kuin pitäisi nousta ylös, tökkäsen ne sisään ja pötköttelen vielä.

Patience: Siirron jälkeen makuutettiin 15 min, sen jälkeen hoitaja sanoi että elä niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Jos mietit jotain että voinkohan tehdä jätä tekemättä niin ei tule sitten myöhemmin syytöksiä jos ei onnistukkaan että miksi tein silloin niin. Kuulostaa minusta ihan järkevältä. Lääkityksistä sanoi että elät niin kuin olisit raskaana (mitä tällä hetkellä siis olet). Viikon sairasloma kuulostaa hyvältä, varsinkin näin joulun alla se olisi ollut ihan kiva....

Ja oma olotila: Tällä hetkellä aikasta normaali. Aamulla mun tajuntaa yhtäkkiä välähti että ei tämä taida onnistua! En tiedä mistä tämä ajatus tuli. Tähän asti olen ollut sillä mielellä että nyt ollaan raskaana ja pysytään kans... tuli vähän ikävä olo=(

Waimo ja *Haave* pp3

Vierailija
10/49 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti Waimo kun pidät meistä lukua! Vaikka mä inssienkin aikaan listailin niin en kokenut sitä yhtä tärkeänä kuin nyt. Tää piinalista on todellinen tuki. Kiitos teille sisaret! Olen kylläkin parille hyvälle ystävälle kertonut ja he tukevat mua tässä täysin rinnoin - mutta vain te jotka olette samassa veneessä tiedätte täsmälleen miltä tää tuntuu.

Tervetuloa Maylee' lle! Mekin asutaan ulkomailla. Meillä on näemmä sama öljypohjainen progesteroniruiske, paitsi mulla vaan joka kolmas päivä 100mg takapuoleen. Plus siis luget 2x200mg/päivä puikkona. Meilläkin siirto oli vasta 5. päivänä punktion jälkeen. Mun lääkäri muuten sanoi että on yleensä 60% mahdollisuus onnistua jos hedelmöittynyt solu on ehtinyt blastokystaksi asti enne siirtoa! Eli Maylee, sulla on tosi hyvät - tupla- mahikset!

Niin ja vielä Mayleelle: mun mies on suurenmoinen tuki ja passaa mua kokoajan, mä kun en edes saa laittaa ruokaa itse vaan pitää levätä ;) Mies oli mukana itse siirrossa, istui sängyn yläpään vieressä ja se tuntui tosi hyvältä. Täähän on yhteinen taival.

Waimolle: Oot oikeassa. Tää sohvalla köllöttely on varmaan vaan ihan hyväksi. Olen itse asiassa meditoinut ja puhellut vatsalle ja kertonut kaveruksille että pysykää nyt siellä ja kasvakaa isoiksi... Mulla on viime päivät ollut ihan kuukautisoireita, mutta sitten puhuin kaverin kanssa joka vastikään sai vauvan. Hän sanoi että hän ei tuntenut mitään tavallisuudesta poikkeavaa, edes rinnat eivät olleet kipeät, kunnes sitten testasi plussan. Ja hän on henkilö joka yritti melkein vuoden ennen kuin onnistui luomusti eli hän on varmasti kuulostellut kroppaansa. Hän sanoi että hän vaan odotti että täti tulee mutta sitten täti ei tullutkaan. Tää antoi pikkaisen toivoa! Joten ei välitetä näistä erilaisista nippailuista vaan odotetaan mitä testi sanoo, jooko?

Vierailija
11/49 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Waimo minunkin puolestani, että jaksat pitää tuota listaa yllä! Tämä yhteinen piinailu voittaa aina yksin piinailun! En muistanutkaan edellisistä kerroista, miten pirullista tämä piinailu oikein on... Mulla on menossa vasta pp 5, eli virallisen testin aika olisi 22.12. Luultavasti testaan kuitenkin jo edellisenä päivänä, sillä meille on tulossa sukulaisia joulunviettoon tuolloin virallisena testipäivänä. Jos tiedän tuloksen jo edellisenä päivänä, ehdin paremmin kasata itseni - oli tulos sitten mitä hyvänsä. Sopimushan oli kuitenkin se, että me kaikki plussataan, eiks vaan??

Piinapäivät on täällä kuluneet hitaasti. Onneksi on kuitenkin joulu tulossa, ja kaikenlaista tekemistä riittää. Olen esikoisen kanssa hoitovapaalla, joten mulla ei ainakaan päiväsaikaan ole mahdollisuuksia sohvalla pötköttelyyn yms. Klinikallamme lohdutettiiin, että voit huoletta esim. kanniskella esikoista ja tehdä kaikkea muutakin, mitä normaalisti tekisin. Normaalit liikkeet eivät kuulema vaikuta kiinnittymiseen, ja näin olen halunnut itsekin uskoa... Muistan toki edelliset alkion siirrot ja niiden jälkeiset ajat: hyvä että välillä uskalsin kävellä, kun tuntui, että pitää vaan ottaa rauhallisesti!

Olen muuten yksi teistä onnellisista, jotka " SAA" laittaa lugeja kolmesti päivässä. Inhottavaa hommaa, varsinkin ne valumiset. Mulla on pakko olla kännykässä muistutukset, että muistaisin päivällä laittaa luget edes jotenkin säännöllisesti ;)

Piinailupäivien jatkoja kanssasisaruksille,

figlio

Vierailija
12/49 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pp8 menossa ja joka nippailua tunnustelen ja analysoin. Alan jo itse olla väsynyt tähän tarkkailuun. Kuten olette ehkä huomanneet en ole osallistunut piinapinoon hirveän ahkerasti viime päivinä mutta kyllä minä täällä taustalla olen. Itsesuojeluvaisto sanoo että ei kannata piinailla liikaa muuten pudotus on niin korkea joten jatkan hissukseen taustalla ja ilmestyn silloin tällöin mukaan kanssanne piinailemaan.

Hyvää viikon jatkoa kaikille!

Vierailija
13/49 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalta minultakin kiitokset Waimolle etta jaksat pitaa listaa ylla ja kaikille muillekin kiitokset lampimista tervetulotoivutuksista!

Ma olen miehen tyomatkalla mukana ja siksi en koneelle paase kovin usein. Kysyttiin hoitajalta onko Ok etta siirron seuraavana aamuna lennetaan ja ei oikein sanonut eita tai joota. Sitten kysyin onko parempi matkustaa autolla 4-5 tuntia vai ottaa lento 40 min,lento kuulemma parempi. Miehen mielesta oli vaan huolissaan etta nostelen painavia matkalaukkuja tai lahden juhlimaan reissuun. Nyt olen kuitenkin tuntenut syyllisyytta joka paiva etta voiko lentaminen aiheuttaa jotain noin pian siirron jalkeen? Onko kellaan kokemusta? Ollaan reissussa 7 paivaa ja olen tanne tulon jalkeen paivat makoillut ja katsellut telkkaria. Hotellin sisalla on useita ravintoloita eli ei ole paljoa tarvinnut kavella edes syomaan!

Miten te muut olette elaneet,imuroitteko,silitatteko eli siis elatteko ihan normaalia elamaa?Kiellettiinko teilta mitaan tiettyja asioita,siivousta,nosteluja tai urheilua? Tiedan ettei tama hermoilu auta yhtaan asiaa,mutta nyt olen vaan joka asiasta huolissaan. Siirrosta 10 tuntia ja vahan imuroin ja silitin matkavaatteita ja sekin nyt kaduttaa!!!

Taytyy yrittaa ottaa tama loppuaika ihan rennosti ja olla turhia murehtimasta. Ensi viikollakin kun joudutaan taas ressuun pariksi paivaksi. Mun mies matkustaa tyonsa vuoksi usein ja mun on vahan pakko lahtea mukaan ton laakityksen vuoksi.

Patience: Mulla on siis toi Progesteroni 50mg/1ml kerran paivassa eli ei ole lisana puikkoja. Teillakin siis siirrettiin 2 alkiota,suositteliko ne suoraan vai pyysitteko te? Ma luulen etta taalla yleensa pannaan suoraan kaksi,mutta tietysti laakari meilta viela kysyi ennen siirtoa ollaanko varmoja asiasta. Oltiin jo hoidon alussa sita mielta,etta kaksi tullaan siirtamaan. Meille laakari ei noita prosentteja pahemmin kertonut,mutta ainakin kaksosraskauden mahdollisuus on nyt 40 %.

Siita tuli mieleen,etta miehellani oli tyopaikan pikkujoulut siirron iltana ja oli siella tullut pomonsa kanssa juttua (han arvasi etta ollaan hoidoissa kun mieheni aina selitteli poissa oloja laakarikaynnilla ja itse ovat yrittaneet 3 IVF hoitoa.Eli tietaa etta ollaan hoidoissa mutta ei tieda missa vaiheessa tai etta meilla oli siirto juuri tuona paivana.) ja oli siihen sitten kertonut etta kaikki keta han tietaa etta ovat ottaneet kahden blastokystan siirron ovat saaneet sitten kaksoset. Oli mies aika hiljaiseksi mennyt!! =)

Figlio: Minka ikainen sulla on esikoinen,joudutko paljon nostelemaan/kantamaan? Ihana kuulla etta laakari oli sanonut et ihan normaalia elamaa saa elaa. Ehka ma yritan olla tuntematta syyllisyytta tasta mun matkustamisesta.

Muuten olo tuntuu levatessa aika normaalilta. Jos kavelen vahan pitempaan alkaa tuntumaan painon tunnetta. Turvotusta on ollut myos aika paljon ja olen yrittanyt juoda vetta 4litraa paivassa. Oisin vaan joudun kaymaan 2-3 kertaa vessassa mika ei ole kovin mukavaa! Olen ollut aika vasynyt ja paivisin tulee otettua 3 tunnin paivaunet.

En tieda kuinka usein paasen tanne enaa piinaileen ennen joulua kun ollaan melkein koko aika reissussa. Eli jos ei minusta kuulu niin aivan ihanaa plussan taytteista joulun aikaa kaikille! Toivottavasti me kaikki tavataan tuolla odottajien puolella!!!

Vierailija
14/49 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa maylee piinailemaan minunkin puolestani!

Meillä esikoinen (sai alkunsa 2. IVF:stä) on tällä hetkellä 1 v 1 kk. Eli hyvin paljon joudun häntä vielä nostelemaan; vaipan vaihdot, syöttötuoliin nostamiset, syliin ottamiset, pukemiset jne. Lääkärimme oli tosiaan sitä mieltä, että mitkään liikkeet, joita normaalistikin teen, eivät estä kiinnittymistä eivätkä voi myöskään aiheuttaa alkion irtoamista kohdun limakalvolta. Ja koska mieheni on päivät töissä, en käytännössä voi makoilla sohvalla ja olla nostelematta lasta. Ja eiväthän ne luomuna raskaaksi tulevatkaan makoile oviksen jälkeen kahta viikkoa sohvalla... No, jos rehellisiä ollaan, niin ottaisin varmasti hieman " rauhallisemmin" , jos minulla ei olisi pientä lasta, mutta ainakin itse uskon ja toivon, ettei normaali eläminen vaikeuta tässä vaiheessa prosessia raskautumista.

Vierailija
15/49 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi yötä vielä ja sitten saa testata... Meinaa hermot mennä. Väillä tuntuu ihan siltä että täti kurvaa kulman takaa ihan koska vaan. Meinaa masennus iskeä mutta yritys on kova pysyä optimistisena lauantaihin asti. Epäilen muiden listailijoiden tavoin sitä voiko tää onnistuminen riippua siitä onko elänyt normaalia elämää vaiko vaan makoillut, vaikka itse olenkin uskomattoman onnekkaassa tilanteessa että olen voinut ottaa iisisti koko piinan ajan. Eli JOS tää hoito ei onnistu niin se ei ainakaan ole kaatunut stressiin.

Maylee: meiltä ei oikeastaan kysytty että laitetaanko yksi vai kaksi alkiota. Ehdottivat suoraan että laitetaan molemmat, koska toinen oli vasta ehtinyt morula-vaiheeseen vaikka toinen oli jo blastokysta. Sitä yhtä ei varmaan olis kannattanut laittaa pakaaseen joten molemmat laitettiin matkaan. Katsotaan tuleeko meille sitten kaksoset. Tulisi edes yksi... Muuten kiva kuulla että miehen työnantajan osaa suhtautua asiaan!

Lauantaihin. Toivon pitkää pinnaa meille piinailijoille!

Vierailija
16/49 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi menkat joten poistun pinosta ja toivon muille parempaa onnea.

Vierailija
17/49 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amalia: =( Olen todella pahoillani....

Taidan kyllä itse liittyä seuraan kohta. Väsyttää, masentaa, itkettää. Siinäpä ne tärkeimmät.

Waimo pp6 *huoh, vasta*

ja en todellakaan ole levännyt tällä viikolla yhtään, töissä saanut juosta 10h päivässä, älytöntä kiirettä. Stressiä on, ei taida tehdä hyvää=(

Vierailija
18/49 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amalia: Olen todella pahoillani puolestasi! Voimia jaksamiseen...

Omasta navasta: Tänään on ollut jotenkin " tyhjä" olo; olen melko varma, ettei masussa ketään ole. Vielä eilen tuntui ihan päinvastaiselta. Nämä tunteet menevät laidasta laitaan, ja tuntuu, että tässä tulee hulluksi. Keskiviikon/torstain testaukseen on vielä niin piiiiiiitkä aika!

Välillä vähän nippailee vatsasta, mutta sitten taas ei mitään. En tiedä, kumpi olisi parempi vaihtoehto. Edellisessä hoidossa (josta tulin raskaaksi) alavatsassa alkoi nippailu n. viikko alkion siirron jälkeen. Täsmälleen samanlaiset tuntemukset, jotka tulevat juuri ennen menkkoja. Nämä tuntemukset alkoivat vain pari päivää tavallista aikaisemmin. Olinkin 110 %:n varma, että en ole raskaana. Itku kurkussa tein testin, ja plussahan sieltä pamahti!! Eli toivoaan ei siis kannata menettää ennen testaamista...

Piinailujen jatkoja!

figlio

Vierailija
19/49 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amalia; Pahoittelut negasta :( Toivottavasti huurunenillä sitten tärppää!

Tulin tänne lueskelemaan sinun kuulumisiasi kun olit välillä vähän niinkuin meidänkin - IVF VK48 - piinapinossa.

VK48 IVF-pinosta on tällä hetkellä tullut jo neljä plussaa (Hetula, Toivomus, Tipi ja minä)! Mutta ikävä kyllä muutama negakin on mahtunut joukkoon.

Toivotan paljon plussaonnea teille kaikille VK49 piinailijoille!

Vierailija
20/49 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ollut koko viikon niin kiire koulussa, etten paljoa ole ehtinyt piinailla tätä. Muuten tosin tuota stressiä on ollut vaikka muille jakaa. Nyt vähän sen puolesta helpottaa, joten ehtii taas lukea ja kirjoittaa.

Amalialle ISO hali ja pahoittelut. Jaksuja jatkoihin.

Figliolle sitten taas suuret onnittelut. Kakkonen on sitten tulossa. Tarroja. ;-)

Omaa napaa: Tässä kun on välillä ehtinyt tarkkailla itseään, niin menkkamaisia kipuja on ollut oikeastaan nyt pari päivää ja sitä ennen oli enemmänkin painontunnetta ja punktion jälkeistä särkyä. Eilen olin ihan varmasti sitä mieltä, että mun rinnat on kasvanut, ja esittelin niitä sitten miehelleni, joka kylmästi totesi, että samat vanhat on kuin ennenkin... Taisin kuvitella vain, joten onneksi ei ole enemmän aikaa miettiä tuota.

Käy toisaalta kateeksi teitä, joilla on ihan viimeiset piinispäivät menossa kun ei tartte odotella kauaa. Toisaalta taas mietin mitä täpinöitä se olotila aiheuttaa...

Tosta siiron jälkeisestä ajasta sen verran, että en oikein vieläkään nostele mitään painavia esineitä (mies ei anna nostaa). Muuten elän melko normaalisti. Juominenkin on vähän vähentynyt, mutta juoksen edelleen pissalla joka hetki.

Hauskaa perjantai iltaa kaikille!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi