Wii-konsoli, kokemuksia?
Kertokaapa kokemuksianne Wii-konsolista, jos olette sellaisen hankkineet.
Kommentit (6)
Kokeiltu ollaan kaverilla ja nyt mietitään omaa.... Hauska se kokeillessa oli, mutta mietityttää se jatkuva huitominen ja liikkuminen.
Tytölle löytyy heppapelejä ja pojalle autolla ajoa. Kaikki tykkää tenniksestä! Tytär yllättäen nyrkkeilystä =) Ihan kivaa kuntoilua. Varsinkin noita urheilupelejä pelatessa tulee sen verta lämmin, että puseroita täytyy vähentää. Meillä oli japanilainen vieras, joka innostui ihan höpelönä Wii tenniksestä. Aikoi hankkia itselleenkin pelikoneen Japanissa. Pelit on vaan aika kalliita. Onneksi huuotnetistä saa joitain käytettyinä ja vähän halvemmalla. Tuota lautaa olen minäkin miettinyt seuraavaksi hankinnaksi.
Kaikki ne pelit joissa saa heilua sen ohjaimen kanssa on tosi hauskoja varsinkin pienessä tuiskeessa bileissä!!!
ja lapsi pelaa omia juttujaan ja me aikuiset ollaan koukussa Wii Sportiin ja tähän uuteen Wii Fitiin.Wii Fit uutena juttuna ykkösenä ja yllättäen löysin itsestäni piilevän hulavanteen pyörittäjän...
ja lapsi pelaa omia juttujaan ja me aikuiset ollaan koukussa Wii Sportiin ja tähän uuteen Wii Fitiin.Wii Fit uutena juttuna ykkösenä ja yllättäen löysin itsestäni piilevän hulavanteen pyörittäjän...
veljeni pelikone aina välillä lainassa ja on tykätty tosi paljon. Siihen keilaukseen olen itse jäänyt koukkuun ja välillä käsi kipeä kun on heitellyt niin kovin.
Ensin meinasin ettei se voi toimia jos kapulalla vaan heitetään kohti teevee ruutua niin eihän se voi mennä sinne minne sen heittää mutta kyllä heitto menee just sinne minne heität ja voit tehdä kierteitäkin ja keilaa menee sinne minne haluat.
Nyt haluaisin siihen sen "laudan" jonka päällä voi laketella sun muuta.