*****HEINIKSIEN VIIKONLOPPU*****
Moi pitkästä aikaa! Piti päivitellä viruksentorjuntaohjelmia ajan tasalle, joten en ole pariin viikkoon päässyt pinoutumaan.
Oma napa: olo kuvottava, eikä maistu kaikki ruoat enää. Kahvi ällöttää, mutta appelsiineja voisin syödä kilokaupalla. Esikoisen odotuksessa oli sama juttu. Töissä on välillä todella rättiväsynyt, joten on pakko nukkua kotona aina pienet tirsat. Onneksi ammattini puolesta työajat ovat nyt ihanteelliset ja viikon päästä alkaakin ansaittu loma (jota kyllä jo odotellaankin...).
Minulla on ensi viikon ke ultra. En tällä kertaa halunnut kiirehtiä, kun edellisen keskenmenon jälkeen tuli vähän kammo noita varhaisia ultria kohtaan. Jospa nyt kaikki olisi kuitenkin hyvin.
KUinka moni teistä on ottanut verikokeesta otettavan riskiraskausseulan ja millaisia kokemuksia? Kuinka pian tulokset tulevat?
Hyvää viikonloppua kaikille!
Kommentit (22)
Tänään on ollu ihana hulina päivä. Aamupäivällä pulkkailtiin tyttösen kanssa, lue raavittiin pulkkaa kivikossa jossa oli noin 1-3 cm lunta =DDD No, pääasia, että hauskaa oli!
Puolen päivän aikaan kävin yhden hyvän ystävän kans syömässä ja mies hoiti meidän neitiä sillävälin. Siis tekee tosi hyvää, välillä päästä jonnekkin muuallekkin ku töihin kotoota. Ja oli niin hyvä annos valkosipulia, et ei pitäis flunssan päästä iskemään hetkeen. Broileria ja valkkariperunoita, kasvisten kera + monta kokonaista valkosipulinkynttä, arvatkaa " lemuanko" vielä =D Niin ja käytiin sit mun äidin luona iltakahvilla, sekun ei tee mulle ollenkaan heikkoo, varsinkin parin keksin kera, niin avot!
Tänään on kyllä ollu taas sellasia tuntemuksia, että toivon mukaan turhaan murehdin, että onko massussa ketään. Kiitti, muuten NIINAEMO kommenteista, auttoi kovin! No, jospa se pieni näkyis sitten reilun viikon päästä jo monitorista! Toivotaan!
Mulla kans maha pömpöttää jo kovasti ja iltasin on sellanen turbopallo, että, huh huh! Housut kiristää ihan mielettömästi ja saas nähdä pitääkö kohta kaivaa jo mammapöksyt kaapista vai hyppäänkö töihin verkkareilla, no tuskin kuitenkaan.
Nyt vähemmän kiva päänsärky päällä, lisättynä hiukka kuvottavalla ololla, eli taidanpa marssia jääkaapille ja mennä kattomaan Robinson loppukisailua.
Oikein ihanaa alkavaa viikkoa heiniksien mammoille!!
tinka68 rv 9+0
Ainoa oire on se, että alamasussa tuntuu pientä paineen tai painon tunnetta. Niin ja naamaan on tuloillaan muutama näppylä, vaikka mulla ei niitä tavallisesti ole ollenkaan.
Nyt pitäisi nauttia tästä oireettomasta raskaudesta kun tämä on nyt aivan erilaista kuin esikoista odottaessa. Mutta tuo nauttiminen on vähän vaikeaa, koska on pieni huoli siitä että onko vatsassa ketään elossa. Täytyy vaan luottaa siihen että on, ja nauttia siitä että oireita ei ole.
Huomenna soitan ja varaan np-ultraan aikaa sekä ensimmäiseen lääkärineuvolaan aikaa. Np-ultra menee joulun jälkeiselle viikolle aika varmasti, mutta toivon että tuon lääkärinneuvolan saisi jo ennen joulua. Mutta pahoin pelkään että sekin on vasta joulun jälkeen.
Masu ei ole mielestäni kasvanut, ehkä ihan aavistuksen verran, jos tarkkaan tiiraa. Mutta kun en ole mikään langanlaiha niin ei sitä niin helposti huomaa. Ja mulla on kohtu taakse päin kallellaan, joten ei pullahda niin nopsaan esiin. Tosin iltaisin vatsaa turvottaa ja pelkäänkin että joko muut huomaa, kun tuntuu sen turvotuksen takia niin isolta masu :P
Liikkeistä sen verran, että esikoisesta tunsin liikkeet aika aikaisin, rv 16 ja nyt alan varmaan siinä viikoilla 14+ tai 15+ odottelemaan, jos jotain pientä voisi silloin jo tuntua. Mutta nyt on muutama kilo enemmän massaa kuin esikoista odottaessa, joten en tiedä sitten voiko niin pian jo tuntea :P
Nyt syömään...
t. myy rv 10+2