Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia, jotka ajaa autoa vaikka oma mies ois mukana?

Vierailija
10.12.2005 |

Kun ollaan koko perhe liikkeellä niin melkein joka kerta minä ajan.

Tykkään ajaa ja mies ajaa töissä niin paljon, ettei vapaa-aikana kuulemma edes huvita.

Melkeinpä kaikki tuntemani naiset antavat miehen ajaa, kun ovat yhdessä liikkeellä. Miksi?

Muita kummajaisia? =)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajan myös isäni ja anoppini autoa jos heidän autollaan (heidän kanssaan) olemme liikenteessä. On turvallisempi olo kun ajan itse. Ajokortin ajoin 15 vuotta sitten ja siitä lähtien olen ajanut n. 30000km vuodessa.

Vierailija
22/34 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa päivittäin työmatkansa ja minä vapaa-ajalla. Tämä on ihan tietoisesti tehty päätös, koska jos mies ajaisi aina vapaa-ajallakin, ei minulle kertyisi ajoa lainkaan ja pitkällä aikavälillä se huonontaisi ajokykyjäni ja en uskaltaisi hypätä enää rattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla ei ole ajokorttia. Mutta asialla ei ole juurikaan tekemistä sukupuolen kanssa.

Vierailija
24/34 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kova tarve neuvoa ja, se ärsyttää suunnattomasti. Ajakoon sitten itse niin ei tarvitse valittaa. Omasta mielestä oon kumminkin meidän perheessä se turvallisempi kuski, mies ottaa turhia riskejä. Parkkeeraamisessa on kyllä aikamoinen tohelo, vielä en oo kyllä autoja kolhinut. Molemmilla on oma auto ja ajan päivittäin minäkin.

Vierailija
25/34 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan vaan todellisen pakon edessä. Mies on hyvä kuski eikä koskaan moiti mua vaan aina neuvoo kivasti ja kannustaa ajamaan, mutta en silti tykkää. Kun se itse ajaa, se puhuu puoliksi leikillään että noi koettakaapa nyt päästä eteen päin valoissa ja mihinkä toi nyt meinaa tosta kääntyä, niin vaikea uskoa etteikö se oikeasti ajattelisi mustakin just noin...

Vierailija
26/34 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olemme yhdessä liikenteessä... MInä vain tykkään ajaa ja mies tykkää kun saa istua vieressä.

Nyt tosin meillä on uus auto ja sitä mieskin haluais ajaa...

Minäkin olen päättänyt ettei musta tuu sellaista naista joka vain istuu vieressä ja mies aina ajaa. Yleensä vanhemman sukupolven naiset on tällaisia, etteivät luota itseensä kuskeina ja mies sitten vielä istuu ja arvostelee vieressä. *grrr*.

Eihän naisesta hyvää kuskia tule jos ei uskalla ikinä ajaa! Nytkin vain teille ajelemaan niin kyllä se ajotaito siitä kehittyy. Aika liukkaat olivat pikkutiet eilen, joten hyvää harjoitusta...

t. yks joka on ojaankin kerran ajanut mutta päättänyt että silti jatkaa ajamista

Vierailija
27/34 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sit niin rasittavaa!! Osaanhan minä ajokortin omaava ihminen ajaa hyvänen aika!!

Vierailija
28/34 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ajavat. Itse koen olevani parempi kuljettaja. Miehellä on turhan hidas piuhoitus eli reagointinopeus on aivan liian pitkä. Kun tähän lisätään kyvyttömyys tehdä samanaikaisesti monta eri asiaa samanaikaisesti ollaan jo riskirajoilla. Liioitellusti sanoen purukumin pureskelu ja ratin vääntäminen on ylitsepääsemätön yhdistelmä. En siis ihmettele kännykänkäyttökieltoa ajettaessa. Miehiä varten tuo on selkeästi suunnattu.

Noin yleensä on pakko kommentoida naisten ajotaidon naureskelulle. Päivittäkää tietonne. Naisen aivot pystyvät huomattavasti miehiä tehokkaampaan moniajoon. Ja mitäpä muuta auton ajo on kuin lukuisten pienten havaintojen ja päätösten samanaikaista tekoa. Jos nainen on huono kuljettaja, johtuu se yleensä ajoharjoittelun puutteesta.

Vierailija
29/34 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on varmaan se, etten jaksa ajaa, istuskelen kyydissä mieluummin. Toisaalta neuvon (ja nalkutan) myös paljon, koska mies on huolimaton kuski...

Tykkään kyllä ajaa

itsekseni

ja kotiäiteilystä huolimatta käyn lähes joka päivä jossain autolla lasten kanssa tai yksin. Kortti on ollut 12 vuotta kuten miehelläkin, mutta mulla on aina näihin viime vuosiin saakka (jolloin miehen työmatka piteni) ollut enemmän ajokokemusta.

Vierailija
30/34 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minä ajan, ajan muutenkin enemmän. Ajovuorot minun hyväksi 75/25%. Olen myös meidän perheessä ainoa joka osaa peruuttaa kärryä, ajaa venettä ja moottoripyörää...

Vierailija
31/34 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaupungissa yleensä mies. Nautin kun ei tarvi ajaa, koska exällä ei ollut korttia ja minun piti aina ajaa.

Vierailija
32/34 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin mies saattaa ajaa hieman useammin, koska perheen yhteisillä matkoilla, silloin hän saa ajaa omalla uudella autollaan. Työmatkat hän ajaa minun vanhalla kottosellani ja minä ajan sillä paremmalla.

Vierailija
33/34 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kolmiolääkitys, joten minä ajan aina. Aikaisemmin hän yleensä ajoi, koska en tykkää ajamisesta yhtä paljon kuin hän. Pitkillä matkoilla saatoin kyllä ajaa osan matkaa.

Vierailija
34/34 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle tapa, että hän ajaa, koska kokemusta on kartuttuisi. No nyt on kokemusta runsaasti, omasta mielestäni olen ehkä parempi kuski, mutta laiskuuttani annan hänen ajaa yleensä, jos olemme yhdessä liikkeellä. Ajan kyllä päivittäin omalla autolla yksin tai lasten kanssa.

Kuka teillä päättää mitä autoa ajetaan. Meillä minä olen paljon kiinnostuneempi autoista (vaikken nyt niin kovin kiinnostonut ole) ja päätän, tai ' ehdotan' että jokos tämmöinen auto ostetaan. Miehelle riittää, että auto kulkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan