Viikonloppuja, JOULUISET!
Kommentit (28)
Eilisen pinon jatkeeksi Paraskelle: Lämmin osanotto! Paljon voimia sinulle ja läheisillesi.
Näin unta yöllä, että olin ostanut joululahjoja 680 euron edestä. En taida sittenkään tänään mennä ostoksille, ei ole varaa tuollaiseen (jos se oli enneuni, heh). Omituista, nyt kun tietää, että maanantaina varmaan jotain tapahtuu, niin sitä miettii mitä on tekemättä ja mitä joutaa tehdä sitten myöhemminkin. Esikoisen opelta tuli arviointikeskusteluaika maanantaille klo. 17.50. Soitin ja peruin, tai itseasiassa toivotin open sairaalaan juttelemaan. Sovittiin kuitenkin, että katellaanpa ensi vuonna uudelleen. Juu, täytyy tässä alkaa aamupuuron keittoon. Mukavaa viikonloppua kaikille Jouluisille! tirpula 39+5
Nyt niitä kamman piikkejä voisi alkaa laskea..täysiaikainen vauva, hyvä niin!!
Eilen oli muutamia supistuksia ja todella kivuliaita tuntemuksia muuten tuolla alaosassa. Onko muilla vielä liitoskipuja vaiko tuleeko nuo inhoittavat viiltokivut siitä että vauva yrittää laskeutua??
Tänään tulossa vieraita joten pitää tästä lähtee siivoamaan. Mies antaa esikoiselle juuri aamupuuroa ja jotain telkkua tuntuvat samalla katsovan...
Lunta sataa ja joulu lähenee. Ja jännitys tiivistyyyyy...
t. beal rv 38!!!! :))
Be_al, mulla on kans tuollaisia viiltokipuja, varsinkin tulee yöllä tai muuten levossa. En kyllä muista, että edellisten odotuksissa olis tuollaisia ollu enää lopussa. Joskus herää yöllä ja olis kauhee kiire vessaan, mut toi kipu on niin kauheaa, ettei vauhdilla voi lähteä. Kai nuo kiinnikkeet vielä venyy,samalta ne tuntuu..auts!
Pikkuhiljaa alkaa mullakin olla kaikki valmiina vauvaa varten. Kakkoselle huusin huuto.netistä sängyn, pitää käydä se tänään hakemassa. Saa sitten tuon pinnasängynkin jo laittaa vauvaa varten. Pitääpä lähteä tekemään ruokaa. Ajattelin miestä sen verran helpottaa minäkin, että teen pakastimeen valmiiksi ruokaa. Saa sieltä vaan sitten lämmittää. Pääasia, että pojat saa ruokaa,kun äiti on sairaalassa.
Hyvää viikonloppua kaikille muillekin!
-smiigus masuvaavin kera rv38+1
Lahja yhä yhtenä..
Ei auttanut vyöhyketerapia antamaan vauvalle lähtökäskyä. Arvattiinkin heti kun menin, sen verran oli vielä pisteet tukossa eli paikat ei ole vielä valmiit. Nämä on meidän vauvat itepäisiä, ei ne äiskän masusta pois halua.. Tänään ja huomenna antaa kaukohoitoa ja maanantaina menen taas, katellaan tehoaako sittenkään. Jonkin verran alkoi aukeamaan kyllä..
Käytiin tenavien kanssa vielä joululahjaostoksilla iltapäivällä ja kyllähän tuli joitakin napakoita supistuksia ja selkää jomotti, yöllä heräsin pariin kipeään supistukseen mutta siinäpä se.
Eipä silti, ei tässä kiire ole mutta jospa se ensi viikolla ymmärtäisi itekseen tulla niin ei tarvisi siihen tipparuljanssiin alkaa.
Paraskeelle lämmin osanotto minultakin!! Ikävään aikaan tapahtui äitisi poismeno mutta jokaisella on aikansa. Voimahalit sinulle! Koita jaksaa!
Yhtenä päivänä tuossa mietinkin, joko olet nyyttisi saanut kun ei ole kuulunut hetkeen. Vaan niin mekin päästiin loppusuoralle saakka vaikka streptokokit ja supistelut koitti paketin aukaisua aikastaa.
Minulla on myös niitä alavatsakramppeja jotka vetää rupin liikkumattomaksi, kiristää niin kipeesti, ettei liikkeelle pääse. Oon " diagnosoinut" ne lihaskrampeiksi, tiedä sitten mitä oikeasti ovat.Tuolla häpyrajassa on molemmin puolin tosi ilkeen kipeet pisteet joihin ei kärsi koskea varsinkaan kun kramppi on päällä. Lämmin auttaa ja pakkasin tiikeribalsamin sairaalakassiinkin, noita juuri pelkään kun ne synnytyksessä iskee päälle niin siinä on aikasta kamala olla.
Justiinsa nuo lihaspisteet on tuolla kantapäässäkin ihan tukossa, komeat tussipiirrokset apuna koitan ite niitä täällä pehmitellä. Ukkokin sai hienon piirroksen vyöhyketerapeutilta, siihen on laitettu pisteet mistä sen pitää synnytyksessä hieroa.. Heh, jos se kerrankin olisi avuksi siellä eikä vaan ihmettelisi päältä kun toinen on kipeä..
Amanda: Tehdään vaan treffit loppuviikoksi synnärille, koita sinnitellä sinne saakka!! Koitan painaa päälle, että käynnistävät jo torstaina kun tuntuu niin tyhmältä käydä torstaina näytillä, tulla kotiin ja aamulla uudelleen...
Jeps, nyt siivoamaan!
Lahja rv 39+1
Nyt onkin aika tonttu fiilis, meinaan pihalla kuin tonttu.... Aivan kamala väsymys ja kipeä olo =( Kiva jos tästä joutuu lähteä vielä kipeenä synnyttelemään.
Viime yö meni hyvin yhdellä vessakäynillä ja sain nukutuksi pitkät yöunet. Saa nähdä onko masu asukki yhtä täsmällinen kuin iso veljensä ja lähtee ensyönä tulemaan. Esikoinen syntynyt siis 39+6, yöllä meni täysin yllättäen vedet. Vähän jännittää että miten käy tämän poitsun kanssa.
Vai ei lahjallekaan ollut terapiasta apua. Meiän vauvat ei halua tulla pois tänne kylmään vaan haluaa olla äitin masussa pitkääääännn....
Osannottoni myös äitinsä menettäneelle (kamala mikä muistinmenetys, en muista nimimerkkiä, anteeksi).
Täytyy varmaan lähteä tonne pakkaseen tallustelemaan niin selviää tämä pää, toivottavasti.... Mies on kaikenlisäksi luvannut tänään ja huomenna mennä tekemään ylimääräisiä töitä joten tästä päivästä on yksi selvittävä, kääk.
No mutta kohtalotoverit, ilmoitellaan taas missä mennään ja tsemppiä kaikille tuleviin koitoksii. Montakohan jouluista tänä viikonloppuna saadaan????
Myy81+junior39+5
Mä päätin ottaa asennemuutoksen tähän hommaan, saas nähdä kauanko onnistuu. Mutta jos kerran vauva on päättäny jäädä tuonne masuun, niin minkäs minä sille mahdan. Tänään päästiin uloskin, kun tytsi on paremmassa kunnossa. Ja meikämamma laski mäkeä liukurilla ja rattikelkalla. Isukkia kyllä nauratti kovasti, tais olla koominen näky.
Ja tälle aamulle on jo tullut siivottuakin, ihanaa kun sai matot ulos raikkaaseen pakkassäähän! Vois viedä vielä muksujen petivaatteetkin muutamaksi tunniksi. Ja mitähän sitten vielä hääräisi, että saisi kunnon supistukset illaksi... Olkkarin matto pitäisi ainakin viedä pesulaan, olisi sitten edes jouluna puhdas matto lattialla.
Omaan napaan ei mitään uutta. Supistukset on lähes kaikonneet, toki välillä touhutessa vetää vattan kovaksi, mutta ei mitään kipeitä enää pariin päivään. Tyttö eilen huusi masulle moneen kertaan, että " tuu ulos sieltä" , mutta eipä usko masukki isosiskoaankaan.
Jahas, muu väki olis valmis kauppareissulle, täytynee mennä että ehtii mukaan. Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
T:Emppu&" Nestori" 39+4
minäkin taas täällä:)
koneeseen tulee jatkuvasti yks ja sama virus, eikä tuo miehenpuolisko saa aikaseksi laittaa sitä kuntoon..
muttajoo, onnea minunkin puolesta kaikille, jotka ovat jo joulupaketit laitokselta hakeneet:)!!
ja paraskeelle, osaanottoni!
vimonen lääkärikäynti oli maanantaina ja kaikki oli hyvin.. vauva painais nyt n. 3,2 kg ja käyriltä laskettuna lasketun ajan tienoilla n.3,8 kg.. lääkäri sano, että hyvän kokoinen, muttei vielä jättiläinen!! siitähän mun ajatukset lähtiki sitte laukkaamaan.. minä kun oon ollu melkeen varma, että yli menee, niin nyt sitten alko huolettaan, että jos sitä oikeesti sitten pitää sellanen jätti " käydä synnyttämässä" .. paikat oli pehmnenny ja kiinni, mikä oli kyllä lievä pettymys.. mutta eihän tässä kyllä oo ollutkaan minkäännäköistä elettä lähdön suuntaankaan..
jospas sitä nyt vaan sitten malttais ootella, puuh:/
hokasin just vasta, että jouluun on kaks viikkoa!! mulla ei oo yhtäkään pakettia valmiina, kääk!! noh, kyllä mä vielä ehdin..
nyt taidan mennä pötkölle, jalatkin on ihan tulessa, äkkiä sukat poijes!!
nano 37+3
Kotona ollaan!!!!!!!!!!!!!
Laskettu aika tänään ja kohta meni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei jaksais enää oottaaaaaaaaaaa=))))mut pakko kai se on,.miten nää viimeset vkot voi olla piiiiitkiä=)))))tai pv.t=)
Supistellu mut ne on vai niitä >>>
Mies teki ihanaaaa ruokaa,.pihvejä,lohkoperunoita ja aurajuustokastikkeella..NAM,.Piristi kummasti tämän matamin pvää=)
Onko kaikki jo synnyttämässä?Rölli-peikko?huhuu?
Lahja >taidetaan tavata ens vkon loppuna laitoksel,.?????
T:Ama
Kävin päivällä kampaajalla ja voi jee että oli ihanaa olla jonkun hemmoteltavana =)))) Nyt on väriä ja raitaa päässä ja muutama sentti lähti hiuksia poiskin.
Nukuin vähän aikaa sitten 1,5 tuntia ja nyt vähän päätä särkee. Tuli heti mieleen et no nyt se on sitä myrkytystä... Mutta ehkä se johtuu päikkäreistä, mulle usein tulee päänsärkyä jos nukun päivällä sikeästi. Mies on tekemässä ruokaa, jos vaikka ruoka auttais särkyyn. Täytyy toivoa ettei särky ainakaan pahene.
Oon jotenkin muutenkin ihan tööt, väsyttää ihan pirusti. Se taas johtuu varmaankin alhaisesta hempasta.
Joo, tulipas oikein valivalia taas kerrakseen. Ehkä häivyn takavasemmalle...
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!
Tansku & vaavi rv 38+1
Täällä sitä edelleen könytään, käytiin syömässä mun vanhemmilla ;)
Paraskeelle syvät osanottoni:(
Siis mä en ymmärrä tätä väsymystä, mä voisin nukkua varmaan 24h/vrk. Mua alkaa jo muutaman hereillä olo tunnin jälkeen väsyttään, tänäänkin olin jo 10 aamulla ihan väsy vaikka heränny olin vasta 8.20! Mentiinkin sit tytön kans nukkumaan päikkäreitä jo ennen 11.30 ja ihme kyllä tyttökin nukkui;)
Täällä myös alapäätä vihloo niiiiiiiin, että välillä meinaa itku tulla:/ Varsinkin öisin kyljen kääntö on yhtä tuskaa ja kun löhöö tai istuu sohvalla niin on kyl toooosi hitaasti lähettävä liikkeelle. Joskus myös kiristää ihan sikana tuolta alavattasta ja luulen et ne on niitä kohdunkiinnikkeitä jotka huutaa hoosiannaa!!! Joskus en meinaa päästä pöntöltäkään ylös kun sattuu niin paljon:/
Voi jestas mikä meiniki tuolla masussa on, kauhee puskeminen, pyöreitä patteja vain pyörii tuossa nahalla:))
Uuuuuh ja nyt supistaa, kaupassa käynti sai taas oikein mojovia supistuksia aikaseksi;) Mutta oon jo asennoitunut siihen et ei nämä itekseen ulos tule, et kyllä ne joutuu käynnistämään, mut toivon vaan et se tapahtuis ens viikolla!!! Ett viikon päästä meil ois kaksi ihanaa tyttöö lisää, JOOOOOO!!!!
Tänään oli kaupassa hyvä kun sellanen 3-5v. poika meni ohi niin huomasi mut ja kääntyi ja tuumas et " sullahan on ISO maha" :)) Sieltähän se totuus tulee,lasten suusta;)
Jassoo, josko menis taas kärvisteleen näitten suppareitten kans tonne sohvan pohjalle ja taas kerran joutuu pettymään kun lakkaavat kesken kaiken:/
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Rölli-peikko ja tylpykät 37+0 TÄYSIAIKAISET VAUVAT!!!!!! Ja painonkaan puolesta ei enää keskoset! JEEE!!!!
Huhhuijaa, onhan täällä jo jonkin kokoinen pino :)
Luin Tanskun postin mielenkiinnolla, koska kuten Sanomatalolla vähän juttelimme, on meillä verenpaineiden suhteen samanlainen tilanne. Ja minäkin nukuin äsken puolentoista tunnin (!!) mittaisen päikkärit ja nyt päähän koskee. On tosi höntti olo. Itse asiassa soitin aamulla Kättärin äitipolille päänsärystä. Kätilö tuumi käski ottaa buranan ja tarkkailla tilannetta. Päivällä tuntuikin ihan hyvältä ja kävimme miehen kanssa jopa kaupungilla kaupoissa kiertelemässä. Kotiin tullessa alkoi väsyttää ihan kauheasti. Kiltti mieheni leipoi kaksi pellillistä korvapuusteja, minkä aikana minä nukuin. Kun heräsin, koski päähän ja alkoi itkettää! Olen nyt loppuraskaudessa kyllä tosi herkkis kaikelle. Onneksi vauva liikuu masussa eikä päänäsärkykään nyt niin kauheaa ole. Täytyy levätä vielä illalla ja katsoa tilannetta taas aamulla.
Tsemppiä kaikille odottajille :)
SnowApple ja masukki rv 39+3
Hyvä minä... Tätä se höntti olo teettää! Kätilö käski tietenkin ottaa Panadolia, ei Buranaa ;-)
meinasinkin jo meuhkata, että ei Buranaa pidä syömän :)
Nyt on sitten sunnuntai, sain nukkua kerrankin pitkään, ihanaa!
Ja jotain sentään on tapahtunutkin: eilen supisteli kolme tuntia säännöllisesti, mutta niitä ennakoivia vain. Pakkasin kyllä jo täpinöissäni sairaalakassinkin ja nyt on vähän nolo olo. No, jossain vaiheessahan se kumminkin täytyy pakata.
Saas nähdä, onko noista ennakoivista tällä kertaa mihinkään. Esikoisen kanssa niistä ei kyllä ollut mitään apua. Onneksi on vielä se lekuri viikolla 39+0, niin näkee vähän tilannetta.
Mukavaa sunnuntaita!
kaaka ja Tilkku 37+5
On kieltämättä nykyisin aika usein huono omatunto kun ei jaksa lapsen kanssa oikein mitään tehdä.No eilen kyllä oltiin joulumarkkinoilla ja kaverin luona leikkimässä, mutta siitä sitten seurasikin todella ikävä yö.Eli kipua kipua ja kipua.Vasemmassa lonkassa/pakarassa kamala pakotus eikä edes panadol auttanut.Tietenkin tyttö heräsi aamuyöllä ja olisi pitänyt olla aivan paikallaan että olisi malttanut käydä uudestaan nukkumaan.Eihän kukaan voi olla paikallaan kun koskee!!Taidettiin sitten valvoa pari tuntia.
No se hyvä puoli kun aamuyöstä itkua väänsin niin mies lupasi auttaa siivoamisen kanssa tänään=)
Onkos muilla vastaavia kipuja?Mikä on auttanut?Nukun myös usein villahuivi lantiolla kun pakottaa kuin vanhalla mummolla...
Valitusta taas kerrakseen.
Nyt on muuten tullut jo pientä paniikkia kun la lähestyy.Tuntuu etten vielä olekaan valmis kahden lapsen äidiksi.Toivon jopa tällä hetkellä että menee yli lasketun ajan.Johtuu varmaan osakseen tästä väsymyksestä.Heti tuli kyllä pirteämpi olo kun tiedän ettei tarvitse huolehtia muista muutamaan tuntiin.
Joulu lähenee...rvko 38+0
Erittäin väsynyttä sunnuntaita kaikille... Voi hemmetin hemmetti mikä yö... Eilen iltapäivällähän nukuin päikkärit joten niiden ansiosta nukahdin vasta vähän ennen puolta yötä. No, yhden maissa herättiin miehen kanssa ihan outoon ääneen. Katsottiin ikkunasta ulos ja meidän rapun edessä oli putkifirman auto. Myöhemmin yöllä tuli iso loka-auto. Meidän vastapäiseen asuntoon oli tulvinut vettä ja " lokapojat" oli koko yön avaamassa tukosta ja imemässä vesiä pois. Meidän koko kämppä melkein tärisi, meteli oli kamala. Pojatkin heräilivät mutta saivat lopulta nukuttua nuoremman pojan huoneessa joka on kaikista kauimmainen huone rapusta. Hauskaa oli että tytön huone on ihan rapun vieressä ja hänen huoneessaan oli todella törkeä meteli mutta tyttö sen kuin nukkui vaan!! Nukkui koko yön heräämättä. Kaiken lisäks mulla alkoi supparit kolmelta yöllä ja pelkäsin jo et nyt täytyy lähteä synnyttämään väsyneenä. Naapurin viemäri saatiin kuntoon neljältä yöllä ja supparit loppui viideltä, onneksi... Sitten sammuin kuin kynttilä ja heräsin aamulla kahdeksan jälkeen, ihan vähän väsyneenä... Nyt päätä särkee ja on tosi väsy olo. No, pojat lähtivät just isänsä luokse ja kohta tyttö varmaan simahtaa
päikkäreille niin mekin taidetaan miehen kanssa kupsahtaa sänkyyn -
siis ihan vain nukkumaan ;)
Että sellaista tänne " uuteen" kotiimme -siis vuonna 1966
rakennettuun taloon =)
SnowApple, tulehan kertomaan kuulumisiasi, kuinka voit? Mun päätä tosiaan särkee ihan hemmetisti mutta johtuu varmaan viime yöstä. Otin kans Panadolin, jos auttais. Huomenna menen ennen kymmentä neuvolaan, toivottavasti paineet olis ok. Nyt on kyl sormet ku HK:n siniset mutta sekin johtunee viime yön valvomisesta.
Putkiremonttia odotellen
Tanja, poppoo & vaavi rv 38+2
Heippa!
Olen aika heikosti viime päivinä seuraillut näitä sivuja - on olevinaan ollut niin paljon viime hetken asioita järjesteltävänä + oon ollut aika flunssainen ja kävin vielä perjantaina antamassa nielunäytettä angiinan varalta. Ajattelin kuitenkin ilmoitella, että huomenaamulla menen klo 7 sairaalaan ja joskus aamupäivällä tehdään sektio. Tulen sitten myöhemmin kertoilemaan millainen kaveri löytyy. Pikkuisen jännittää, mutta eiköhän tuo ok mene - toivon niin. Onnea ja tsemiä vielä viime metreille teille muillekin odottajille!
Terkuin Hippomama 39+4
Olipas teillä Tansku ollut aikamoinen yö lokapoikia kuunnellessa. Millainen olo sinulla on nyt iltapäivällä? Minä nukuin yöllä oikein hyvin ja aamulla päänsärky tuntui olevan kadoksissa. Aamiaisen jälkeen väsymys, höntti olo ja päänsärky ilmaantuivat taas. Otin yhden Panadolin ja soitin Kättärille. Kätilö käski minun ottaa toisenkin Panadolin samaan syssyyn ja tulla iltapäivällä paikan päälle, jos olo ei helpota. Nyt ruoan jälkeen olotila on suhteellisen ok. Päähän ei ainakaan koske. Pitää levätä ja miettiä lähdemmekö vaiko emme. Huomenna aamulla on minullakin neuvola jo kymmenen aikaan, joten ainakaan nyt ei ole kiireinen fiilis. Toisaalta näin esikoista odottaessa ja tässä iässä (olen hieman yli kolmekymmentä) huomaan olevani aika varovainen. Olen niin kiintynyt tähän masuvauvaan, että huolehdin kaikesta.
Kaaka: Me pakkasimme sairaalakassin jo raskausviikolla 37. Tämäkin liittynee esikoisen odottamiseen. Innokuutta on hankala peittää ;-)
Hippomama: Onnea huomiselle :)
T: SnowApple ja masukki rv 39+4
itsekin täs vain ilmoittelen, että täällä kärvistelen yhä. On jotenkin koko ajan puuhaa ja puhdetyötä tai sitten niin väsy, etten jaksa kirjoitella, se kun olisi aika pitkälle paatoksellista valitusta. Eli kolottaa, vihloo, painaa, puristaa, kypsyttää ja niin edelleen! Nyt mitkään vaatteet eivät tunnu sopivan päälle, kun ahdistavasti puristavat. Mieheni pitkissä kalsareissa olen viihtynyt tämän päivän, vaikka vieraitakin kävi (olen kyllä hehkeä näky!). Muistan, että esikoisella tällainen olo oli n. viikko ennen synnytystä, saapas nähdä, miten pitkälle tammikuuhun tällä kertaa kärvistelen tällaisena. Hanakasta rasvauksesta huolimatta raskausarvet ovat nyt vihdoin iskeneet meikäänkin, ja joka päivä saan ihailla uusia löydöksiä, kivoja sähäkän violetteja sahakuvioita.
Joku taisi eilen kirjoittaa, että yhtäkkiä on alkanutkin tuntua, ettei sitä jaksakaan hoitaa enempää lapsia, ja näin kävi mullakin eilen illalla: En ollut saada unenpäästä kiinni, kun oivalsin, että enhän mä jaksakaan hoitaa kahta näin pientä, kun vielä vajaan kaksivuotiaan ja tämän tulevan rytmit ovat niin erilaiset enkä repeä kahdeksi esim. nukutustilanteissa. Pieni kauhu tulvi sydämeeni ja olin valmis perumaan koko jutun - hetkellisesti! Vieläkin ihmettelen ,mistä taas kaiken tarvittavan energian sieppaan, vaan eiköhän se jostain vain ole napattava tilanteen tullen... Ei tässä muuten, mutta kun aamuyöstä mukkelot tuppaavat imemään varsin tiheään tahtiin, ja esikoinen on jo kuuden pintaan täydessä vauhdissa uuteen päivään. ELi kukahan antaisi mun edes joskus nukkua, kun mieskin joutuu anivarhain aina töihin lähtemään... C' est la vie!
Nyt iltakävelylle joidenkin housujen puristuksessa ulos. Aamusta oltiin vielä pulkkamäessä (tai siis mies ja poika, minä olin mäen juurella), nyt vihmoo vettä ja on ärsyttävän synkkää ja tylsää. Tahtoo entisaikain talvet takaisin!
Vitanova rv 37+3 kera napsuvan mahan
mutta ei auta, kun tuo tyttö herää aina ajoissa. Meillä on onneksi uusi Maisa ja mieskin kotona, joten syön vain aamiaisen ja kömmin vielä sänkyyn.
Huh: shoppailtiin eilen tytön kanssa seitsemän tuntia! Tosin tyttö nukkui kolmen tunnin unet, mikä on todella, todella harvinaista, ja sitten kyllä syötiinkin pariin otteeseen. Ihmeen hyvin sitä vielä jaksoi, vaikka supistelikin aina silloin tällöin, mutta ei pahasti.
Multa meinattiin muuten evätä koko loppuraskauden lääkärintarkastus, mutta sain sitten lopulta vongattua sen ihan loppuun, viikolle 39+0. Ihanaa saada tietää siinä vaiheessa kohdunsuun tilanne, kun on eri juttu tuolloin, meneekö vielä 3,5 viikkoa vai ehkäpä vain viikko. Jos siitä tilanteesta nyt mitään voi päätellä.
Mulla on viikonlopuksi tosiaan kouluhommia ja oisin kovasti toivonu, että pikkuinen ois tullu vaikka viime yönä, niin ois voinu jättää tämän opiskelusession väliin :) Mutta ei auta, hommiin on ryhdyttävä. Tosin illemmalla vasta...
Mukavia viikonloppuja!
kaaka & Tilkku 37+4