+++++Ensikot Lauantaina+++++
Kommentit (23)
...nyt siis vissii mulla rv4+1....hihiiiiii...en oo kyl varma menikö oikein...hihhh....ihan ku ois pienes huppelis kokoajan,äskeki nauroin iha veet silmissä;)
Onnea QueenB ja Pepsis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Plussa-aalto vahvistuu :)
Itse olen pitänyt hiljaiseloa palstailun suhteen tässä kierrossa, olen kyllä käynyt lukemassa aina välillä. Täällä taisi joku/jotkut muutkin plussata tällä välin, onnea kaikille!
Itsellä on ollut jo viikon verran sellainen olo että voisi olla salamatkustaja kyydissä. Eilen aamulla testasin kp 25/28-32, kun olin tuntevinani oviksen poikkeuksellisesti jo kp 13. Sekä Acon 10 että Prisman testi näyttivät haaleaa viivaa. En oo vielä hirveästi uskaltanut hihkua, ennenkuin saan tasavahvat viivat. Aattelin testata uudestaan huomenaamulla... Toivotaan että salamatkustaja pysyisi tällä kertaa kyydissä loppuun asti!
Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussaa jouluksi ++++++++++++
..mä tiesin että sä plussaat:) arvaas kuka kanssa näki vauva-unen ja plussaamis-unen tässä ihan hiljattain..näin tosin unen jossa menkatki alko:) Naksu tais kysellä siitä että monta monennesta kierrosta tärppäs, meillä neljännestä.
Mulla ois nyt oviksen mukaan laskettuna rv4+6 eli aika samoissa mennään pepsi:)
Pitäis varmaa uskaltautua kurkkailemaan tonne odottajiin, te kaikki tuutte perässä kohta!:)
Onnea jj31, eiköhän se vahvistu kun muutaman päivän maltat:)
Niin ja jos kaikki menee hyvin ois laskettu aika 13.8.06:)
Jään kyllä vielä taustalla plussia vaanimaan ja teiän kuulumisia lukemaan;)
Täällähän tulee plussia jo päivittäin...
Mä joskus aikanaan mietin, etten halua puhua edes kuumeilustani kellekään, mutta kun sitä kesti niin pitkään ennen kuin mies lämpeni yrittämiselle niin nyt siitä sitten tietää turhankin moni. Äitini on lähes ainoa poikkeus, koska hänen utelujaan en jaksaisi, muut vielä jotenkin sietää. Joillekin olen mennyt paljastamaan yrityksestäkin (pakko kun kieltäytyy alkoholista varmuuden vuoksi) ja nyt ne sitten utelee säännöllisesti, että joko. Ja kun sitä ilman stressiä haluaisi yrittää ja ihan itsekseen asiasta nauttia, jos vaikka tärppäisikin. Mutta minkäs teet kun on tämmönen höpöttäjä... Onneksi pikkujouluaika on kuitenkin lyhyt ja alkuvuodesta ei tarvitse enää selitellä miksei ota terästettyä glögiä.
Jahas, sitä kai pitäisi lähteä ruokakauppaan, kun alkaa autokin hiljalleen olla lämmennyt. Tänään olisi tarkoitus väkertää piparkakkutaloa ja joulukortteja. Mitäs muilla enskoilla ohjelmassa?
Viimeinen harjoittelupäivä alkaa pian, kyllä tulee varmaan itku! Sitä ehtii kahdeksassa viikossa kiintyä niin kovasti lapsiin ja aikuisiinkin...
Onnea jj31(?), lupaavalta näyttää joten uskaltaudun jo onnittelemaan!!!! Kyllä nyt enskojen kelpaa ku joululahjoja tippuu joka päivä!!
Pepsi: Tuu sit heti kertomaan miten äitykkä reagoi! Mahtaa se olla innoissaan! Voin kuvitella että oma äitiniki hyppis kattoon, ainakin toivon niin! =)
Nyt valmistaudun nyyhkypäivään... :´(
Missä muuten on Mooli ja Fiorella???????????
Joo, mäkin mietin pepsis eilen, että sen takia sulla ei varmaan vielä ekoissa testeissä näkyny kuin haamujen haamu, kun jos sulla tällä kertaa oli ovis vasta kp14. Eli testasit pari päivää ennen menkkojen alkua. Onneksi acon10 näytti vihdoin totuuden, muuten olisit varmaan poksahtanut piinasta ;)
Anteeksi kun vaahtosin eilisessä pinossa, ei pitäisi kirjottaa yöllä, kun tunteet saa vallan...
Mikä ihme moolilla on???? Tosi kurjaa, kun ei tiedä onko kaikki hyvin. :(
Mulla on tänään ohjelmassa taas kerran gradun viimeistelyä, koska aion palauttaa sen proffalle tiistaina. Sitten vaan teen siihen viimeiset korjaukset luultavasti tammikuun puolella ja se on siinä. Jiihaa!
Niin, ja meen tänään vihdoin etsimään niitä polkkakarkkikeppejä piparitaloa varten + muita nameja. Voi kun ehtiskin illalla kasata sen ihanuuden! :)
[color=deeppink]Varovaiset onnittelut myös jj31:lle haamuista!!! ♥♥&hearts,[/color]
-Q-
Mahtavaa että sinullekkin se plussa sieltä pamahti :)
Onnea aivan älyttömästi! Minäkin jo kerroin äidille.. oli aika yllättynyt kun kerroin! Tietysti mun ikä vaikuttaa asiaan että äiti on hieman huolissaan..
Täällä yritän aamupalaa väkisten syödä.. kahvia ei voi edes kuvitella juovansa kun oksa lentää heti ;)
Yöllä tuli hirvee nälkä niin kurvattiin grillille hakeen aurahampurilaisia ja ranskalaisia.. Oi ku oli niin hyvää!
Olet plussasi ansainnut!!! Ja eiköhän jj31:täkin uskalla jo onnitella! Kyllä noi haamutkin on ihan oikeita plussia!!!
Kaamee kiire on, oon äidin luona pistäytymässä koneella ja pitää lähtee takas kaupungille joululahjaostoksille...
Omaa napaa sen verran, että saa nähdä muuttuuko kp 41 -> kp 1 vielä tänään. Aamulla heti aivan kamalat menkkakivut, joutui olemaan kaksin kerroin. No pari 4-satasta Buranaa naamaan ja baanalle.
Niin, ja testasin tietty negan (Acon10), tänään oviksesta 13/14 pv. Olen luopunut toivosta, niin hyvät oireetkin kun mulla oli! Joten glögi maistunee illalla hyvin.
Tulisi jo täti, että pääsisi seuraavaan kiertoon! :(
Aivan mahtavaa, että täällä satelee joululahjoja!
Tulee vähän parempi fiilis, kun eilen mummini sitten nukkui hyvin rauhallisesti pois. Ikävä on tietenkin, mutta hyvä kun pääsi pois kivuistaan! Kyllä tippa tulee linssiin kun ajatteleekin asiaa.
+++++
täällähän on varsinainen hyökyaalto menossa :)
Olen ollut tädin saapumisen jälkeen aika maassa joten en ole jaksanut kirjoitellakaan. Vihdoin alkaa kai helpottaa kun tätsy alkaa tehdä pois lähtöä. kp6/28-30.
Harmittaa niin vietävästi, ja aina enemmin kun ajattelen tilannettani muutenkin. Tässäpä teille mun harmistukseni...
Asustetaan avon kanssa pienellä paikkakunnalla pikku taajamassa ja kaikki ikäiseni ovat täältä lähteneet kuka minnekin. Olen siis aikalailla yksinäni.
Kaksi hyvää ystävääni ovat tuolla n.50km:n päässä - heihin sain pidettyä yhteyttä jollakin lailla, kunnes toinen näistä ilmoitti raskaudestaan ja hiljeni saman tien...en kuullut edes synnytyksestä ennenkuin muutaman viikon kuluttua, poika tulee pian vuoden ja olen nähnyt hänet kahdesti vilaukselta. Tiedän kyllä että ovat täälläpäin useamminkin kun ystäväni vanhemmat täällä lähistöllä asustavat.
Reilu kuukausi sitten tämä toinen ystäväni ilmoitti olevansa raskaana - eikä ole enää sen jälkeen pitänyt yhteyttä, eikä siis vastaa vaikka kysyn jotakin viestillä. Hänen vanhempansa asustavat tuossa naapurissa, joten silllin tällöin näen hänet miehensä kanssa kyläilemässä siellä, eivät kai vaan ehdi enää vierailla tai olla yhteyksissä.
Nähtävästi minä en kuulu enää " joukkoon" kun en ole raskaana enkä vielä äiti.
Ihmettelen kun toiset kertoilevat kuinka ahdistaa kuunnella raskaana olevien kertomuksia tunnoistaan...minulle eivät edes ystäväni kerro vaan työntävät mut pois elämästään :( Itkettää.
Anteeksi vuodatukseni, on vaan niin paha mieli. En ole nähnyt ketään tuttua moneen viikkoon - kai pian kuukausiin, en muita kuin työporukkaa ja avokin. On niin yksinäistä että ahdistaa.
huokaus...helpotti kirjoittaa. Kiitos teille että olette :)
Tappert pimeyksissä
... siitä muiden raskauksista ahdistumisesta. Se on oikeasti ihan kiva, että pitävät yhteyttä ja kertovat tuntemuksistaan sen minkä kertovat. Se ahdistus tulee siitä, etten osaa täysin vilpittömästi olla onnellinen heidän puolestaan kun oma kateus nostaa päätään ja kuiskuttaa korvaan " miksen minä ensin" . Tiedän, ei saisi olla kateellinen, mutta siitä tunteesta irti pääseminen tässä asiassa vaan on niin kovin vaikeaa. Eli siis ne omat tunteet aiheuttavat sen ahdistumisen, ei se että ystävät saavat lapsia.
Varovaiset onnittelut jj:lle!
Otan osaa masu suruusi!*lohtuhali*
Tappertille kans halejaa,kurjaa tollanen käyttäytyminen!
Juu äidille ilmotin.....se oli että " voi ku ihanaaaaaa" ......ja melkee samaan syssyyn tokas että mäpäs kaivan ton raskauskiekon esille(se on joskus ollu neuvolassa töissä)niin millos sulla viimeset menkat olikaaan?Sanoin että oon kattonu että 19.8 ois sit laskettu aika jos kaikki menee hyvin.No äiti siihen,että mä otankin sit lomaa sen elokuun töistä.......Joooo,ymmärrättekö nyt että taitaa mummi olla enemmä sekasin.......huh huh......
Tää tilanne on niin outo että en tiiä millo tokenen tästä.Kaikki on niin uutta ja ihmeellistä.Okei,nyt en enää höpötä!
Hypätkää lussajunan kyytiiiiin!!!!!!!!!!!
Mutta mooli-kulta näköjään on.. :(
Olen kyllä seuraillu aina silloin tällöin teidän kuulumisia, mutta jotenki nyt on sellainen jakso menossa ettei mikään kiinnosta eikä jaksatuta.
Essin mainitsema kateus vaivaa minuaki, melkein koko ajan, niinpä olen pysytelly vaitonaisena.. :( En todellakaan halua kadehtia, varsinkin kun on kysymys näinki iloisesta asiasta kuin raskaus.. Mutta kun olen tätä tyyppiä että mie eka, heti ja nyt.
Ja sitten iloisempiin asioihin:
ONNITTELUT PEPSILLE, QUEENBUZZILLE JA JJ31(?) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja jos joku muukin kuului näihin tämän viikon plussanneisiin niin isoimmat onnittelut täältä pohjoisesta!! Ihanan lukee tälläisiä uutisia, kun surua on ollu ihan tarpeeksi jo ensikoilla (masulle osanotot suruun)... Tyhmää kun elämässä sattuu aina jotain ikävää.
Tappert: Tuohan vallan outoa on.. Että yhteydenpito loppuu kun vauva muuttaa masukkiin.. :o En kyllä nyt tuota aivan ymmärrä, ja kaiken lisäksi kun olet aivan yksin paikkakunnallasi. Täytyy kyllä sanoa että itselläkin on joskus tuota vaivaa.. Omat kaverit on muuttanu opiskelujen takia ties minne, joten kaverit on nyt lähinnä sellaisia pariskunta kavereita joiden kans voidaan miehuksen kans yhdessä olla.. Ja on kyllä joskus tosi tympeää sellainen. Lisäksi olen itse se joka pitää yhteyttä väkisin muutamaan ihmiseen. Ne ei ikinä soita eikä ilmoita jos ovat tulossa viikonloppuisin käymään, joten ainoastaan tenttaamalla tiedän heidän elämästään ja menoistaan jotain..
Ja sitten vielä oman navan kuulumisiin..
Lääkäri kertoi verikokeist asen saman kuin tekin: elikkäs koska prolaktiini oli niinkin koholla niin ovulaatiota ei tapahtunut siinä kierrossa eikä myöskään ole tapahtunut tässä kierrossa. Mutta onneksi sain jo ensi viikolle uuden ajan lääkärille, jolloin lääkitystä vaihdetaan. Ja toivon mukaan sitten alkaa jotain tapahtumaan. mutta sinne on vielä aikaa koska tädin arvioitu saapumispäivä on 21.12. Ja niin joulu menee tädin kanssa :( Yök Yök Yök.
Mutta yritän vielä pitää itseni aktiivisena tän palstailun suhteen, vaikka tuntuu ettei tässä enää ehdi mitään tekemäänkään kun pitäis vain joulua laittaa..
No plussailkaahan nyt sitten muutkin että pääsette joulua viettämään maailaman ihanimman lahjan kanssa. Voisin muuten vaihtaa kaikki maailaman lahjat siihen yhteen plussaan.
fio, kp 19/30
Kävin katselee edellisiä pinoja ja löysin moolin " viimeisen" kirjoituksen 30.11. eli siitä on jo aikaa.... Missä mooli mahtaa piileskellä?!?! panttaako meiltä joitain tietoja? Olisiko plussa yllättänyt ja nyt on niin sekaisin ettei tiedä mitä tekis =) MOOLI ilmoittaudu meille!
+++++
Ehkä tämä antaa toivoa meille muillekin epäuskoisille ja piinailijoille....ehkä se tapahtuu myös meille pian !!
Pepsis: voin kuvitella tunteesi....tai en siis voi.....tai siis :) yritän selittää että itsekin jo useamman kierron verran pettyneenä niin voisin kuvitella että jos plussa nyt tulisi niin menisin täydellisesti sekaisin....:)
terkuin A
lONG TIME NO HEARD!! Olin reissussa ja mietin koko ajan mitä teille kuuluu!!
JA TÄÄLLÄHÄN OLI MAHTAVIA UUTISIA - kultarakas-Pepsis lussannu!!!!!! Onnea ihan tuhannesti, rakas ystävä!!! Olen niin onnellinen puolestasi!!! mutta kuka nyt mun kanssa kippistelee - Quiero?
Hei,onnea myös Queen - mahtavaa!!! ja vaaviliimaa ja tarrasukkia:=)
Kiitos rakkaat enskat kaipailusta - tuntuu hyvälle! Ja samalla helteisiä aurinkosäteitä etelän lämmöstä:=)
Juu, Naksulle ja muillekin, jotka oli miettinyt, että yksinkö täällä ollaan...nyt suurinpiirtein kp 21/26-29 ja tässä kierrossa ei kertaaka pupuilua...joten mää ainakin olen täällä ikuisesti!!!!!!! no,poikkeusta aikaisempaan, nyt on muuten tosi hyvä mieli ja kaikki kivasti. Enkä ole vauvaa koko ajan miettinyt.
mitäs muuta...luin eilisen pinon, joten en tiijä mitä olette viikolla kirjoitellu...kiitos, että ootte pitäny pinoa pystyssä!! haleja, rakkaat!
-mooli
kiitos, että olette olemassa!!!!!!!
-mooli
Halejaaaaa!!!!!!!!!!!!!Just hihkasin ukollekki että MOOLI ON KIRJOTTANU!ja sit perään että se on yks tyyppi meiä pinosta...;)Miehen kanssako olitte matkoilla?Me jo aateltiin että mihin kummaan oot hävinny!Pepsis on ny iha sekasin tunteidensa kanssa ja huuli pyöreenä.
HALEJAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Arvatkaa vaa kuka heräs jo klo5.15........ja nukahin varmaa yheltä..Joo kysyn samaa ku Naksu että kui tässä alkuvaiheessa saa nukuttua?
Mä en käsnää vieläkää et oon raskaana,mulla vaa päässä hokee lause että mä oon raskaana,mä oon raskaana.....Ja minkä lahjan oon saanu,wauuuu!!!Tais yläkerran ukko kuulla mun runon ;)
Aamun tunnelmat:hieman huono olo,massu kippee ja kahvi+mehu haisee sukkahielle ;)
aattelin ekaks kertoo äidille,ihan alussa jo,kävi miten kävi.Haluan että äiskä tietäää.Ootan ihan innolla,se on jo vuoden höpissy sitä että haluu mummoks ;) Ja luvannu ostaa kaikki vaunut ja hökötykset kuhan vaan sais ekan lapsenlapsesa ;)Se varmaa pyörtyy onnesta ku kuulee,on se nii pitkää oottanu ja sillä ei oo harmainta hajuakaa meiän yrityksestä.Rassu luulee että pillereitä vielä syön...hihiiiii..........
Enskaliinit,täydestä sydämestä sanon tämän:ootte aivan älyttömän rakkaita ja mahtavia mulle ja tukenne on ollut korvaamaton tässä kuukausien taipaleella ;) Kiitoksia ensikot! ;)