Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huutonetin trokarimyyjä XD

Vierailija
10.12.2005 |

Olen jo parisen vuotta myynyt tavaroitani huutonetissä, pääasiassa käytettyjä lasten vaatteita. Kierrän 2 x viikossa paikalliset kirpparit ja myyn löydöt viisinkertaiseen hintaan huutonetissä ja kauppa käy. Kirppareilta löytyy reimateccejä 5-25 eurolla ja mammat maksaa niistä huutonetissä hunajaa. Samoin kaikenmaailman bamseja hankin puoli-ilmaiseksi vain myydäkseni ne merkkiuskollisille mammoille. Hihihhih.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ite monta kertaa ihmetelly. Yleensä oon kuvitellu et on niitä Lindexin " maailman vahvin nalle" vaatteita.

Vierailija
2/7 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki siitä työmäärästä pitää saada palkkakin, sinähän ensin joudut etsimään tuotteen, sitten kuvaamaan ja kuvailemaan sen huuto.netissä, sitten seuraat tuleeko kysymyksiä, ja vihdoin kurkit tilillesi joko on maksu tullut ja vielä pakkaat kauniisti ja kiikutat postiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelinkin että mitäs pirua...

Vierailija
4/7 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei ainakaan vaivaa, jos joku huutaa halvalla lähtöhinnalla olevat Bamset tai reimatecit multa ja myy itse kallimmalla jos jaksaa nähdä sen vaivan. Mun tarkoitus on päästä ylimääräisestä kamasta eroon. Mutta onnea vaan valitsemallas tiellä.

Vierailija
5/7 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen jotain myynyt, mutta liian työlästä. Ennemmin pelaan pokeria. Nim. tänään 300 dollaria voittanut.

Vierailija
6/7 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli pakko tulla oikeen kurkkaamaan että mitä hittoa.

Vierailija
7/7 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian alkaa trokarin kulta-aika, jouluale. Silloin löytyy paljon Bamsea alesta =)