Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tutkimuksiin?

09.12.2005 |

Ollaan miehen kanssa yritetty lasta noin vuosi. Kerran jo päästiin 10 viikolle, kunnes selvisi että raskaus oli kohdun ulkopuolinen. Silloin minut tutkittiin ja todettiin " täysin terveeksi" . Nyt on tullut vähän ajan sisällä 2 keskenmenoa.

Milloin olisi sopiva aika käydä tutkimassa, että missä nyt mättää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeästi tulet raskaaksi, siinä ei ongelmaa.

jos tulee 3 tai useampi keskenmeno niin sitten lähete tutkimuksiin.

Vierailija
2/3 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen sen verran tympääntynyt vastaavaan tilanteeseen (vuosi kohta takana ja muutama km takana) että joulun jälkeen menen Diacorille tutkittavaksi. Haluaisin perustutkimukset km liittyen, taikka jos spermassa on meillä jotain vikaa että alkiot ei pääset alkua pidemmälle.

Varmaan kannattaa kuulostella omia tuntemuksia, jos ei jaksa asian kanssa yksin, voihan sitä kysyä neuvoa ammattilaiselta.

On varmaan vaikea määritellä kenenkään mikä on oikea aika aloittaa tutkimukset, mutta ei kai niistä haittakaan ole? Kukkaroa ne keventävät kyllä, hintoja on jonkin verran netissä esillä. Julkiselle puolelle ottavat myös kolmen km jälkeen kun vuosi on täynnä, mmutta se on vähän hitaampaa kuin yksityisellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... onko tuo pisimmälle mennyt raskaus tapahtunut viimeisen vuoden aikana? Kuinka pitkälle pääsit muissa raskauksissa?

Mitä tutkimuksia sulle tehtiin?

Minä en kyllä kauan odottelisi...

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla tammikuun (?) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan