Mies on perheen pää
En ymmärrä itseäni...
Elin vuosia sinkkuna mutta pari vuotta sitten tapasin upean miehen. Rakastuimme ja suhde eteni aika vauhdilla. Asumme nyt saman katon alla ja suunnittelemme yhteistä tulevaisuutta, perhettäkin sitten kun sen aika on.
Mieheni on ihana, hellä, rakastava, puhuu ja pussaa, seksi sujuu mainiosti. Hän on tasa-arvoinen, osallistuu kotitöihin ja kannattaa muutenkin tasa-arvoista suhdetta ja elämää - kuten minäkin, ainakin periaatteessa...
Muutaman kerran hän on leikillään sanonut jotain " mies on perheen pää" , " täällä huushollissa tarvitaan kuria ja järjestystä" , " täällä määrään minä" tms. Kyse on oikeasti ollut ihan leikillisistä kommenteista. Olen kuitenkin huomannut nauttivani ihan mielettömästi siitä ajatuksesta, että mieheni määräisi miten meille eletään ja asettaisi minulle sääntöjä ja rajoituksia. Hämmentävintä on se, että ajatus kiihottaa myös seksuaalisesti. Fantasioin siitä, että mieheni kurittaisi tai rankaisisi minua " pahoista" teoistani...
Olen aika hämmentynyt näistä tunteistani ja tuntemuksistani. Olen aina ollut aika itsenäinen ja kaikkea muuta kuin alistuva parisuhteessa. Nyt nautin aivoin täysin rinnoin kun koen että rinnallani on oikea aikuinen mies. Ja toivon että mies ottaisin vahvasti perheen pään roolin meillä. En ole koskaan aikaisemmissa parisuhteissani tuntenut itseäni näin NAISEKSI, sekä henkisesti, fyysisiesti että seksuaalisesti.
Onko kellään vastaavia kokemuksia siitä, että itsenäinen nainen haluaakin yhtäkkiä alistua miehen vallan alle?
Ps. Tämä ei ole mikään provo - asiallisia vastauksia siis, please.
varmasti toisensa. Kahden tasa-arvoisen ja toisiaan kunnioittavan ihmisen välillä voi olla ja on intohimoa, ei sillä ole mitään tekemistä naisen alistumisen kanssa.
Vierailija: