Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuushoidoista tietävät: PAS kysymys

Vierailija
09.12.2005 |

Voisiko joku vastata tänne, en ole rekisteröitynyt niin en pääse lapsettomuuspalstalle.

Ja kysymys siis PAS:sta. Jos tehdään lääkkeellinen PAS ilman mitään jarrupiikkejä, niin onko siirto kp 14 tai siitä seuraavat pari päivää? Voiko siirtoa pitkittää, jos sattuu esim. viikonlopulle otollisin aika. Ymmärsin, että Zumenon pitää ovulaation pois, joten pientä rukkausta voi tehdä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näin ainakin nostan.

Mulle tehty 8 PASia, osa omaan ovulaatioon osa noiden sumujuttujen kanssa. Nuorempi vain 1.5v - näin ne haavat paranee :o)

Vierailija
2/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta näin ainakin nostan.

Mulle tehty 8 PASia, osa omaan ovulaatioon osa noiden sumujuttujen kanssa. Nuorempi vain 1.5v - näin ne haavat paranee :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun PAS tehdään ilmaan jarrua, niin se ajoittuu ovulaatiosta pari päivää eteenpäin. Ovulaation testaat kuitenkin ov.testeillä. Muistaakseni minulla ovulaatio-testi näytti plussaa torstaina ja siirto oli maanantana.

Vierailija
4/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin käyt ultrassa, sitten aletaan tikuttamaan ovulaatiota. Jos ovis osuu torstaille, niin sitten siirtyy koko homma seuraavaan kiertoon, sillä viikonloppuna siirtoja ei tehdä. Näin siis Helsingin VLssa.

Vierailija
5/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sumut ja zumet. Tuolloin siirtopäivän tosiaankin pystyy " järjestämään" eli ei mene hoito sivu suun, jos vaan alkiot selviävät sulatuksesta.

Vierailija
6/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tietoa mulle nyt on oikein annettu? Sanoin lääkärille, että mulla ei ole harmainta hajuakaan ovuloinko nykyään. Hän sanoi, ettei sillä ole merkitystä. Mutta kai sillä nyt siirron kannalta on, eikös alkiot pitäisi siirtää juuri parhaimpana ajankohtana eli oviksesta pari-kolme päivää.

a.p.

Vierailija:

sumut ja zumet. Tuolloin siirtopäivän tosiaankin pystyy " järjestämään" eli ei mene hoito sivu suun, jos vaan alkiot selviävät sulatuksesta.

Vierailija
7/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla kun on ollu sumut+zumet, niin siirtopäivä on määrätty ultrassa eikä ole siis mitään ovulaatioita testailtu tms.

Vierailija
8/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensin käyt ultrassa, sitten aletaan tikuttamaan ovulaatiota. Jos ovis osuu torstaille, niin sitten siirtyy koko homma seuraavaan kiertoon, sillä viikonloppuna siirtoja ei tehdä. Näin siis Helsingin VLssa.

Vierailija
9/9 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin, jos ei sumuja ole kätössä, pitää oman ovulaation toimia. Enpä oikein tiedä mitä lääkärisi nyt ajaa takaa... Mulla ainakin ohjeeksi annettiin, että jos ei ovulaatiota löydy, niin tehdään lääkkeellinen pas seuraaviin kiertoihin.