Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun joulu lahestyy! Alkaa antako puolitutuille ihmisille suklaata joululahjaksi! Tarkoitan firmojen " lahjuksia" . Ette voi tietaa kuinka epatoivoinen laihduttaja lahjan saaja

Vierailija
09.12.2005 |

saattaa olla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi

Vierailija
2/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se päällepäin näy- joten anna vaan se suklaa tai vinkku lahjaksi. Tehköön lahjan saahja sillä mitä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun laihdutin, onnistuneesti, sain suklaata jouluna entä sitten? Itse en syönyt niitä vaan annoin eteenpäin. Jos tosissaan on laihdutuksen kanssa, on voimaa myös vasustaa houkutuksia. Mieletön ajatus!!

Vierailija
4/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva siinä hymysuin sitten ottaa rasia vastaan. Ei kehtaa sanoa, että kiitos ei, nämä pierettää sitten ihan tajuttomasti ja kämppä on täynnä kaasua jos tämän vetelen naamaan. Miettikää tosiaan hyvät ihmiset!

Vierailija
5/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuu vaan mieleen se south parkin jakso.....

Vierailija
6/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää kamalasti, jos joku tuo lahjaksi suklaata. Miten voi olla iloinen lahjasta, jota ei voi käyttää eli syödä, vaikka tekisi kovasti mieli? Katselee vierestä, kun ennestään reilusti ylipainoinen mies ahtaa ne kaikki suklaat sisäänsä...

Vierailija
7/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja inhoo aika moni muukin.

Vierailija
8/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalisesti en voi herkuista kieltäytyä. Olen yrittänyt, seurauksena se, että kuuri kesti päivän! Veikkaan että monille muillekin sopii herkuttelu kohtuuden rajoissa.