---Idols-VISA--- ;)
Pitkästä aikaa ehdin palstailemaan ja rykääsempä heti visan pystyyn.. arvelen kyllä että tämä visa kestää vain hetken, mutta väliäkö sillä ;)
Otetaampa tällainen ajankohtainen aihe.. Tämä harvinainen nimi siis liittyy jotenkin Idolssiin.. se voi olla joku kyseisessä kisassa esiintynyt henkilö tai jotenkin muuten idolssiin liittyvä.. Nimi löytyy väestörekisteristä..
Visailuintoa kaikille! :)
T. Juliaana *lauleskelee*
Kommentit (41)
Prinsessa Jää tai Satuprinsessa... Molemmat ohjelmassa esitettyjä kappaleita..
nimimerkillä päivystämpä nenä ruudussa kiinni vastauksia :D
Niin se vinkki, noh.. nimi liittyy alkukarsintoihin ja sieltä mieleenpainuviin esityksiin niinkuin Ibi Love onkin täällä jo muistettu :)
Oijoi! Nyt menee multa ainaskin ohi aivan. Ei tosiaankaan juuri kauhean mieleenpainuvia esityksiä ollut ja nettikään (kuukle) ei tunnu alkueriä muistavan..
No ainaskin Oulussa oli se yks saamentyttö kokeilemassa onneaan...
...ja kun ei nimiä muista, niin esittäjä on tietenkin tyttö taikka poika...
kai mä sit vaan ite muistan tän henkilön niin hyvin että on jäänyt mieleen..
No annetaas sitten vinkki joka ei tavallaan liity enää koko idolssiin :)
Nimen alku tai loppu on sama kuin minun nimimerkissäni (muutama kirjain).. :)
Eli Arjaana 4n oli haettu nimi.. Tämähän oli (muistankohan nyt varmasti oikein) se hihittelevä Idols-kokelas, jonka laulusta ei meinannut tulla naurun keskeltä mitään.. Jäi jotenkin niin mieleeni..
Onnea Gil ja koska Idols oli aiheena ja niin kuin oli jo puhettakin että Sonata Arctica on ollut suuressa osassa Idolssia ja Agnes on päässyt heitä tapaamaan niin pääsetpä Gil sinäkin tapaamaan kyseistä bändiä.. saat myös valita itse millaisen sonata arctica t-paidan haluat :)
http://www.sonataarctica.info/
Kiitos kaikille visailijoille :)
Tuon Lianan kohdalla jäin miettimään, että olisko tän niminen siellä ollut... Hihittelijän muistan, mutta nimi ei jäänyt mieleen. Kiitos visasta.
Vielä kerta kiellon päälle:
Tatiaana 3n
:)
hieno arvinki johon en itse ois yltänyt.
Olin muuten niin supertylsässä paikassa kuin verotoimistossa ja kelassa.
Hiukkasen kade palkinnostasi mutta onnitellen
stellami
hakusessa