Lapsellani 8v oli eilen synttarit,kamalan kalliita lahjoja toivat kaverit,minusta halvemmat olisivat riittaneet,ikuisessa kiitollisuudessa
minusta aika epänormaalia ostaa yli 10 euron lahjoja ja varsinkin kun on kyseessä luokkatovereita,Olen aina ajatellut että pieni muistaminen noin 5 euronlahja olisi sopiva,mutta poika sai kassakonetta,autoa ym. ja hintaei todellakaan ollut 5 euroa. On minusta aika paljon 10 euroa ja enemmän ja ajattelen että vastavuoroisesti ei voi viedä mitään ihan halpaa,olenko liian vanhanaikainen
Kommentit (27)
Eli antakaa vaikka se 5 ¿ (tai vaikka sitten 2 ¿ ja karkkipussi) niin lahjan saaja on tyytyväinen :)
Ihan kiva summa kertyy, mitä useampi lapsi juhliin osallistuu...
oli rippijuhlat viime kesänä. hän sai 600 euroa lahjaksi!!!
itse sain viisi vuotta sitten 500mk, pidin sitä silloin tosi suurena lahjana.... nykyäänhän se olisi vaan alle 100 euroa.
juhlissa oli täsmälleen samat ihmiset, eli kyllä, rahan arvo on muuttunut ja olisi muuttunu vaikka olisi vielä markat käytössä.
sillä rahalla saa kaikkea pientä kivaa. Meillä lapsi vasta 4v., mutta harva se kuukausi on jonkun synttärit, eikä todellakaan aleta ostamaan mitään kalliita lahjoja. Kaverisynttärit olleet ikäluokassa 3-6v.
Vierailija:
oli rippijuhlat viime kesänä. hän sai 600 euroa lahjaksi!!!itse sain viisi vuotta sitten 500mk, pidin sitä silloin tosi suurena lahjana.... nykyäänhän se olisi vaan alle 100 euroa.
juhlissa oli täsmälleen samat ihmiset, eli kyllä, rahan arvo on muuttunut ja olisi muuttunu vaikka olisi vielä markat käytössä.
Kyllä on rahanarvo mennyt alas
Vierailija:
Eli antakaa vaikka se 5 ¿ (tai vaikka sitten 2 ¿ ja karkkipussi) niin lahjan saaja on tyytyväinen :)
Ihan kiva summa kertyy, mitä useampi lapsi juhliin osallistuu...
En mä ainakaan muista ajatelleeni 8-vuotiaana että ompa halpaa krääsää... Jos joku lapsi oikeasti noin ajattelee se on ihan vanhempien aivopesun tulos!
Ja sen hintaisia meidänkin lapset vie kaverisynttäreille.
Kyseessä on yhden sankarin synttärit, vieraat saa mahansa täyteen.