**Pointsaajien loppuviikko**
Moro!
Miten menee? On selkeesti vissiin kaikkien motivaatio laskenut kun ei kukaan oikeen kauheen ahkerasti jaksa kirjotellakaan. Noh, niin kai se on, että joulun jälkeen tosiaan päästään asiaan taas uudella innolla ja varmaan uusiakin tulee taas mukaan.
Ei millään meinaisi itekkään jaksaa, ote tuntuu herpaantuvan aina välillä. MUTTA, onneksi tulee nykyään sentään syötyä edes pienempi annos herkkujakin. Itsenäisyyspäivänä sain nokilleni kun en ollut käynyt kaupassa ja jääkaappi oli aika tyhjä. Päätinpä sitten lähteä Heseen... Ja se olikin sitten kiinni! :D En saanu mitään, enkä repsahtanu.
Olen nyt syönyt 18-22 pojoa päivässä. Yritän saada painoni pysymään tässä missä se nyt on, tai putoamaan vielä ihan vähän. Niin, mähän kerroin aiemmin, että olen aina ollut hoikka (paitsi 10 kiloa sitten) ja nyt ulkonäkö onneks alkaa olemaan taas vanha tuttu. Jotenkin en muuten vaan pysty olemaan edes oma itseni jollen ole tyytyväinen siihen mitä painan. Nyt on hyvä olla ja tosiaan ne vuodessa eron myötä tulleet kilot kadonneet. AH!
Viikonloppuna olis työpaikan pikkujoulut... Täytyy edes yrittää muutama pojo säästellä. Yli menee kumminkin, mutta hohhoijaa... :D
Kommentit (5)
... kun on ote päässyt lipsumaan. Alussa olin niin tiukka ja nyt napostelen ihan vanhaan malliin. Miten ihmeessä saisin itseni taas ruotuun. Tai no, eihän siinä muuta kun pitäisi itse vaan päättää niin.
Minä punnitsen itseni aina lauantaiaamuisin ja nyt tulee kyllä varmuudella plussatulos. Kysymys kuuluu vain, kuinka iso plussatulos :( Miten ihminen voikin olla näin typerä, että mässää ja palkitsee itseään jatkuvasti herkuilla ym.
Terveisin alakuloinen Mohno.
Paniikki iski ennen joulua, eihän tästä mässäilystä tule mitään, nyt aloitetaan uusi elämä... Olen 33-vuotias 1,5-vuotiaan tytön äiti, vielä kotona hoitovapaalla. Ylipainoa ei hirveästi ole, mutta riittävästi vaikuttamaan mielialaan. Lähtöpaino 63,2 kg, tavoitepaino 54 kg. Tavoitteena puolen kilon viikkopudotus eli tavoite olisi toivon mukaan täynnä huhtikuun 2006 loppuun mennessä. Ei ole helppoa ei, tarkoitus mennä paikkakunnan Painonvartijoihin ensi tiistaina ja tältä foorumiltakin saada tsemppitukea. Motivaattorina lisäksi maaliskuussa töihinmeno ja tammikuussa tuleva Teneriffan matka.
Nyt sitten harjoitellaan pisteiden laskua...
Kiva saada taas uusia tuoreempia naamoja mukaan (ja innostuneempia);).
Mulla tänään ne työpaikan pikkujoulukemut. Pitää yrittää pärjätä noiden pisteiden kanssa edes jotenkuten. Kääks.. Jouluruokaa tarjolla ja viina virtaa vaan :D. Noh, otetaan kevyesti tää alkupäivä ja katsotaan sitte huomenna laskeeko mikään alas vai pyrkiikö ylöspäin :D.
Maanantaina sitten pinoudumme taas. Enää 2 viikkoa jouluun!
Heips! *out* :)
Uattelinpa kirjottoo näin savolaisnaisena savoksi tällä kertoo. Toivottaan, että ainain joku ymmärtää mittei tarinoin. Uottelen tiällä vieraita, lähinnä pikkujoulun merkeissäpä tietennii. Pietään tuon ukon kaa pienet kotihipat. Juomaa terästettään minttuliqörillä, ai jai se on nannaa. Uunis tekkeytyy täytetyt paprikat, ei mittään turhan raskasta tämmöselle painon tuunaajalle. Mutta eiköhän nuo pisteet ylity jos vaikka puariin uskaltautuu jorroomaan. Mutta eikun vuan hauskaa lauantai-ilan jatkoo teille muillekkii. Ja muanantaina nähhää....eiku kuullaan!
t.Satsumassi Kuopion pohjois-puolelta
Mähän keitin taas kaalisoppaa ja sitä vedän kolme päivää. Mulla kanssa kolmet pikkujoulut peräkkäin, yksissä onneksi vaan ruokailu muissa glögit, mutta tortuista kieltäydyn kyllä. Odotan taannoin tilaamiani vaatteita innolla, että pääsee sovittaa mahtuuko????Tulisipa huomenna. Täällä vähän lenkkeily vähemmällä ku jumpat loppu ja pakkasta alkaa olla. Mutta yritän kuitenkin... Muuten menee ok, vielä pisteissä pysytty tää viikko, muuta vloppu vasta edessä.... Yhteyksiin!