Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minäkin ostin kuukautiskupin ja eipä auennutkaan autuus.

Vierailija
08.12.2005 |

Ainakaan vielä. En saa millään kuppia sisään niin, että se olisi siellä sellaisessa asennossa kuin pitäisi.

Se menee ylöspäin ja saa kaivella sitä sieltä pois. Ja ohivuotoja tietysti.

Tai sitten se on tuossa alhaalla, mutta silti ohivuotaa, joten olisiko litussa.

Jostain luin, että pitää vähän vetiastä alaspäin ja pyöräyttää. Mutta käsiä myöten veressä olen röpeltänyt kupin kanssa ja ei vain toimi!

Miten ihmeessä sen saa paikalle oikein?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se harjoittelua vaatii. Itse ihastuin kuppiini ja opin käytön aika pian (tosiaan kuivaharjoittelin ennen " tositoimia" ), mutta sitten tuli taukoa kupin käyttöön kun minulle laitettiin kierukka. Sen jälkeen ei kuppi olekaan enää asettunut hyvin vaikka kuinka olen yrittänyt. Aina vaan tuntuu hankalalta :( Vaikka kierukanhan ei pitäisi kaiketi vaikuttaa? No, kaikille kuppi ei varmastikaan sovi.

Vierailija
2/6 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kuullutkaan! mistä niitä saa, mikä etu/haitta siitä on, kertokaa mitä tahansa, uusi juttu mulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuulemma mainio keksintö :/

Vierailija
4/6 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori jos pilalle meni hieno ketjusi(?).en tiennyt että siitä on ollut keskusteluakin...T.uusi täällä

Vierailija
5/6 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kupeista vaan on vaahdottu ja kehuttu täällä niiiiin paljon.

Löydät haulla varmasti monta keskustelua.

Vierailija
6/6 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottoman tärkeää, että kuppi on täysin auki. Jos se jää vähänkään lyttyyn, se vuotaa heti ohi. Minulla käyttö alkoi onnistua, kun huomasin että antenni piti leikata kokonaan pois, ja vielä tunnustella että kuppi meni varmasti kohdunnapukan ympäri (minulla on kai aika matalalla kohdunnapukka ainakin kuukautisten aikaan). Sormella pyöräyttämällä tuntee hyvin, jääkö kuppi täysin pyöreäksi ja auki, vai onko se kohdunnapukan jommalla kummalla sivulla lytyssä. Nyt olen raskaana, joten en valitettavasti pääse kuppia käyttämään, mutta se on ihan loistojuttu!!