Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roaccutania syöneet: oliko sivuvaikutuksia?

Vierailija
08.12.2005 |

Millaisia sivuvaikutuksia sinulla oli kun söit Roaccutania (tai jos syöt sitä paraikaa)? Harkitsen menoa ihotautilääkärille aknen takia ja hänhän saattaisi määrätä Roaccutania. Olen lukenut että ko. lääke aiheuttaa ties mitä sivuoireita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho ja huulet kuivuu kovasti, huulirasva täytyy olla ihan koko ajan matkassa ja naamaa pitää rasvata säännöllisesti. Myös muut limakalvot kuivuvat, itsellä vuoti myös nenästä verta muutaman kerran.

Vierailija
2/8 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suosittelen syömään sen kuurin, itse söin joskus aikoinaan, ja en koskaan ole katunut. Ihan hirveeksihän se iho menee, ennen kun alkaa paranemaan. Katso vähän milloin aloitat kuurin, noin kuukausi oli minulla ainakin tämä näppylä/kuivuus aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sen aikana ei suositella auringonottoa, iho voi muutenkin palaa herkemmin. Ja yleensä aluksi vaiva pahenee ennen kuin alkaa paranemaan, mutta tuo lääke toimii lähes idioottivarmasti.

Vierailija
4/8 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuurista n. 7 v ja iho on edelleen huono. Kyllä se sillon aikoinaan hetkellisesti auttoi. Lääkäri tosin sanoikin, että on ryhmä, jotka joutuvat ottamaan sen kaksikin kuuria, ennen kuin auttaa.

Vierailija
5/8 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä edelleen, mutta ei enää " aknea" .

Vierailija
6/8 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinut ottaa. Ehkä vielä joskus...=)

Vierailija
7/8 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kai samaa a-vitamiinin johdannaista tai ainakin samaan tarkoitukseen. Aiheutti todella pahaa kuivumista, silmätkin kuivui pahasti ja käytin silmätippoja monta kuukautta. Huulet rohtui ja limakalvot muutenkin... apteekista saa tietty näihin kaikkiin vaivoihin apuja.

Alkoholia ei saanut ottaa puoleen vuoteen (mun maksan arvot oli vähän huonona, johtuu ehkä alhaisesta painostanikin), jouluna kun otin pari lasia punkkua, niin maksan arvot oli heti ihan pilvissä ja olokin kyllä todella huono.

Auringossa ei saanut olla, mutta en enää muista miksi? Iho oli tietysti niin herkkänä että olis varmaan palanut heti.

Mutta joka tapauksessa kannatti! Ihoni on ollut tosi hyvä (kuurista aikaa jo pari vuotta) ja mm. hienkin erittyminen mielestäni väheni. Suosittelen!

8/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne pillereiden - http://fi.derminax.com Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän