Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla ongelmia isänsä kanssa?

Vierailija
08.12.2005 |

Mun isä elää mun kautta, voisinkohan sanoa. Puuttuu jokaiseen asiaan, soittaa joka päivää väh.2 krt, viestejä tulee joka päivä väh.5, lisäksi yleisin kysymys on; " miten teillä miehen kanssa, eihän teillä ole menossa poikki" Edellisen miehen kanssa aikoinaan meni suhde juuri isäni takia, kun ei jaksanut kuunnella sitä samaa, eikä jaksa nyt nykyinenkään. Yritä tässä nyt hoitaa pientä lasta samalla kun sekoaa pää oman isän takia. Isäni on naimisissa ja uusi vaimo " ei suvaitse" tota kokoaikaista yhteydenpitoa, joten isäni lähtee muka lenkille ja soittelee tai kun vaimo menee saunaan, isäni soittaa salaa ja kuiskii. hän on todella läheisriippuvainen ja 4-vuotta olen pyytänyt häntä lopetamaan ja nyt alkaa nuppi hajota itsellä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on apri kamuakin joiden kanssa soitellaan melkein joka päivä.

Vierailija
22/30 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkiätte kyllä kuulla kaikki kuulumiset siinä. Ja jos tulee hätä sitä ennen laittaa sinulle tekstiviestin, johon vastaat, että OK (olet kunnossa). Ei mene montaa sekunttia lähettämiseen ja saisitte pikku hiljaa totutella normaalimpaan yhteydenpitoon.

Ja jos isäsi soittaa, niin et vastaa, mut laitat kohta viestin et OK (Olet kunnossa), niin ei tarvitse lähetellä kansalliskaartia.

Kyllä lapsen täytyy itsenäistyä vanhemmistaan. miten se oma perhe ja liitto voi jos siellä vielä kummittelee omat vanhemmat? nythän pitäisi hoitaa omaa lastaan ja aviopuolisoaan. Et varmasti haluaisi, että anoppi olisi samanlaisessa asemassa puolisosi kanssa kuin oma isäsi on kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on lievästi alkoholisoitunu, joten kai kaikkien psykiatrien mukaan olen läheisriippuvainen. Mut kyllä sit moni mun kamukin on, koska nekin jutteleen puhelimessa joka päivä äitinsä kanssa, tai käy vanhemmillaan. Mä en oo koskaan nähny mun ja mun vanhempien suhteessa mitään ihmeellistä. Oon vaan ollu onnellinen kun mua rakastetaan niin paljon ja oon saanu hyvän itsetunnon niiltä. Mieskin on hyvissä väleissä vanhempieni kanssa ja juttelee niille kans usein puhelimessa. Hänen vanhempansa kuoli kun hän oli lapsi. Meidän suvussa on aina ollu tapana olla paljon tekemissä yhdessä. Kävin molemmilla mummuillakin tosi usein kun ne vielä eli (ainakin kerran viikossa). Ja kyllä huomasin kuinka toiset ei välitä omista vanhemmistaan tai isovanhemmistaan, kun kävin mummua katsomassa vanhainkodilla. Monilla ei käynyt koskaan ketään katsomassa. Teistä aika monet taitaa olla heidän sukulaisia....säälin teitä kun te olette vanhoja.

Vierailija
24/30 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Isä on lievästi alkoholisoitunu, joten kai kaikkien psykiatrien mukaan olen läheisriippuvainen. Mut kyllä sit moni mun kamukin on, koska nekin jutteleen puhelimessa joka päivä äitinsä kanssa, tai käy vanhemmillaan. Mä en oo koskaan nähny mun ja mun vanhempien suhteessa mitään ihmeellistä. Oon vaan ollu onnellinen kun mua rakastetaan niin paljon ja oon saanu hyvän itsetunnon niiltä. Mieskin on hyvissä väleissä vanhempieni kanssa ja juttelee niille kans usein puhelimessa. Hänen vanhempansa kuoli kun hän oli lapsi. Meidän suvussa on aina ollu tapana olla paljon tekemissä yhdessä. Kävin molemmilla mummuillakin tosi usein kun ne vielä eli (ainakin kerran viikossa). Ja kyllä huomasin kuinka toiset ei välitä omista vanhemmistaan tai isovanhemmistaan, kun kävin mummua katsomassa vanhainkodilla. Monilla ei käynyt koskaan ketään katsomassa. Teistä aika monet taitaa olla heidän sukulaisia....säälin teitä kun te olette vanhoja.

Vierailija
25/30 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopettaa ne viestittelyt, mutt muistaa max.3pv, sitten se alkaa taas. Ja äitini ja isäni erosivat kohta 6-vuotta sitten. Isäni ei myönnä olevansa läheisriippuvainen minusta, ja olen pyytänyt häntä monesti menemään juttelemaan johonkin asioistaan jos saisi sitä kautta tunnistettua riippuvuuden, ei onnistu. Käytän ystävieni kanssa messengeriä, ja isäni on tuppautunut sinnekkin, en halua olla kirjautuneena, koska isäni on onlinessa koko ajan, tuntuu että kyttää oikein koska kirjaudun, ja muutaman kerran olen saanut viestin; " oletko vielä tänään menossa koneelle, tiedän pitää omaa konetta auki" siis tarkoitti sitä messengeriä.

ap

Vierailija
26/30 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja lopettaa ne viestittelyt, mutt muistaa max.3pv, sitten se alkaa taas. Ja äitini ja isäni erosivat kohta 6-vuotta sitten. Isäni ei myönnä olevansa läheisriippuvainen minusta, ja olen pyytänyt häntä monesti menemään juttelemaan johonkin asioistaan jos saisi sitä kautta tunnistettua riippuvuuden, ei onnistu. Käytän ystävieni kanssa messengeriä, ja isäni on tuppautunut sinnekkin, en halua olla kirjautuneena, koska isäni on onlinessa koko ajan, tuntuu että kyttää oikein koska kirjaudun, ja muutaman kerran olen saanut viestin; " oletko vielä tänään menossa koneelle, tiedän pitää omaa konetta auki" siis tarkoitti sitä messengeriä.

ap

Vierailija
27/30 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voit antaa puhelimen lapselle, heh, tietyn ikäiset jaksaa kyllä olla puhelimessa eri asia jaksaako niitä kuunnella.

Tai voisitte sopia jonkun rutiinin isän kanssa, et tulee joka päivä kahville tiettyyn aikaan,esim. 30 min. ennenkuin lähdette ulkoilemaan niin et vierailun saa sujuvasti katkaistua.

Ehkä voisit ilmoittaa isän jollekin kurssille niin et saa muutakin ohjelmaa.

Minustakin on hienoa että olette noin läheisiä mutta tiedän senkin et pikkulasten äidillä (tai muillakaan) ei ole aikaa roikkua puhelimessa kaiken päivää.

Elä uhkaile välien katkaisulla.

Vierailija
28/30 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhde silloin palvelee ainoastaan toisen osapuolen tarpeita

Vierailija
29/30 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin että laskee kenen tarpeet siinä tyydyttyy?

Kun lapsi on pieni suhde keskittyy lapsen tarpeiden tyydyttämiseen, aikuisena on aika antaa sitten takaisin kun vanhemmilla pää pehmenee.

Ei mulla tulis mieleenkään vertailla omaa isäsuhdettani suhteeseen ystävän tai mieheni kanssa.

Vierailija
30/30 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista sukukaisista osa miettii vaan perintöjä, jos ei ole lapsia. Yhtäkkiä ollaan kovin kiinnostuneita kumminserkunkaimasta. Oksettaa. Itse pidän seuraa satunnaisesti, mutta aavistan että sukunsa miettii varmaan jotain ihan muita motiiveja, vaikka niitä ei taas ole. Tullut vaan vähän riippakivi, kun muita ei ole ja seniiliys painaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän