Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva / facebook - suutuinko aiheesta?

11.02.2013 |

Mulla oli vauvan kuva facessa...sattui sitten sellainen juttu, että meillä oli kaste, ja tämän jälkeen eräs henkilö oli kirjoittanut vauvan koko nimen mun facebook sivulle..Joten kaikki n.100 kaveriani kuulivat nimen ilman lupaa, ja vieläpä facesta eikä minulta ensin henk.koht. :( Erityisesti hyville ystäville olisin halunnut kertoa asian itse! Suutuin tälle nimen "paljastajalle". Olisitko suuttunut? Suutuinko ihan aiheesta? Ainakin vieläkin tuntuu, että ei noin saa ilman mun lupaa tehdä, mutta en haluais että tää välirikko kestää kauaa kyseiseen henkilöön... Mielipiteitä?? Mitä olisit itse vastaavassa tilanteessa ajatellut?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasteen jälkeen ole salainen.

Vierailija
22/25 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan tuollaisen viestin poistaakin, tuskin kaikki ehtivät sitä kuitenkaan näkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse ajattelen, että siinä riistetään toiselta ilo kertoa joku uutinen. Vähän kun että olisit juuri saanut haluamasi työpaikan/opiskelupaikan/kaks viivaa tikkuun/kämpän ja oisit kertonu siitä vaan parhaalle kaverillesi, mutta sitten paras kaverisi sinulta kysymättä kirjoittaisi sen facebookkiin. Kyllähän siinä vähän tyrmistyisi, että eikös tuo ollut _minun_ iloinen uutinen ja eikö _minulla_ olisi ollut aihetta ekana siitä kertoa.

Vierailija
24/25 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tetä miksi kaverille pitää SUUTTUA, jos se tekee jotain hölmöä. Kun siis tietää, ettei kaveri tee sitä ilkeyttään, vaan luultavasti vaan ajattelemattomuttaan.

Ja ihmettelen sitä, miten moni täällä on sitä mieltä, että on ihan ok suuttua kaverille. Onko se todella ihan yleistä, että aikuiset ihmiset suuttuvat toisilleen jostain ajattelemattomista sanoista tms, mököttävät ja murjottava aikansa ja sitten sopivat.

Vähän asian vierestä, mutta onkohan tämä se syy, miksi naisvaltaisilla aloilla on niin usein huono ilmapiiri? Kun naiset suuttuvat toisilleen ja murjottavat & boikotoivat toisiaan asioista, joita toiset sanovat tai tekevät ajattelemattomuuttaan....

Vierailija
25/25 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mikä teinien hiekkalaatikko Facebook on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan