Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa korkealla iällä parisuhteen aloittaneet ja lapsen saaneet...

Vierailija
11.02.2013 |

Mua jotenkin säälittää ja surettaa ne lähes nelikymppiset, jotka vasta tuossa iässä saa lapsia. Muka omasta tahdosta on eletty vanhana piikana ja sitten se ainoa suostuvainen peräkammarin poika on huolittava ja alettava vääntämään pikana niitä mukuloita, ettei täysin ilman jää.

Mielestäni nelikymppisellä kuuluu olla jo vähintään kouluikäiset lapset ja ongelmien olla sitä luokkaa, että mihin lähdetään reissuun hiihtolomalla ja minkä harrastuksen valitsee itselleen tulevana keväänä. Ei nelikymppisen kuulu kestää yöitkuja ja vaipparallia! Nelikymppisen pitää olla jo elänyt tuo aikakausi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerinnyt bailaamaan ja näkemään elämää. Ei harmita. Nyt on 2 alakouluikäistä lasta. Heillä ei ole mikään kiire kasvaa. Olen nauttinut jopa vauva- ajasta. Miehen kanssa haluan olla loppuelämäni. Olemme monia vaikeuksia yhdessä ratkoneet ja päässeet yli niistä. Enää en haluaisi tässä iässä vaihtaa vaippoja. Nyt 35v

*Haluaa olla myös sun kanssas, mitäs jos sille iskee neljänkympin villitys, ottaa sellasen 25:en ja tekee lisää lapsia

Mutta vastaan silti. Eikö 50v ikäisille tule eroja? Ei se joka lapset tekee 40v ikäisenä voi olla varma siitä suhteen pysyvyydestä yhtään enempää.

Meillä mies on sanonut että haluaa että lastenlapsilla on yhteinen mummola eikä eri papat ja mummot kuten omilla vanhemmillaan. Mutta jos hän nyt ottaisi sen 25v ikäisen niin siinähän ottaisi. Itse hän silloin kantaa vastuun kodin rikkomisesta, en minä. En ole pakottanut häntä tekemään kanssani lapsia nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla