menin heti sänkyyn miehen kanssa, oliko paha virhe?
en voinut vastustaa koska vetovoima oli niin suuri ja en ollut väärässä: selsi oli mahtavaa.
mutta nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. en odota mitään suhdetta, mutta uusisksi ottaisin mielelläni.
toivottavasti ei ollut moka kiirehtiä, mutta tuli tunne että täytyy antaa hetken viedä,
Kommentit (16)
Tänkin foorumin jutut ois puolet parempia ja fiksumpia jos kaikki naiset kysyisivät ensin miehiltään mitä kirjoittavat tänne :-DDDDD
Mutta yhdenillan jutut on sellaisia että joskus toinen haluaa uusinnan, joskus taas ei. Kun et itsekään halua suhdetta niin mitä sitä murehtia. Sait hyvää seksiä ja tulevaisuudessa tapahtuu mitä tapahtuu. Joko saat samalta mieheltä taas hyvää seksiä tai sitten etsit muuta seksiseuraa.
Jos sai, ottaa aikanaan yhteyttä, kun taas kiveksissä painetta.
Jos olit ns. huono pano, niin ei ota enää yhteyttä.
Jos sai, ottaa aikanaan yhteyttä, kun taas kiveksissä painetta.
Jos olit ns. huono pano, niin ei ota enää yhteyttä.
Niin tein minäkin ja 12 vuotta tuo tuossa on ollut.
Vastoin yleistä käsitystä (?) ei pikaisesta sänkyyn menemisestä ole haittaa jatkon kannalta, näin yleistäen siis.
mies oli tyytyväinen myös. yrityi kovasti ehdottaa tapaamista jo seuraavalle päivälle ja sanoin että voi soittaa mulle seuraavana päivänä, mutta mies oli sitä mieltä että mun pitää ottaa yhteyttä.
sitten ei kuulunut mitään. vakavaa suhdetta en halua mutta tapailisin mielelläni. en halua olla liian tyrkky, siksi en soita miehelle itse. toivon, että näkisi vähän vaivaa niin päästäisiin taas asiaan.. :)
oli niin kuumaa touhua, että ihmettelen miksi mies ei halua lisää.
mutta ehkä ajattelee että olen liian helppo. ei olla mitään nuoria enää, yli 40-v. siksi olisi lapsellista ediintyä jonain siveyden sipulina.
mies oli tyytyväinen myös. yrityi kovasti ehdottaa tapaamista jo seuraavalle päivälle ja sanoin että voi soittaa mulle seuraavana päivänä, mutta mies oli sitä mieltä että mun pitää ottaa yhteyttä.
sitten ei kuulunut mitään. vakavaa suhdetta en halua mutta tapailisin mielelläni. en halua olla liian tyrkky, siksi en soita miehelle itse. toivon, että näkisi vähän vaivaa niin päästäisiin taas asiaan.. :)
mutta ehkä ajattelee että olen liian helppo. ei olla mitään nuoria enää, yli 40-v. siksi olisi lapsellista ediintyä jonain siveyden sipulina.
Mikä ihmeen tyrkky? Jos mies on sanonut, että haluaa nähdä seuraavana päivänä, niin et silti uskalla soittaa, koska pelkäät olevasi "tyrkky". No ei kai siitä nyt mitään kuulu, jos hän on sanonut, että sinun pitää ottaa yhteyttä! Soita sille.
Ihan oikein sinulle, jos tuo loppui sen vuoksi, että et viitsi ottaa siihen itse yhteyttä. Minua ainakin pännii nämä "miehen pitää nähdä vaivaa" -naiset, jotka luulevat tekevänsä itsestään arvokkaampia olemalla passiivisia, vaikka haluaisivat tavata.
hyvähyvä. Osaatex te mitään muuta?
hyvähyvä. Osaatex te mitään muuta?
Mikä ihmeen tyrkky? Jos mies on sanonut, että haluaa nähdä seuraavana päivänä, niin et silti uskalla soittaa, koska pelkäät olevasi "tyrkky". No ei kai siitä nyt mitään kuulu, jos hän on sanonut, että sinun pitää ottaa yhteyttä! Soita sille.
Nelikymppinen ei ole kuten nykyajan nuoret naiset, jotka ottaa mitä tahtoo. Nelikymppiset oppi teininä odottamaan puhelimen vieressä osoittaako se poika...
Ja olemme siis naimisissa enimmäkseen onnellisesti edelleen ja näillä näkymin hautaan asti.
Nelikymppinen ei ole kuten nykyajan nuoret naiset, jotka ottaa mitä tahtoo. Nelikymppiset oppi teininä odottamaan puhelimen vieressä osoittaako se poika...
Et ole enää teini. Olet aikuinen ihminen, eikä sinun tarvitse pelailla mitään pissispelejä. Soitat jos haluat tavata. So simple.
Hän sanoi, että olet ollut yksi monien joukossa ja kehotti ottamaan yhteyttä terveysasemalle, jos hetken huumassa kumi unohtui.