Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vaikeaa se voi olla?! (Exä lasten kanssa)

Vierailija
10.02.2013 |

Lapset olivat exällä etäilemässä viikonloppuna. Ottaa ne aina vain yhdeksi yöksi. Olivat siellä nyt noin 20 tuntia.

Sinä aikana oli katsottu kolme lasten dvd-elokuvaa. Ei ulkoilua. Unet lyhyet - näen tämän lapsista.

Nuorempi sanoo, ettei halua puhua siitä, mitä isän luona tapahtui, mutta mainitsi olleensa "kiukkupallo". Tämä tarkoittaa, että joko hän on ollut vihainen tai aikuinen on ollut hänelle vihainen.

Vanhempi kertoi leffasta, jota isä katsoi illalla. Tämä alakouluikäinen siis katsoi myös. Kertoi että siinä oli ampumisia, verta, huumeita... Lapsi oli sitten itkenyt tätä yöllä.

On kyllä taas niin helppo tuntea itsensä maailman pätevimmäksi äidiksi tän rinnalla. Oikeasti, miten vaikeaa se olisi olla hyvä vanhempi 20 tuntia?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niuhotanko mielestänne turhasta, kun ei kukaan kommentoi tähän? Ap

Vierailija
2/6 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeesti kuvittelit, tuntien miehesi paremmin kun av:läiset, että se tän ajan viettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nykyään kovasti aina haluaa lapsia luokseen. En vain tajua, mitä ideaa on haluta ne lapset sinne ja istuttaa ne sitten koko ajaksi telkkarin eteen! Yhdessäoloa, joo.

Ap

Vierailija
4/6 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kissa itse

Vierailija
5/6 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannusta lapsia tapaamisiin ja puhu isästä positiiviseen sävyyn.

Riittää että tiedät itse olevasi parempi vanhempi ei sitä tarvitse lapsille kertoa, se 'kusipää' on kumminkin lasten isä ja siinä roolissa tärkeä. Kyllä ne lapsetkin isää tulevat kasvattamaan vuosien varrella, anna heille aikaa.

Vierailija
6/6 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen antanut asian olla, koska tapaamisia on niin harvoin. Tuohon leffaan kyllä puuttuisin, ikärajoja tulisi noudattaa. Pystytkö puhumaan asiasta isän kanssa?

Et niuhota, mutta anna asioiden muuten olla.