Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut vhh/hyväkarppilinjalla nyt yli puoli vuotta, mutta pari viikkoa hirveä hiilarinhimo!

Vierailija
10.02.2013 |

Luulin päässeeni hiilarikoukusta, painoakin tippunut 15kg. Ei ole ollut yhtään vaikeaa.

Mikä nyt yhtäkkiä tuli? :(((

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän sä nyt selviät?

Vierailija
2/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että se vaikuttaa sun dieettiis mitenkään. Se prosessi selitetään jossain kohtaa netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut hiilarihimoa niin kauan kun pysyin suht karpilla linjalla. Mutta auta armias jos ruisleipään haksahdin, niin sitten alkoi tehdä mieli jo vähän kaikkea muutakin hiilarimättöä.

Vierailija
4/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käyttänyt makeutusaineita?

Mulla tuli niistä makeanhimo. Ja jälkeen päin jostain luin, että kroppa "luulee" niitä sokeriksi.

Vierailija
5/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole käyttänyt makeutusaineita.

Joo, ehkä tuli joustettua liikaa hyvissä hiilareissa ja nyt himot heräsivät. Ja olen niitä myös sallinut, vaikka olen oppinut itsekuriakin tosi hyvin, esim joulun aikaan pystyin olemaan erossa leivonnaisista ja sokerista, vaikka sitä oli joka puolella tarjolla.

Sokeri tai makea ei ole nytkään ongelma, mutta suolainen...

Aika kauheaa, mutta selviän varmaan jotenkin, ehkä lihon takaisin mutta selviän :D

Vierailija
6/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten oot lipsunut?

Vierailija
7/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sut kylmäksi, ei sun ip jäljitykseen kauan mene :) katso lapsiasi viimeisen kerran, kohta olet taivaassa.

Vierailija
8/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta selvitit varmaan senkin jo ;)

Vierailija
9/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan viikolla jaksan hyvin skarpata, mutta viikonloput olleet nyt houkutuksia täynnä...

Esim. pe mieheni toi kotiin olutta ja sipsejä, niitä sitten otin minäkin. Kaupassa voin vastustaa, nenän edessä en :) Eilen hampurilainen (tultiin urheilemasta ja oli jo nälkä, hätäpäissään heselle :( ) Hmm, oikeastaan perjantainakin olin reilun tunnin tanssi+kuntosali, jonka jälkeen nuo hiilarit houkutti..

En vaan usko siihenkään monien laihduttajien tekosyyhyn, että "urheilen niin paljon että tarvitsen enemmän hiilaria" (ja sitten itketään, että ei laihdu). Tähän asti olen jaksanut liikunnankin vähillä hiilareilla..

Tekis mieli keittää kaurapuuro vielä iltapalaksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi