Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pliis kertokaa omista mokistanne, jolloin olette joutuneet häpeämään

Vierailija
10.02.2013 |

omaa käytöstä seuraavana päivänä!

Minulla on ihan kamala olo siitä, että eilen hiprakassa käyttäydyin tosi typerästi, en ollut lainkaan oma itseni. Pädin ja neuvoin ja päsmäröin inhottavasti ja ilkeästi! Nyt minua pidetään taatusti kamalana ihmisenä, enkä tiedä miten tilanteen voisi korjata.. Mitä itse ajattelette niistä jotka käyttäytyvät juotuaan huonosti? Unohtuuko tällaiset nopeasti..

Kertokaa onko kukaan järkevä fiksu ihminen ikinä mokannut ja joutunut häpeämään? Kiitos :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kans hölmöilen välillä aika rankasti,mut olen jo niin tottunut tähän häpeään.

Vierailija
2/4 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon. En voi tajuta miten olen arkisin järkevä ja fiksu ihminen, mutta muutun joksikin ihan toiseksi joskus kun olen juhlimassa. Ja tiedän että pitäisi osata olla juomatta ja opetella käyttäytymään, mutta ei näköjään ole onnistunut ainakaan vielä.. :( Olin oikeasti törkeä ja tyly ja liioittelin ja olin kaikkitietäväinen. Nyt hävettää..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi anteeksipyyntö niiltä ketä kohtelit huonosti? Ai mutta niin, eihän se sellainen vaan kuulu kusipäiden tapoihin, koska kaiken paskanhan voi aina kuitata joillain puolivillaisilla selityksillä.

Vierailija
4/4 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävilleni jotka olivat siinä kyllä pahoitella!

Mutta en yhtä henkilöä tunne kunnolla ja mietin onko yksityisviesti fb jo liikaa? Minkä vaikutelman saa jos eilisillan känniääliö ja törkimys on vielä etsinyt hänen profiilin ja laittaa viestiä. Millainen olo siitä tulisi?

Mietin onko parempi vain antaa asian olla ja hävetä aina kun jossain törmätään, tai ehkä silloin pahoittelen suoraan päin naamaa jos törmätään jossain, vai nyt tunkeilen ja laitan anteeksipyyntöviestiä..?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi