Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka jotenkin kovasti "sitoutuvat" johonkin yritykseen

Vierailija
10.02.2013 |

Tarkoitan siis, että ne kokevat jotenkin merkittäväksi asiaksi, että he ovat osa jotain firmaa tms. ja ovat jotenkin kovasti sitoutuneita ja firman puolella jne.

Mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään sitoutua jotenkin erityisesti yritykseen vaan teen vain sen mitä on sovittu ja saan siitä rahaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin työstä ja työkavereista. Tein ylitöitä aina, kun oli töissä ruuhkaa - mulla ei tuolloin ollut vielä lapsia. Joustin loma-ajoissa ja jopa siirsin lomaa, kun työnantaja pyysi.

No, sitten tuli lama ja sain kenkää monen muun lailla. Irtisanomisaikana oli työvelvoite. Työpaikkansa säilyttäneet työkaverit karttelivat meitä irtisanottuja ja esimiehet eivät kiinnittäneet meihin mitään huomiota.

Sen jälkeen olen pitänyt työn työnä ja muu elämä on sitten erikseen.

Vierailija
2/5 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se usein näkyy liksanauhassakin.

TYöntantajan hartain toive on saada sitoutettua työntekijänsä juuri siihen omaan firmaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni havahtuu katkerana, kun firma antaa kenkää vuosikymmenien uskollisen työnteon jälkeen. Siinä ei paljon paina, vaikka olisi kuinka tehnyt palkatonta ylityötä tai torjunut kiinnostavia työtarjouksia uskollisuuden vuoksi.

Vierailija
4/5 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koulutetumpi ja fiksumpi on, sitä vähemmän sitoutuu. Pahimpiahan on jotkut kaupallisen puolen wanna-be uraohjukset jotka mainostaa baarissa ja harrastuksissaankin ylikansallista työpaikkaansa - kunnes potkut tulee...

Vierailija
5/5 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä siten olen sitoutunut, että olen ihan ylpeä firmastamme ja osaamisestamme. Tavallaan sitoutunut siihenkin, että työyhteisö on hyvä ja siellä on hyvä olla ja tehdä töitä. Mutta että työpanokseksi saa riittää se, mitä sopparissa lukee. Sen ajan puitteissa teen työni mahdollisimman hyvin ja kunnianhimoisesti, mutta elämääni tai vapaa-aikaani en uhraa työlle.