Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilen toisesta lapsesta tulevaisuudessa ja jos on huono päivä mies kuittailee

Vierailija
10.02.2013 |

Esim. jos sanon että hitto ku väsyttää ku Ella huutanu taas koko päivän. Mies naurahtaa ivallisesti ja toteaa että niin, ja tähänkö pitäis vielä toinen lapsi tehdä?

Meidän "Ella" on siis vuoden vanha, ekat puol vuotta oli tosi helppo, tää viimeinen puolisko tosi rankka, nyt pikku hiljaa taas helpottamaan päin vaikka tottakai huonoja päiviä edelleen. Ollaan puhuttu miehen kanssa toisesta lapsesta, tai siis minä olen kysellyt hlauaako hän joskus. Itse haluaisin tulevaisuudessa myös toisen lapsen. En nyt vielä, mutta vaikka vuoden tai kahden päästä.

Mies sanoo että sitten joskus, ei tätä ekaakaan halunnu vaan tuli yllättäin. Tai niin yllättäin kun avioliitossa olevalle parille lapsi voi tulla kun seksiä harrastetaan.

Mua niin ottaa päähän miehen asenne ja alan epäillä omaa jaksamistani ikinä toiseen lapseen.. :/

Hoitovastuu lapsesta 98% mulla, mies on aina töiss tai harkoissa, ei ole lapsen vaippaakaan vaihtanut yht. kuin ehkää 5 kertaa ja ikinää ei oo lusikallistakaan ruokaa antanut Ellalle. Siksi itseänikin oma jaksaminen mietityttää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukumäärä, hoito, milloin yms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi