On mulla mies...
On pannu minua jo kolmesti tänään aamulla ja kello on vasta 9! :-P
Kommentit (6)
Mä olisin niin kauheasti halunnut panna tänä aamuna, mutta miehen mulkku oli aivan veltto eikä virkistynyt yhtään, vaikka sitä nuolin ja hyväilin ihan epätoivon vimmalla.
Kauhea oli pettymys, kun olin etukäteen suunnitellut, että aamulla naitaisiin oikein kunnolla. No täytyy yrittää illalla uudestaan.
miehen mulkku oli aivan veltto eikä virkistynyt yhtään, vaikka sitä nuolin ja hyväilin ihan epätoivon vimmalla.
Ehkä miestä ei huvittanut?
Minusta tässä ei ole huumorilla mitään tekemistä. Ei hän nyt tietenkään naurusta pakahtunut, kun sitä ehdotin, mutta en usko sen vaikuttaneen.
Ehkäpä et ole niin haluttava kuin luulet?
miehen mulkku oli aivan veltto eikä virkistynyt yhtään, vaikka sitä nuolin ja hyväilin ihan epätoivon vimmalla.
Ehkäpä et ole niin haluttava kuin luulet?
Saan koko ajan hätistellä miehiä kannoiltani, joten tiedän varmasti olevani todella haluttava. Olen kuitenkin uskollista tyyppiä.
Meillä on ennenkin törmätty tuohon aamuvelttoiluun. Se johtuu suurimmaksi osaksi varmaan siitä, kun mieheni on todella aamu-uninen.
Meilläkin on ihan suunniteltu kiimapäivä!
Lapset on vietiin mummolle jo eilen, kun on niin harvinainen lauantai, ettei kenelläkään nappuloista ole harrastuksia.
Aamu on mennyt raukeasti naiden ja levähtäen. Taidamme alkaa laittelemaan brunssia ja sitten varmaaan jatketaan. Ihana mies minullakin!
Nautiskellaan yhdessä ap!
Nainen 42 v.