Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvolasta

08.12.2005 |

Kysyn ehkä hölmöjä, mutta voisikohan neuvolaan soittaa ja kysyä, että ehtisivätkö he ottaa siellä vastaan ja kuunnella vauvan sydänääniä vaikka mulla ei aikaa nyt olekaan?

Mä olen ollut kipeänä ja nyt eilen tuli loraus verta vessassa käydessä pöntöön ja paperiin. Se oli ihan kirkasta ja nyt on sen jälkeen sitten tullut sellaista ruskeaa verta aina pyyhkiessä (on tosin tullut pari kertaa aikaisemminkin tämän raskauden aikana). Mulla on ollut yksi keskenmeno ja olen tämän raskauden kanssa ollut nyt jotenkin tosi " vauhkona" . Viikkoja mulla on nyt 15 ja Seuraava neuvola aika on vasta uuden vuoden jälkeen.

Luulisi, että toisen raskauden (tai siis oikeastaan kolmannen, kun se yksi meni kesken) kanssa osaisi jo ottaa asiat rauhallisemmin, mutta tuntuu että nyt on jotenkin vielä tarkempi ja tietoisempi kaikesta kuin esikoista odottaessa.

Huolehdinko turhia?

Omena rv 15+1

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ottavat vastaan, kyllä tuossa tilanteessa pitää tarkistaa tilanne!!! Toivotaan, että kaikki on hyvin!

Vierailija
2/2 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edellisen kanssa samma mielta, soita ihmeessä. Meidän th ainakin sano, et saa soittaa ja tulla kuuntelemaan sydänääniä, koska haluaa. Mulla yksi onnistunut raskaus ja kaksi keskenmenoa ennen tätä raskautta. Nyt viikkoja kasassa tasan 20. Ja voin sanoa samaa, että ole todella vauhkona. Kaikki huolestuttaa, ja jos ei just sillä hetkellä tunnu masussa mitään liikettä, menen huolesta sekaisin.

Joten soita ihmeessä ja käy näytillä. Tuskin sulla on mitään syytä huoleen, mutta saat mielenrauha, mikä on kaikkein tärkein. Turha stressi ei ole hyväksi kenellekkää.

Aurinkoista viikonloppua ja iloista loppuraskautta toivoopi

Triku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla