Krista on ihan ok. Nyt turvat kiinni.
Finaalissa oli kova taso ja kuka tahansa noista edustaa suomea hyvin. En tiedä olisiko yhdelläkään voittomahdollisuuksia, mutta mitä sitten. Krista on oikein hyvä ehdokas, koska
1) on rohkea, räväkkä, mukava, sanavalmis ja kaunis ihminen
2) hänen biisinsä on täynnä tyttöenergiaa, ei mitään perinteistä pojan perään jollottelua vaan itseironista ja ohjat ottavaa vahvaa tyttöyttä
3) Kristalla on loistavat taustatanssijat ja koreografi
Ootelkaa ja katselkaa, antakaa naiselle mahdollisuus. =)
Kommentit (12)
koska siellä saa olla vain 6 henkilöä lavalla.
Mutta ei minulla mitään valittamista ole. Eihän tässä vielä voi edes veikkailla pärjäämisiä, kun vasta pieni osa maista on viisunsa valinnut.
koska siellä saa olla vain 6 henkilöä lavalla..
No kun ei se ole. Eikä kyllä erotu edukseen lainkaan. Nyt katsoin vasta hänen esityksensä netistä. Voi yäääk. Ei tuu sijaa tuolla biisillä.
Ihan paska! Ja nyt taas hehkutetaan että suomi voittaa, just joo..
Mutta kun ei ole. Ja ne vaatteet on kamalat, varsinkin niiden taustahetkuttelijoiden vaatteet.
mutta mitään klassikkoainesta tuo ei tosiaankaan ole :D
Esiintymisasu oli tosi mauton. Toivottavasti stailaaja vaihtuu.
Esiintymisasu oli tosi mauton. Toivottavasti stailaaja vaihtuu.
Täysin samaa mieltä. Tuli mieleen se yksi Islannin edustaja menneiltä vuosilta, Silvia Night. Yhtä järkyttävä oli tämä Kristan "asu".
Biisikin oli mitäänsanomattoman tylsä.
Mutta se biisi! Voi yök! Monet väittävät tämän hukkuvan massaan, mutta minä luulen tämän erottuvan, nimittäin huonoudellaan. Viisuissa on aina esityksiä, joita kohtaan tunnen pientä myötähäpeää, ja valitettavasti tänä vuonna Suomen esitys menee siihen kategoriaan. Tosi harmi, kun taso oli tämän vuoden UMK:ssa muuten niin kova.
ja Kristasta tulee niin super-ylimielisen oloinen kuva. Eikä ole kovin kummoinen laulajakaan.
ja Kristasta tulee niin super-ylimielisen oloinen kuva. Eikä ole kovin kummoinen laulajakaan.
Minusta hän ei ole missään esiintynyt ylimielisesti, vain itsevarmasti ja hän on ollut aina reilu niin kanssakilpailijoilleen, faneilleen, inhoajilleen kuin tuomareillekin. Niin, että selitäpä nyt miten on ylimielinen?
periaatteella Diandran taidot ja Kristan esiintyminen.
Uskoisin nyt kenen tahansa tajuavan, ettei tuossa nyt kovin tosissaan olla, vaan vedetään kitschiä kitschin vuoksi, enkä sen takia osaa ajatella, että tuota pitäisi jotenkin hävetä. Sellainen parin minuutin hauska juttuhan se vain on.
Ei tietysti ole myöskään menestymismahdollisuuksia, mutta ainakaan ei täysin vain huku seinäruusuksi, kuten parin viimeisen vuoden valinnat. En itse tosin usko, että kenelläkään olisi ollut niitä menestymismahdollisuuksia, vaikka finaalissa olikin hyviä lauluja - ne eivät vaan olleet sitä materiaalia tai niin karismaattisilla esiintyjillä, että niilläkään olisi pärjätty.
http://areena.yle.fi/tv/1828788